Тая вечер бях паркирал голфа под наклон, с вдигната предница и сега не пали. Падна ми акумулатора от въртене и сега чакам жената с кабели. Какво да правя? Имам малко над 1/4 нафта в резервоара.
едит: Дойде жената, закачихме, въртя въртя, нищо не стана.
Колата я оставих там, довечера ще правя нещо, кажете какво...
Иначе веднага след като видях, че не пали я пуснах надолу на равно, ама пак нищо...
Не пали, спрян под наклон
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Не пали, спрян под наклон
Последна промяна от Ivailo на Сря 17 дек 2008 13:54, променено общо 2 пъти.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
OvivO написа:Може помпата в резервоара да е останала на сухо, в зависимост в коя част се намира - предната/задната. Не можеш ли да я обърнеш колата с предницата надолу ?
Ами не мога, защото трябва да стане с бутане, пък съм сам.. Довечера ще мъча с жената да върти геврека, аз да бутам, дали ще успея да я завъртя.
Другото, което се сещам е да я дръпна с друга кола, тогава би трябвало да запали. Тъпото е, че на жената е36-цата НЯМА кука за дърпане отзад. Къде ли не оглеждах, не намерих. Та ще викам някой друг да ме дръпне, ако пак не запали.
едит: сега се сетих, че и въжето ми е изчезнало някъде.. НЯМА го.
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
stoqnov_s написа:Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.
Дай някаква идея кой от 4-те влиза в помпата..?
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
ISRalien написа:stoqnov_s написа:Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.
Дай някаква идея кой от 4-те влиза в помпата..?
Нямам представа как е при теб,

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта