Проблем с паленето! Решен !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем с паленето! Решен !

Мнениеот mimojef » Вто 09 дек 2008 18:42


Колеги някой знае ли какво налягане трябва да вдига помпата в резервоаrа на Б5 116к.с. ПД.
Че не ми пали както трябва при първоначално стартиране и след изгасяне като постои половин час пак пали трудно! задържам ключа припалва на два на три цилиндъра и чак тогава заработват всичките. Мисля да не би помпата в резервоара да не право достатъчно налягане.

Проблема с паленето е решен !!! :P 200 лв. и Всичко си е наред :banana Смених Уплътнителите на Дюзите и сега колата е Барут ! Пали от четвърт оборот.
Моля Заключете темата

Последна промяна от mimojef на Пон 02 фев 2009 18:15, променено общо 4 пъти.




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 09 дек 2008 21:52


3 бара бях чел някъде...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 09 дек 2008 22:43


това не се ли мери някьде на тандемпомпата


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Сря 10 дек 2008 20:18


На тандемпомпата се мери налягането на самата тандемпомпа. Ебаси .... никаде не мога да намеря инфо за тази помпа в резервоара.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 10 дек 2008 20:23


mimojef написа:На тандемпомпата се мери налягането на самата тандемпомпа. Ебаси .... никаде не мога да намеря инфо са тази помпа в резервоара.
А за какво ти е тази информация?


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Сря 10 дек 2008 20:26


dmode101 написа:3 бара бях чел някъде...


dmode101 сигурен ли си за 3-те бара? Ако наистина е толкова значи при изваден маркучпреди филтъра трябва да изхвърли сериозно количество нафта! Имам проблем с паленето бе хора ... Моята помпа работи но хвърля много малко количество нафта от мъркуча. Измерих при подаване на контакт излизат от мъркуча точно 25 грама нафта. За това питам дали dmode101 е сигурен за 3 бара че не ми се купува помпа и да се окаже че не е от нея! :?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 10 дек 2008 20:38


mimojef написа:
dmode101 написа:3 бара бях чел някъде...


dmode101 сигурен ли си за 3-те бара? Ако наистина е толкова значи при изваден маркучпреди филтъра трябва да изхвърли сериозно количество нафта! Имам проблем с паленето бе хора ... Моята помпа работи но хвърля много малко количество нафта от мъркуча. Измерих при подаване на контакт излизат от мъркуча точно 25 грама нафта. За това питам дали dmode101 е сигурен за 3 бара че не ми се купува помпа и да се окаже че не е от нея! :?

Виж сега колега, ако не ти работи както трябва тази помпа, колата ти няма да върви. Някои пд мотори са без подкачваща помпа, т.е. само тандем помпата смуче гориво и го подава към дюзите Какво можвш да направиш? Извади маркуча при връзката в резервоара и го бодни в едно шише с нафта, запали я да поработи и виж на сутринта дали ще запали без проблем. Разбира се откачи буксата от подк. помпа, за да не се олееш.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 10 дек 2008 21:20


под 1 бар


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Сря 10 дек 2008 22:27


dmode101 написа:Виж сега колега, ако не ти работи както трябва тази помпа, колата ти няма да върви. Някои пд мотори са без подкачваща помпа, т.е. само тандем помпата смуче гориво и го подава към дюзите Какво можвш да направиш? Извади маркуча при връзката в резервоара и го бодни в едно шише с нафта, запали я да поработи и виж на сутринта дали ще запали без проблем. Разбира се откачи буксата от подк. помпа, за да не се олееш.


Каква е логиката да не иска да пали както трябва с не добре работеща помпа в резервоара (ако приемем, че не работи добре) а да запали перфектно без никаква помпа ???
вече месец и половина се мъча да открия от какво е породен този проблем и не мога !!! :roll: Мерих компресия, Ремонтирах стартер, сменях тандем помпа, дори и турбина почиствах (въпреки, че не добре работеща турбина не би повлияла на запалването) и няма оправия и това е !!!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 10 дек 2008 23:04


Без подкачваща помпа няма да запали-пробвано е :idea: -говорим за модел който е със подкачваща помпа-благодарности на ifidik за инфото :wink:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 11 дек 2008 9:27


При помпа дюза моторите има два варианта за снабдяване с гориво до дюзите - с подкачваща помпа в резервоара или с обикновенна сонда. При тези с обикновенна сонда, горивото се смуче от резервоара САМО от тандем помпата, закачена на блока на двигателя. При другите горивото се изтласква под налягане до тандем помпата.
Например моят Голф го ъпгрейднах с подкачваща помпа, която купих втора употреба от ибей, прокарвах кабел, предпазител и т.н.

Лошото на варианта с подкачваща помпа е, че на повечето модели при електрическа повреда НЕ може да мине нафта през помпата и съответно оставаш на пътя.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 11 дек 2008 15:45


0.5 бара дава подкачващата помпа :wink:


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Чет 11 дек 2008 19:06


хмммм... ! Мисля си, че на модел без помпа можеш да сложиш такава но ако колата заводски си е излязла с помпа не можеш просто да махнеш помпата и всочко да си е ОК. Не знам много съм озадачен с това палене. Утре сменям подкачваща помпа в резервоара и ако това не помогне мисля да обявя конкурс за майстори.
Кажете някой който е много в час с ПД двигателите?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 11 дек 2008 19:17


мисля ,темата беше колко е налягането,а не какъв ти е проблема.щом имаш такъв сподели преди да се ръсиш


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Пет 12 дек 2008 7:20


ifidik написа:мисля ,темата беше колко е налягането,а не какъв ти е проблема.щом имаш такъв сподели преди да се ръсиш

Писах тема за проблема Ето я
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=

Не пали като хората кошницата! като запали върви като разпран обаче угася ли го и го оставя да престои половин час пак ми припалва на никъде трябва да задържам на стартер. Понякога по-лесно пали по някога по-трудно..... в повечето случаи колкото повече стои толкова по-трудно пали но не винаги е така! Ходих по майстори всякакви закачаха го на Комп бутаха тук бутаха там и никакъв резултат.
Дразни ме мамка му !!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта