някакво реле при двигателя ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

някакво реле при двигателя ?

Мнениеот kombito-tdi » Нед 14 дек 2008 20:43


попаднах на някокво реле с някакви жици което незнам
дали е фабрично или е поставяно допьлнително
пьк и за какво е
слагам няколко снимки
Изображение
Изображение
mod edit: batmilko




Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Мнениеот marttyy » Нед 14 дек 2008 21:15


какъв е този двигател колега :oops:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 14 дек 2008 21:37


marttyy написа:какъв е този двигател колега :oops:


Ти не виждаш ли какъв е, AGR; AHF; ALH; ASV...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 14 дек 2008 23:38


Къде е вързано поне подскажи. Нали има едни релето, дето нещо променят оборотите при студен двигател, за да влиза конкретния автомобил в по-висока еконорма. Да не е нещо такова?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 15 дек 2008 0:32


единия краи е за температурния датчик др е за динамото


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 15 дек 2008 5:42


dobrin написа:Къде е вързано поне подскажи. Нали има едни релето, дето нещо променят оборотите при студен двигател, за да влиза конкретния автомобил в по-висока еконорма. Да не е нещо такова?


Въпреки че не съм виждал точно така вързано релето, най-вероятно е направено на принципа, когато дадеш контакт, датчика казва че е -10'/примерно/ и колата подгрява, но с завъртане на двигателя, оборотите гасът това подгряване... Така може да се направи и с копче вътре в пасажерсикят отсек, но трябва да си го гасиш след запалването, а тук е направено малко по интелигентно...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 15 дек 2008 7:54


dani_94 написа:
dobrin написа:Къде е вързано поне подскажи. Нали има едни релето, дето нещо променят оборотите при студен двигател, за да влиза конкретния автомобил в по-висока еконорма. Да не е нещо такова?


Въпреки че не съм виждал точно така вързано релето, най-вероятно е направено на принципа, когато дадеш контакт, датчика казва че е -10'/примерно/ и колата подгрява, но с завъртане на двигателя, оборотите гасът това подгряване... Така може да се направи и с копче вътре в пасажерсикят отсек, но трябва да си го гасиш след запалването, а тук е направено малко по интелигентно...


:да:

Toчно така е въпреки постното обесняване на Комбито кое къде е вързано.
Включва Т датчик след като почне да зарежда за да е всичко ОК,като преди това е изкл. за да вкл. подгревните свещи.

С две думи "добър" двигател, който не пали без помоща на свещите. :lol:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 15 дек 2008 9:13


Или по-точния отговор предполагам е......

Решили са проблема с топлото палене. И аз съм правил подобна интервенция , но не се забелязва.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 16 дек 2008 9:01


благодаря на всички взели участие в темата


аз тези неща ги примахвам :lol:

като се има в предвид че продавам чипове с които се решава проблема

изказвания от рода че аз го слагам са смешни


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 16 дек 2008 9:23


kombito-tdi написа:....като се има в предвид че продавам чипове с които се решава проблема ...


Е ти написа за какво си пуснал тази тема най-после.

Но мисля че е ТУК правилния раздел, добави го, щом го правиш.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 дек 2008 17:00


kombito-tdi написа:благодаря на всички взели участие в темата


аз тези неща ги примахвам :lol:

като се има в предвид че продавам чипове с които се решава проблема

изказвания от рода че аз го слагам са смешни


Еми готин, тия камбанарий ги слагах още преди да се появят темите с проблема с топлото палене, и преди да се почне масово дори и в Юнитрейд да се прекодира на автомат.

Друг е въпроса че искаш да си направиш реклама на чиповете.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 16 дек 2008 21:25


Andonov написа:
kombito-tdi написа:....като се има в предвид че продавам чипове с които се решава проблема ...


Е ти написа за какво си пуснал тази тема най-после.

Но мисля че е ТУК правилния раздел, добави го, щом го правиш.



отдавна го пише още когато пусках темата но маи ще трябва да сменя цвета и големината на буквите




за малкия :


ти никога няма да се научиш прекалено бавно вникваш в нешата продьлжаваи с накладките и шарнирите




снимките ги пуснах да се ограмоти форума за едно старо решение на проблема не да ми се правят разни на много умни


п.п ако може да се заключи темата


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 16 дек 2008 22:14


абе комбе ти май наистина нямаш никой в горната част на тялото си.задаваш въпроси-а после казваш че просто си искал да......еди кво си и в същото време хората ти отговарят а ти им плюйш в устата.в тоя форум 90 процента от посетителите имат елементарни технически познания и всеки се надява да обмени информация като крайната цел е решаване на даден проблем.друг е въпроса че голяма част от съфорумците след решаване на проблемите си не се сещат да напишат как са ги решили.а ти кво прайш.....научил си някои нещица и пълзиш като хлебарка из всички форуми с цел привличане на телета като мен примерно.е като не ти обръщат внимание не си го изкарвай на хората.и аз имам много неща за питане но не пиша вече щото хлебарки като теб усират всичко.ти лятото копа лозето и царевицата--есента обра лозето---сега нямаш работа и пускаш безсмислени теми с крайна цел--заяждане--я ходи претакай зелето стига си киснал около компа :059:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 16 дек 2008 23:37


да няма обгазяване над русе?

нагледно сьм поснал снимките немислиш ли

много си нов да знаеш аз колко време сьм прекарал в обяснение на дадени господа за помпи милиграми напрежения кабели и жици центровки и тн и как после си трият устата с моя гьз


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 17 дек 2008 0:15


Не можете да се стърпите да не се сядете за нещо, нали?! И кому е нужно това, и печели ли някой?!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта