Става въпрос за Golf III TDI с AFN двигател.
Една от гумените тръби на турбото (мисля, че е тази за картерните газове, ако правилно се ориентирам) ми се сцепи.
Като форма е коляно и се намира от дясната страна на двигателя, единия и край влиза под пластмасовата кора на блока.
Оригинална ми обясниха, че идва с поръчка и е с цена от порядъка на 130 лева...
Някой има ли идея от къде бих могъл да намеря аналогична на по-ниска цена, че 130 лева за гумен маркуч нещо не ми се дават...
Благодаря предварително.
Гуменo коляно за турбината на AFN - скъсано
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате Тони има един Пасат В4 ТДИ на части.
Знам че разположението под капака е различно между Голф и Пасат, но можеш да провериш евентуално за тази част дали не съвпада.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=116886
Знам че разположението под капака е различно между Голф и Пасат, но можеш да провериш евентуално за тази част дали не съвпада.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=116886
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това с тръбите най-много май си заслужава .. аз се изръсих в сряда с 180лв за маркуч ... а за тези пари щях да си ги направя от тръби да дори и за никел щяха да ми останат пари .... В София има някъде но не знам къде .. един познат си направи така на S класата ( 320 CDI ) за към 100лв май всички пътища.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
За съжаление се оказа, че на B4 при Тони проблема с това коляно е решен конструктивно - просто липсва
Тръбата е изцяло пластмасова и само в края се снажда с 5 см гумено парче и 2 скоби.
В каталога на Prospeed намерих силиконови маркучи и тръби.
В зависимост от размерите издържат до 3 бара работно налягане и до 14 пиково.
Някой има ли представа на какво налягане трябва да издържа въпросното коляно ?
Другото което ме притеснява е, че тези силиконови тръби не са подходящи за трансфер на гориво и масло, а гуменото коляно което искам да сменя беше доста омаслено от вътре. Дали са подходящи при това положение ?

Тръбата е изцяло пластмасова и само в края се снажда с 5 см гумено парче и 2 скоби.
В каталога на Prospeed намерих силиконови маркучи и тръби.
В зависимост от размерите издържат до 3 бара работно налягане и до 14 пиково.
Някой има ли представа на какво налягане трябва да издържа въпросното коляно ?
Другото което ме притеснява е, че тези силиконови тръби не са подходящи за трансфер на гориво и масло, а гуменото коляно което искам да сменя беше доста омаслено от вътре. Дали са подходящи при това положение ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта