Не пали, спрян под наклон

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Не пали, спрян под наклон

Мнениеот Ivailo » Сря 17 дек 2008 12:24


Тая вечер бях паркирал голфа под наклон, с вдигната предница и сега не пали. Падна ми акумулатора от въртене и сега чакам жената с кабели. Какво да правя? Имам малко над 1/4 нафта в резервоара.
едит: Дойде жената, закачихме, въртя въртя, нищо не стана.
Колата я оставих там, довечера ще правя нещо, кажете какво...
Иначе веднага след като видях, че не пали я пуснах надолу на равно, ама пак нищо...

Последна промяна от Ivailo на Сря 17 дек 2008 13:54, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Сря 17 дек 2008 12:47


Може помпата в резервоара да е останала на сухо, в зависимост в коя част се намира - предната/задната. Не можеш ли да я обърнеш колата с предницата надолу ?


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 дек 2008 13:56


OvivO написа:Може помпата в резервоара да е останала на сухо, в зависимост в коя част се намира - предната/задната. Не можеш ли да я обърнеш колата с предницата надолу ?

Ами не мога, защото трябва да стане с бутане, пък съм сам.. Довечера ще мъча с жената да върти геврека, аз да бутам, дали ще успея да я завъртя.
Другото, което се сещам е да я дръпна с друга кола, тогава би трябвало да запали. Тъпото е, че на жената е36-цата НЯМА кука за дърпане отзад. Къде ли не оглеждах, не намерих. Та ще викам някой друг да ме дръпне, ако пак не запали.

едит: сега се сетих, че и въжето ми е изчезнало някъде.. НЯМА го.


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Сря 17 дек 2008 14:18


Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 дек 2008 15:08


stoqnov_s написа:Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.

Дай някаква идея кой от 4-те влиза в помпата..?


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Сря 17 дек 2008 16:22


Ако решиш да я дърпаш трябва поне да е на равно, за да си засмуче гориво, иначе отново няма да стане.


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Сря 17 дек 2008 16:45


ISRalien написа:
stoqnov_s написа:Познат проблем, от както съм взел колата ми се случи два пъти.Вземаш една спринцофка и едно бурканче с нафта, вадиш маркучът от филтъра и започваш голямото палнене на помпата, моята така я лекувам. Блиските дни ще си взвма един възвратен клапан че тия работи все ми се случват в най неподходящият момент.

Дай някаква идея кой от 4-те влиза в помпата..?


Нямам представа как е при теб, :roll: при мен е само един маркуч който отива към помпата.


Потребителски аватар
suspect79
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово

Мнениеот suspect79 » Сря 17 дек 2008 16:48


я преди да я дарпаш си огледай маркучите за горивото.при такова вартене и да не подкачи имаш някаде бая пропуск :)


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 дек 2008 17:22


suspect79 написа:я преди да я дарпаш си огледай маркучите за горивото.при такова вартене и да не подкачи имаш някаде бая пропуск :)

Най-вероятно, то покрай филтъра се вижда големи мехури в маркучите...


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 дек 2008 22:34


Въртяхме, въртяхме, нищо не стана..
Накрая ме дръпна Bobi_S13 и запали.. Малко трудно и трябваше да набере бая, но стана! После пробвах още 2-3 пъти и си палеше нормално.
Боби :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown ЗЛАТЕН СИ ЧОВЕКО!!!


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 18 дек 2008 9:49


А пробва ли както казаха колегите помпата да смучи от буркан с нафта. Както казваш, че е имало мехури по търбичката.
Да не е заминал филтъра, на мен ми замръзна нафтата в филтъра но поне си палеше и веднага гаснеше.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта