Гуменo коляно за турбината на AFN - скъсано

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Anr
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гуменo коляно за турбината на AFN - скъсано

Мнениеот Anr » Чет 11 дек 2008 18:41


Става въпрос за Golf III TDI с AFN двигател.
Една от гумените тръби на турбото (мисля, че е тази за картерните газове, ако правилно се ориентирам) ми се сцепи.

Като форма е коляно и се намира от дясната страна на двигателя, единия и край влиза под пластмасовата кора на блока.

Оригинална ми обясниха, че идва с поръчка и е с цена от порядъка на 130 лева...

Някой има ли идея от къде бих могъл да намеря аналогична на по-ниска цена, че 130 лева за гумен маркуч нещо не ми се дават...

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 11 дек 2008 23:27


Аз съм сменял такова коляно на АFN-a и найстина е доста скъпо.Но аз бях го намерил за 90лв. с отстъпката от един познат.До колкото знам ментета на този мъркуч няма,а и аз небих сложил :roll:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пет 12 дек 2008 0:29


Бате Тони има един Пасат В4 ТДИ на части.
Знам че разположението под капака е различно между Голф и Пасат, но можеш да провериш евентуално за тази част дали не съвпада.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=116886


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 12 дек 2008 20:28


Във Варна ги огъват от много хубава тръба-не си спомням кой колега- си огъна всичките тръби по кулера за 120 лв.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 12 дек 2008 22:27


Това с тръбите най-много май си заслужава .. аз се изръсих в сряда с 180лв за маркуч ... а за тези пари щях да си ги направя от тръби да дори и за никел щяха да ми останат пари .... В София има някъде но не знам къде .. един познат си направи така на S класата ( 320 CDI ) за към 100лв май всички пътища.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 13 дек 2008 1:10


в сопот на моргата ги взимам по 20-30лв зависи за кьде е


Anr
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Anr » Нед 14 дек 2008 16:29


За съжаление се оказа, че на B4 при Тони проблема с това коляно е решен конструктивно - просто липсва :-)

Тръбата е изцяло пластмасова и само в края се снажда с 5 см гумено парче и 2 скоби.

В каталога на Prospeed намерих силиконови маркучи и тръби.
В зависимост от размерите издържат до 3 бара работно налягане и до 14 пиково.
Някой има ли представа на какво налягане трябва да издържа въпросното коляно ?

Другото което ме притеснява е, че тези силиконови тръби не са подходящи за трансфер на гориво и масло, а гуменото коляно което искам да сменя беше доста омаслено от вътре. Дали са подходящи при това положение ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта