Смяна ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
veselin63
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Смяна ангренажен ремък

Мнениеот veselin63 » Чет 11 дек 2008 22:47


Здравейте.От скоро съм в нещата с дизела,а и във форума.Та Golf2 1.6D.На двигатела пише 85 година.Смяна на ангренажен ремък.На колко хиляди и как?




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Чет 11 дек 2008 23:47


Смяната на ангренажния ремък зависи от времето му на експлоатация предписана му от произведителя.По принцип на повечето ги дават да се смянят на около 60 хиляди но най добре на 50хиляди да ти е мирна главата.За смяната най добре на майстор да я откараш ако не разбираш.


veselin63
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот veselin63 » Съб 13 дек 2008 15:13


joro^ написа:Смяната на ангренажния ремък зависи от времето му на експлоатация предписана му от произведителя.По принцип на повечето ги дават да се смянят на около 60 хиляди но най добре на 50хиляди да ти е мирна главата.За смяната най добре на майстор да я откараш ако не разбираш.
Не ми се дават 60-80лева.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Съб 13 дек 2008 15:53


veselin63 написа:Не ми се дават 60-80лева.

Е, като не ти се дават, карай така докато не се скъса :? Тогава ще е за смяна + още някои части от двигателя!
Ако е напукан, ако надписите от външната страна не личат, ако се люпи от старост - сменяй :)
Аз ако не съм наясно на колко км. пробег и на колко години е ангренажният ремък бих го сменил :idea:


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Съб 13 дек 2008 16:56


veselin63 написа:
joro^ написа:Смяната на ангренажния ремък зависи от времето му на експлоатация предписана му от произведителя.По принцип на повечето ги дават да се смянят на около 60 хиляди но най добре на 50хиляди да ти е мирна главата.За смяната най добре на майстор да я откараш ако не разбираш.
Не ми се дават 60-80лева.
а на мене не ми се дават 1000 ама кво да се праи ако се скъса става мноо интересно и мноо по скъпо


veselin63
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот veselin63 » Нед 14 дек 2008 21:20


Smeagol написа:
veselin63 написа:Не ми се дават 60-80лева.

Е, като не ти се дават, карай така докато не се скъса :? Тогава ще е за смяна + още някои части от двигателя!
Ако е напукан, ако надписите от външната страна не личат, ако се люпи от старост - сменяй :)
Аз ако не съм наясно на колко км. пробег и на колко години е ангренажният ремък бих го сменил :idea:
Днес го прегледах...като нов е.На 54000км. пробег.Не можах да отвия болтовете на ремъчната шайба,щях да го сменя.Много не съм на ясно с белезите които трябва да се спазят при смяна на ремъка.Ако някой знае да помага.Предварително благодаря.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 14 дек 2008 22:36


1. сваляш капака над клапанит
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването
забележка : не развивай централния болт прикрепваш зъбното колело към вала а само болтовете на шайбите.

Последна промяна от kiko946 на Нед 14 дек 2008 22:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Нед 14 дек 2008 22:40


не мога да разбера хора като теб.
хем не разбираш грам като чета, хем не ти се дават пари.... ами карай си така, чакай да се скъса или па го смени, прескочи некое и друго зъбче.... после ше ревеш, ама ще е късно....
за това има майстори дето разбират, сещаш ли се???


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 14 дек 2008 23:36


Ако не ти се дават 60 лева, си купи колело. Ако сам не можеш да свършиш нещо, отиди при човек, който знае как. Другото значи да хвърляш пари на вятъра.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 15 дек 2008 0:18


Чакай те бе , колеги , какво го налазихте момчето ... Не му се дават - на кой му се дават , просто вероятно не си дава сметка какво се случва с двигателя като се скъса ремъка да кажем .... не с тоягата.......обяснете му ( обяснихте му де ;) ) и ако не загрява - тогава с лошо ..... недейте така ..... научен никой не се е родил..... :D


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 15 дек 2008 0:21


Още в първия отговор по темата му е отгоорено. Да но говорим, че по този въпрос е писано много, има за него и във важните теми в началото на Дизеловия раздел.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 15 дек 2008 9:31


kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...

Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 15 дек 2008 9:42


Adnan написа:
kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...

Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.


И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пон 15 дек 2008 9:48


Adnan написа:
kiko946 написа:същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...

Препоръчвам да не се слага нищо отзад на разпределителния вал. Има опастност от счупване на вала при затяганете по време на сглабянето.


kolега аз например не свалям зъбното колело от вала но по трудно се монтира новия ремък, но има някой колеги за по лесен мотаж избиват зъбното колело от вала /разпределителния /след това монтирет ремъка успоредно заедно с зъбното колело и затегат зъбното колело към вала ,,.ако няма планката отзад ти ми кажи какще се затегне зъбното колело което е на конус към вала ?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 15 дек 2008 9:50


Ventoman написа:И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.

Ето как точно си отговори.
На 1З'ката ( белия голф ) точно майстора сложи отзад една желязна пластина и почна да стяга Колелото на вала.
Чу се леко попукване и вала се спука.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта