


Смяна ангренажен ремък
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Смяна ангренажен ремък
Здравейте.От скоро съм в нещата с дизела,а и във форума.Та Golf2 1.6D.На двигатела пише 85 година.Смяна на ангренажен ремък.На колко хиляди и как?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Не ми се дават 60-80лева.joro^ написа:Смяната на ангренажния ремък зависи от времето му на експлоатация предписана му от произведителя.По принцип на повечето ги дават да се смянят на около 60 хиляди но най добре на 50хиляди да ти е мирна главата.За смяната най добре на майстор да я откараш ако не разбираш.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
veselin63 написа:Не ми се дават 60-80лева.
Е, като не ти се дават, карай така докато не се скъса

Ако е напукан, ако надписите от външната страна не личат, ако се люпи от старост - сменяй

Аз ако не съм наясно на колко км. пробег и на колко години е ангренажният ремък бих го сменил

а на мене не ми се дават 1000 ама кво да се праи ако се скъса става мноо интересно и мноо по скъпоveselin63 написа:Не ми се дават 60-80лева.joro^ написа:Смяната на ангренажния ремък зависи от времето му на експлоатация предписана му от произведителя.По принцип на повечето ги дават да се смянят на около 60 хиляди но най добре на 50хиляди да ти е мирна главата.За смяната най добре на майстор да я откараш ако не разбираш.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Днес го прегледах...като нов е.На 54000км. пробег.Не можах да отвия болтовете на ремъчната шайба,щях да го сменя.Много не съм на ясно с белезите които трябва да се спазят при смяна на ремъка.Ако някой знае да помага.Предварително благодаря.Smeagol написа:veselin63 написа:Не ми се дават 60-80лева.
Е, като не ти се дават, карай така докато не се скъсаТогава ще е за смяна + още някои части от двигателя!
Ако е напукан, ако надписите от външната страна не личат, ако се люпи от старост - сменяй
Аз ако не съм наясно на колко км. пробег и на колко години е ангренажният ремък бих го сменил
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
1. сваляш капака над клапанит
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването
забележка : не развивай централния болт прикрепваш зъбното колело към вала а само болтовете на шайбите.
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването
забележка : не развивай централния болт прикрепваш зъбното колело към вала а само болтовете на шайбите.
Последна промяна от kiko946 на Нед 14 дек 2008 22:49, променено общо 1 път.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Чакай те бе , колеги , какво го налазихте момчето ... Не му се дават - на кой му се дават , просто вероятно не си дава сметка какво се случва с двигателя като се скъса ремъка да кажем .... не с тоягата.......обяснете му ( обяснихте му де
) и ако не загрява - тогава с лошо ..... недейте така ..... научен никой не се е родил..... 


- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...
Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Adnan написа:kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...
Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.
И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Adnan написа:kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...
Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.
kolега аз например не свалям зъбното колело от вала но по трудно се монтира новия ремък, но има някой колеги за по лесен мотаж избиват зъбното колело от вала /разпределителния /след това монтирет ремъка успоредно заедно с зъбното колело и затегат зъбното колело към вала ,,.ако няма планката отзад ти ми кажи какще се затегне зъбното колело което е на конус към вала ?
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ventoman написа:И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.
Ето как точно си отговори.
На 1З'ката ( белия голф ) точно майстора сложи отзад една желязна пластина и почна да стяга Колелото на вала.
Чу се леко попукване и вала се спука.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта