проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди
проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди
здравейте, преди 2 дни смених ангренажен ремък на голфа (голф4 тди 1.9 AGR 90 коня). и се появи едно виене, чувам го като подам съвсем леко газ между 900 и 1100 оборота както на място така и в движение на тези обороти, после не го чувам може би защото самия шум от двигателя става по шумен. Колата си пали нормално, върви нормално само малко по шумна е като че ли до 2000 оборота и това виене. Възможно ли е да е пренатегнат ремъка или той е саморегулиращ и не може да се пренатегне. Дайте някво мнение от кво може да е, преди да сменя ангренажа го нямаше проблем.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
да саморегулираща е ролката, като ходих при майстора вика гледай точно по белезите съм я нагласил, като я отпусна даже излезна от тях, за да не е стегнат уж толкова ремъка ама пак си се чува това леко виене при подаване леко газ. ама едва ли е била на топъл двигател като са я правили че няколко часа чаках
Можеби е задължително помпата да се сменя, но намен лично не ми стана ясно, как така всичко си е работило нормално, сменят се ремъци и ролки и помпата започва да вие?
Аз също си смених ремъка и ролките, но не смених водната помпа, и колата не издава странни шумове, можеби съм късметлия
.
Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?
Колегата @Luciano имаше една много неприятна вибрация-шум при около 1600 ~ 2000 оборота, която след смяна на маслото изчезна. Старото му масло беше Вайко или нещо от сорта, а новото е Кастрол Магнетик за Дизел 10W40.
При мен, мотора с Кастрол ТХТ работеше по един начин, с Фукс работи по съвсем различен.
Това ти го казвам в случай, че си сменял и масло.
Аз също си смених ремъка и ролките, но не смених водната помпа, и колата не издава странни шумове, можеби съм късметлия

Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?
Колегата @Luciano имаше една много неприятна вибрация-шум при около 1600 ~ 2000 оборота, която след смяна на маслото изчезна. Старото му масло беше Вайко или нещо от сорта, а новото е Кастрол Магнетик за Дизел 10W40.
При мен, мотора с Кастрол ТХТ работеше по един начин, с Фукс работи по съвсем различен.
Това ти го казвам в случай, че си сменял и масло.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
тази пролет сина ми си купи голф тди ....сменихме ремъка и на другия ден пак го демонтирахме за да разглобим водната поммпа /защото той пречи на работата по раздвояване на помпата/ и сменим корпуса с турбината и новия лагер....с една дума новия ремък по твърд и можеби по стегнат докато се разработи и улегне и помпата - лагера се разтропва....нов ремък, нови ролки ,нова помпа за да нема двойна работа.
преди години имах бензин голф PN mn. тих и при пренатегане на ремъка наистина вие.
преди години имах бензин голф PN mn. тих и при пренатегане на ремъка наистина вие.