Смяна на ремъка при Пасат 2002 1.9 AVF 96 KW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Смяна на ремъка при Пасат 2002 1.9 AVF 96 KW

Мнениеот OvivO » Пон 01 дек 2008 21:42


Привет на всички,

Видях си някой статистики в един сайт, но има едно нещо, което не успях да разбера с точност.
Как се тълкува това след 2004 - моделите след 2004 или след 2004 променят частите и вече могат да се сменят на по-голям пробег ?

Странно би било, ако е за моделите след 2004 , защото в сайта има и година и аз я задавам >>> 2002

Вие как мислите/знаете ?

Първото е за ремъка, второто за ролката, сега видях, че съм отрязал скрийна доста кофти . . .

Изображение




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 22:40


Колега какво да ти кажа.... Немците с техните си части, си перкат до 90000км. ама като знам к'ви сме ние тука, вяра да нямаш на никой, масова практика е да се сменят на 60000км. Въпреки че и аз ползвам въпросният сайт, нещо сервизните интервали ми се виждат несериозни..... :roll:

Engine control toothed belt change interval from 2004 every 120.000 km
Engine control toothed belt change interval up to 2003 every 90.000 km
Engine control unit tensioning roller change interval from 2004 every 240.000 km
Engine control unit tensioning roller change interval up to 2003 every 90.000 km
Engine control toothed belt test mode from 2000 every 30.000 km / 2 years
Engine control toothed belt test mode up to 1999 every 15.000 km / once a year
Air filter change interval every 60.000 km / 4 years
Fuel filter change interval with bio-diesel every 30.000 km
Fuel filter change interval every 60.000 km
Brake fluid change interval every 2 years
Engine oil and filter change interval from 2000 during each oil service according to interval display
Engine oil and filter change interval up to 1999 every 15.000 km / once a year
Interior filter change interval every 30.000 km / 2 years


Опитвам се да си представя, как ще изглежда въздушният ми филтър, след 60000км. пробег, ако въобще е останало нещо от него.

Веднъж се пробвах да карам маслото си 15000км. и резултата беше, че ми протече едно киче, което за да се смени се разглобяваше половината предница + двигател.


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Пон 01 дек 2008 23:06


Не съм много сигурен, но различните сервизни интервали май имат нещо общо с модификацията на колата. Примерно моята има следната опция на картончето:

QG1 - service interval prolongation

Тоест удължени интервали на сервизно обслужване.

Моля, някой ако има повече информация по този въпрос да сподели.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 23:32


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2319958 това можеби ще ви е полезно.

Да, делят се на:

Silber

1. Yes, recent Skodas have a service indicator display which is either in the trip counter display on the speedo or the information display between the speedo and rev counter. The display gives advance warning of when the next service is due.

2. The vehicle comes off the production line capable of being set for LongLife Service or not, depending on the particular engine variant (and code) fitted. For example, the 1.9TDi engine in UK Octavia can be set for LongLife Service A while the similar (but different code) engine in the UK Fabia cannot. I would guess it is something to do with engine tolerances or internal finish, but there could well be more to it. But it isn't simply a matter of putting in special oil at the factory. See also para 5 below.

3. The codes QG0, QG1 and QG2 indicate the type of service appropriate for the car. Briefly:

QG0 is used for standard service which calls for an engine oil change every 10000 miles and an annual inspection every 12 months (sic).

QG1 and QG2 are codes for vehicles with LongLife Service A and B.

QG1 (LongLife Service A) indicates variable service intervals, with an inspection service based on the variable service interval display. The latter provides an automatic reminder of the need to take the vehicle to a regular inspection no later than 2 years or after not more than 20000 miles for petrol engines or 30000 miles for diesel engines.

QG2 (LongLife Service B) indicates fixed service intervals, with an oil change every 10000 miles and an inspection service every 24 months.

4. Vehicles with LongLife Service A and B are delivered from the factory to dealers set for the appropriate service interval, but some dealers reset the service indicator to fixed service intervals. For example, a local Skoda dealer resets QG1 vehicles from 2 years/30000 miles to 1 year/10000 miles - ie the same as QG0.

5. LongLife Service is determined on the basis of:

Oil level and pressure sensor.
Brake wear indicator.
Engine oil complying with new VW standards.
Variable service indicator display (ie instrument panel coding)
Battery with so-called magic eye.

The particular feature of this system is that the service intervals are calculated on the basis of the driver's individual driving conditions and own personal style of driving.

6. It would seem that VAG is delaying introducing variable servicing to the North American market. I wonder why?

PS What car do you own?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 33 госта