
Плюсове и минуси на чип тунинг при дизелов двигател
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Плюсове и минуси на чип тунинг при дизелов двигател
Искам да попитам хората които имат поставен 4ип на колата си да изкажат впечатленията си,чета 4е има огромна разлика отколкото да си е сток,но при някои се увели4ава пушека и намаля максималната скорост за сметка на вартящия момент,та питам за нешта от тоя сорт. 

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси на чип тунинг при дизелов двигател
batteto.1984 написа:се увели4ава пушека и намаля максималната скорост
това значе че чипа за който говориш е много зле. По прицнип макс скоротс рядко се увеличава но не трява да пада зарад чипа.
С чип съм от колегата постнал над мен от 6 месеца около и 10 х км,за момента няма никакви проблеми. Турбото преди ми беше зацапано, но от по-големият надув на чипа явно се изчисти. Разхода е същият, макс ми скорост е 210км. Колата е ТДИ 110кс!
Пушек има само при рязко подаване на газ! Най-важното е кефа от залепването на седалката, като я настъпиш
Пушек има само при рязко подаване на газ! Най-важното е кефа от залепването на седалката, като я настъпиш

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 57 госта