проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди

Мнениеот kuban » Нед 14 дек 2008 1:00


здравейте, преди 2 дни смених ангренажен ремък на голфа (голф4 тди 1.9 AGR 90 коня). и се появи едно виене, чувам го като подам съвсем леко газ между 900 и 1100 оборота както на място така и в движение на тези обороти, после не го чувам може би защото самия шум от двигателя става по шумен. Колата си пали нормално, върви нормално само малко по шумна е като че ли до 2000 оборота и това виене. Възможно ли е да е пренатегнат ремъка или той е саморегулиращ и не може да се пренатегне. Дайте някво мнение от кво може да е, преди да сменя ангренажа го нямаше проблем.




Потребителски аватар
hahooto
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот hahooto » Нед 14 дек 2008 10:11


rolkite smenili gi danqma6 nqkoq rolka precakana
Кирилицата?!
mod edit: dobrin


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 14 дек 2008 10:19


ролката сигурно е пренатегната


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Нед 14 дек 2008 17:58


ще го отворим да видим да не е пренатегната ролката да.


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Чет 18 дек 2008 0:21


малко го отпуснаха ремъка беше доста стегнат, но пак си се чува това леко "виуу" на 1000-1200 оборота дори и на свободна, като подавам леко газ се чува, дали не е от водната помпа, ама преди с другия ремък изобщо не се чуваше, майстора вика от ремъка е има шумни ремъци ... дали .


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 18 дек 2008 7:39


kuban написа:малко го отпуснаха ремъка беше доста стегнат,....

Роката ти не е ли "саморегулираща" с белег за стегнатостта ? Слагай на белега при ТОПЪЛ двигател и това вече няма да го мислиш.
Я свали капаците и погледни капака отвътре да не трие някъде ремъка.
Шумни ремъци няма :shock


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Чет 18 дек 2008 22:22


да саморегулираща е ролката, като ходих при майстора вика гледай точно по белезите съм я нагласил, като я отпусна даже излезна от тях, за да не е стегнат уж толкова ремъка ама пак си се чува това леко виене при подаване леко газ. ама едва ли е била на топъл двигател като са я правили че няколко часа чаках


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 20 дек 2008 22:41


Смени ли водната помпа при смяната на ангренажа ?


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Нед 21 дек 2008 0:54


не, не я смених, но май е трябвало


olinka
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот olinka » Нед 21 дек 2008 13:32


аз смених водна помпа и ангренажен ремък на моя голф 1,9 тди 110 кона и и ми взеха 400 кинта.Сегя намам проблем,но казахч,е тая водна помпа се сменя задължително и тя била кам 100 кинта


olinka
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот olinka » Нед 21 дек 2008 13:33


аз смених водна помпа и ангренажен ремък на моя голф 1,9 тди 110 кона и и ми взеха 400 кинта.Сегя намам проблем,но казахч,е тая водна помпа се сменя задължително и тя била кам 100 кинта


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 21 дек 2008 15:14


kuban написа:не, не я смених, но май е трябвало


В това ти е грешката . Както е писал колегата по-горе задължително се сменя помпата при смяна на ангренаж , заедно с останалите (по-спомен) 4 ролки .


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Нед 21 дек 2008 17:46


еми ще покарам малко така и после ще сменя всичко комплект . :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 21 дек 2008 17:57


Можеби е задължително помпата да се сменя, но намен лично не ми стана ясно, как така всичко си е работило нормално, сменят се ремъци и ролки и помпата започва да вие?

Аз също си смених ремъка и ролките, но не смених водната помпа, и колата не издава странни шумове, можеби съм късметлия :roll: .

Колега въпросното "Виуууу" да не идва от турбината?

Колегата @Luciano имаше една много неприятна вибрация-шум при около 1600 ~ 2000 оборота, която след смяна на маслото изчезна. Старото му масло беше Вайко или нещо от сорта, а новото е Кастрол Магнетик за Дизел 10W40.

При мен, мотора с Кастрол ТХТ работеше по един начин, с Фукс работи по съвсем различен.

Това ти го казвам в случай, че си сменял и масло.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 21 дек 2008 18:18


тази пролет сина ми си купи голф тди ....сменихме ремъка и на другия ден пак го демонтирахме за да разглобим водната поммпа /защото той пречи на работата по раздвояване на помпата/ и сменим корпуса с турбината и новия лагер....с една дума новия ремък по твърд и можеби по стегнат докато се разработи и улегне и помпата - лагера се разтропва....нов ремък, нови ролки ,нова помпа за да нема двойна работа.

преди години имах бензин голф PN mn. тих и при пренатегане на ремъка наистина вие.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, w_smith и 73 госта