турбината ми яде маслото. какво да правя ?
- _Impuls_
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
турбината ми яде маслото. какво да правя ?
голфа губи по 300 грама на 1000 км. гумичките и сигментите са нови. отвъртях скобата махнах маркуча който е към турбината и видях че е омаслено.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми да стане по зле.На тези двигатели е опасно да влиза масло в цилиндрите.Наличието на повече масло в цилиндрите може да доведе до тотално скапване на двг-то.В един прекрасен момент,който не пожелавам на никой,както си караш така двг-то отива на макс обороти и гасенеето му е доста трудно.Всичко вътре става на сол.Та съвета ми е по-добре дай 300лв за турбина, отколкото няколко хиляди за двг.
Последна промяна от rosen79 на Вто 09 дек 2008 16:57, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми 300 грама е доста.Като изключим ,че ще се буташ с масло за по 10-20 лева на литър ,скоро ще почне да яде лопатките на турбината и тогава ремонта ще ти е 1000 лева.Всичко тва ти го пиша при условие ,че си сигурен че маслото е от лагера на турбината/най-вероятно е той/.Имай предвид ,че може от картерното налягане да хвърля масло ако не ти е бил добре направен ремонта.
P.S.Докато съм писал колегата ме е изпреварил с по-страшнвия вариант
- за там не ми се мисли направо ще си копуваш нов мотор на старо щото щетите са за 3к лева поне.
P.S.Докато съм писал колегата ме е изпреварил с по-страшнвия вариант

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Re: турбината ми яде маслото. какво да правя ?
_Impuls_ написа:голфа губи по 300 грама на 1000 км. гумичките и сигментите са нови. отвъртях скобата махнах маркуча който е към турбината и видях че е омаслено.
Омаслено,леко мазно или пълно с масло и изтича---това са коренно различни варианти.
Ако има наличие на масло до около 20-30 грама на око измерено--не е голям проблем,винаги има леко кондензирало масло по тръбите на кулера и се събира точно там където описваш.
Виж ако си тече мъжката--колегите по-горе са казали евентуалните варианти.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр
колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата



- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: здр
ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата![]()
За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: здр
The^Maniac написа:ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата![]()
За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.
аз си направих профилактика и сам доволен ,мои приятел ми я прави съответно му помагах колко нагар излезе от колекторните тръби и EGR-a се беше затлачил.колата просто после не я познах заслужава си парите


- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: здр
ivankov написа:The^Maniac написа:ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата![]()
За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.
аз си направих профилактика и сам доволен ,мои приятел ми я прави съответно му помагах колко нагар излезе от колекторните тръби и EGR-a се беше затлачил.колата просто после не я познах заслужава си парите![]()
Кажи поне колко ти е взел.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: здр
The^Maniac написа:ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата![]()
За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.
Гадски, за цена от 100лв със сваляне и слагане, за теб, геометрията ти ще светне, а с нея и колекторите...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта