турбината ми яде маслото. какво да правя ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

турбината ми яде маслото. какво да правя ?

Мнениеот _Impuls_ » Вто 09 дек 2008 16:17


голфа губи по 300 грама на 1000 км. гумичките и сигментите са нови. отвъртях скобата махнах маркуча който е към турбината и видях че е омаслено.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 дек 2008 16:42


Ремонт на турбината - 300 лв.Трябваше според мен с него първо да почнеш.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Вто 09 дек 2008 16:50


а ако продалжа да си доливам какви последици мога да имам по нататък?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 09 дек 2008 16:56


Ми да стане по зле.На тези двигатели е опасно да влиза масло в цилиндрите.Наличието на повече масло в цилиндрите може да доведе до тотално скапване на двг-то.В един прекрасен момент,който не пожелавам на никой,както си караш така двг-то отива на макс обороти и гасенеето му е доста трудно.Всичко вътре става на сол.Та съвета ми е по-добре дай 300лв за турбина, отколкото няколко хиляди за двг.

Последна промяна от rosen79 на Вто 09 дек 2008 16:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 дек 2008 16:56


Ми 300 грама е доста.Като изключим ,че ще се буташ с масло за по 10-20 лева на литър ,скоро ще почне да яде лопатките на турбината и тогава ремонта ще ти е 1000 лева.Всичко тва ти го пиша при условие ,че си сигурен че маслото е от лагера на турбината/най-вероятно е той/.Имай предвид ,че може от картерното налягане да хвърля масло ако не ти е бил добре направен ремонта.
P.S.Докато съм писал колегата ме е изпреварил с по-страшнвия вариант :( - за там не ми се мисли направо ще си копуваш нов мотор на старо щото щетите са за 3к лева поне.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Re: турбината ми яде маслото. какво да правя ?

Мнениеот propparo » Вто 09 дек 2008 18:00


_Impuls_ написа:голфа губи по 300 грама на 1000 км. гумичките и сигментите са нови. отвъртях скобата махнах маркуча който е към турбината и видях че е омаслено.


Омаслено,леко мазно или пълно с масло и изтича---това са коренно различни варианти.
Ако има наличие на масло до около 20-30 грама на око измерено--не е голям проблем,винаги има леко кондензирало масло по тръбите на кулера и се събира точно там където описваш.
Виж ако си тече мъжката--колегите по-горе са казали евентуалните варианти.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 09 дек 2008 19:10


Едва ли има тди, което да не е с омаслени тръби на турбото. Ако в най - долната точка на тръбите отвориш и тече по - голямо количество масло тогава може да се притесняваш!


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

здр

Мнениеот ivankov » Вто 09 дек 2008 19:55


колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: здр

Мнениеот The^Maniac » Вто 09 дек 2008 21:17


ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Вто 09 дек 2008 22:38


мерси все пак за съветите. днес смених маслото и ще я следя да видим дали ще има промяна.


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: здр

Мнениеот ivankov » Вто 09 дек 2008 23:13


The^Maniac написа:
ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.

аз си направих профилактика и сам доволен ,мои приятел ми я прави съответно му помагах колко нагар излезе от колекторните тръби и EGR-a се беше затлачил.колата просто после не я познах заслужава си парите :wink: :drive


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: здр

Мнениеот rosen79 » Вто 09 дек 2008 23:15


ivankov написа:
The^Maniac написа:
ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.

аз си направих профилактика и сам доволен ,мои приятел ми я прави съответно му помагах колко нагар излезе от колекторните тръби и EGR-a се беше затлачил.колата просто после не я познах заслужава си парите :wink: :drive

Кажи поне колко ти е взел.


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sukito » Вто 09 дек 2008 23:52


Да ако може кажи колко пари ти струва тази профилактика, че и аз съм навит да я направя и да съм по-спокоен. Трябва ли след това да се регулира турбината? :roll:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: здр

Мнениеот dani_94 » Сря 10 дек 2008 7:36


The^Maniac написа:
ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.


Гадски, за цена от 100лв със сваляне и слагане, за теб, геометрията ти ще светне, а с нея и колекторите...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 дек 2008 8:42


_Impuls_ колата ти с променлива геометрия ли е?Не че тва има нещо общо с теча на масло.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта