Момчета, моля за съвет.
Става дума за ПАСАТ 96 г. 1.9 TDI 110 к.с.
на 180 км.
не харчи масло и върви като пушка....НО напоследък взе да пали трудно...от 2 рия 3 тия път...почти изцжда акумулатора....
Това много ме изненадва, защото иначе при минус 20 си пали от раз...
Смених акумулатора, дадох да проверят подгревателни свещи...
всичко е ОК.
В сервиза се опитаха да правят компютърна диагностика на двигателя, но казаха, че с ДИЗЕЛИ не се замимават по принци...
Та мъжът каза, че според него нещо компютъра прави проблем, защото задав арежим на палене, все едно че външните температури са много високи...и затова пали трудно...т.е. изобщо не пуска подгревателните свещи. Пропуснах да кажа, че веднъж загрял се пали без проблем....
Имали ли сте подобна ситуация?
Съвет къде да ходя и какво да правя....?
Благодаря предварително!
Пасат 1.9 TDI Съвет...
Re: Пасат 1.9 TDI Съвет...
glade написа:Момчета, моля за съвет.
дадох да проверят подгревателни свещи...
всичко е ОК.
Ако са сваляни и са о.к. - добре, но провери дали има напрежение до тях, когато са си на мястото

Нещата стават съвсем омазани. Различни сервизи, различни мнения- от "Проблеми с компютъра" до "заминал датчик за температурата в двигателя". Върхът беше когато някой добави диагноза "заминало ангренажно колело на коляновия вал"- подозирам че са се объркали по свиренето от климатика (там има заминал обтегач). За жалост не мога да ходя по сервизите и пращам моето момиче.
Сега го закарахме в ЮНИТРЕЙД. Там би трябвало да кажат за какво става дума.
Иначе всеки е готов да ти смени каквото му хрумне....без да е ясно дали там е проблема и дали това ще промени нещата.
Направо се хванах за главата. Или проблема е много специфичен или нещо опита и квалификация на някой не е в норма.
Сега го закарахме в ЮНИТРЕЙД. Там би трябвало да кажат за какво става дума.
Иначе всеки е готов да ти смени каквото му хрумне....без да е ясно дали там е проблема и дали това ще промени нещата.
Направо се хванах за главата. Или проблема е много специфичен или нещо опита и квалификация на някой не е в норма.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
glade написа:....Различни сервизи, различни мнения- от "Проблеми с компютъра" до "заминал датчик за температурата в двигателя". Върхът беше когато някой добави диагноза "заминало ангренажно колело на коляновия вал"- подозирам че са се объркали по свиренето от климатика (там има заминал обтегач). За жалост не мога да ходя по сервизите и пращам моето момиче.
...Направо се хванах за главата. Или проблема е много специфичен или нещо опита и квалификация на някой не е в норма.
И трите диагнози са вероятни доста при 1,9тди .
Проблемите на компира се пораждат от скапани датчици!
Това за вала и шайбата ще ти го кажат повечето "майстори", без да отварят предния капак (само по надписа тди гадаят)

Очевидно е че не разбираш от двигатели (както и повечето от нас, вкл. и аз) , но не мога да разбера целта на темата ти???
а)Оплакваш се от колата си?
б)Оплакваш се че нямаш време?
в)Оплакваш се от неразбиращи майстори?
г)Просто се оплакваш?
Не се заяждам, но Ваското предложи да помогне - не щеш. Ами тогава ходи в Юни-то и СуперДизел да ти сменяват двигателя и си свиркай.
Поздрави и успех!
п.с. Съмнява ме проблема с паленето да е от ангренажа...
Последна промяна от madmen на Съб 29 окт 2005 11:10, променено общо 1 път.
Истина е, че от двигатели на разбирам.
Не се оплаквам, просто споделям (мислех, че това е идеята тук : ). Полезно би ми било, ако някой е имал сходен проблем и ме ориентира.
А че време няма е така. Ама за това кво да ви се опраквам : ). При колегата не можах да отида, ама и това ще стане.
А колкото до майсторите....там имам оплакване. Като дойде човек при мен, за проверявам какъм му е проблема. Ако мога да му помогна ме върша работа и му вземам парите. Ако не мога, му казвам, че това не е за мен работа, а не му измислям проблем.
Това е.
А ако нещо ви дразня с моята история...ще пракратим груповата терапия : )
Не се оплаквам, просто споделям (мислех, че това е идеята тук : ). Полезно би ми било, ако някой е имал сходен проблем и ме ориентира.
А че време няма е така. Ама за това кво да ви се опраквам : ). При колегата не можах да отида, ама и това ще стане.
А колкото до майсторите....там имам оплакване. Като дойде човек при мен, за проверявам какъм му е проблема. Ако мога да му помогна ме върша работа и му вземам парите. Ако не мога, му казвам, че това не е за мен работа, а не му измислям проблем.
Това е.
А ако нещо ви дразня с моята история...ще пракратим груповата терапия : )
А колкото до колата...се замислих. Имам мерак към тази кола, но ако трябва да бъда откровен, другата ми кола (Daewoo Nexia) ми създава с пъти по- малко проблеми.
Вярно е, че като клас, возия, безопасност и т.н. нищо общо нямат.
Вярно е, че Деуто е купувано ново, а Пасата на 160 000, ама....знам ли.
Инче на Пасата му направих за по- малко от половин година 30 000 к.м. Не ме е оставял на пътя и с кеф го карам.
Досега съм му сменил:
всички амортисьори,
задни пружини
накладки
трябва тоз проблем да се оправи и обтегача на ремъка на климатика.
И пак ще е във форма.
Може би се дължи на факта, че с Деуто съм направил 3000 к.м. за същия период : )
Вярно е, че като клас, возия, безопасност и т.н. нищо общо нямат.
Вярно е, че Деуто е купувано ново, а Пасата на 160 000, ама....знам ли.
Инче на Пасата му направих за по- малко от половин година 30 000 к.м. Не ме е оставял на пътя и с кеф го карам.
Досега съм му сменил:
всички амортисьори,
задни пружини
накладки
трябва тоз проблем да се оправи и обтегача на ремъка на климатика.
И пак ще е във форма.
Може би се дължи на факта, че с Деуто съм направил 3000 к.м. за същия период : )
glade написа:А колкото до колата...се замислих.
Вярно е, че Деуто е купувано ново, а Пасата на 160 000, ама....знам ли.
Инче на Пасата му направих за по- малко от половин година 30 000 к.м.
Знаеш ли този преди теб от 96г до сега колко по 30 000км му е направил ? Според мен повече от 10. От там идват проблемите, а не от марката. И мисля, че в Юнитрейд те качват на шейната. Ако имаш проблем в агренажа, няма да имаш само труден студен старт. И такъв проблем не се появява ей така, изведнъж. Трябваше да скокнеш до Васко ...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 48 госта