Проблеми с пасат B5.5 след смяна на консумативи на мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
amgv
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с пасат B5.5 след смяна на консумативи на мотора

Мнениеот amgv » Пет 19 дек 2008 12:39


Здравейте колеги,
от скоро си взех пасат B5.5 1,9 TDI 2002 г. и след смяната на консумативите(ремъци, ролки, помпа, масло, филтри, антифриз всичко оригинално от Еура Тек) колата си промени работата и разхода на гориво??? Тромава е и мисля че се появи слаба вибрация коята се усеща по волана, вратите и скоростния лост. Като работи на място преди компа показваше 0,2 до 0,4 а сега при загрял двигател не пада под 0,6 до 0,8 разход на час. Прочетох всички теми за дизели, турбини, забиване и т.н. и т.н. Препоръчайте добър майстор за тази кола защото ми писна от пишман майстори!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: . Ходих в Сакар Ауто за диагностика и там ми казаха че за тях всичко е наред, но според мен колата не е добре!!!!!! Моля помощ :cry: :cry: Не успях и една седмица да се порадвам на колата :x ГОВОРЯ ЗА МАЙСТОР В СОФИЯ




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пет 19 дек 2008 13:05


Колега незнам защо си мислиш, че разход на място от порядъка на 0,2 или 0,4 е нормален. Моят мотор е сходен на твоя и показва разход на място 0,6 ~ 0,7 ~ 0,8. При пуснат климапроник разхода отива на 1,1 ~ 1,2 ~ 1,3. Смятам че по моята колата, всичко е наред.

Има голяма вероятност маслото на мотора да е била натъпкано с добавки, с цел, да се маскира някой проблем и след като си пуснал маслото и си налял новото, да се е разтропал. Не приемай това за чиста монета, просто споделям варианти.

Има го и другия момент, чисто психологически, в началото и аз си мислих, че съм си купил изтребител, но два месеца по-късно, несъм на същото мнение, човек просто свиква и почва да чува едни такива, вибрации, скърцания и т.н.т.


amgv
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот amgv » Пет 19 дек 2008 13:34


Благодаря за бързия отговор!
Карал съм и по-големи изтребители но при този нещо се згувняса. А за добавката ако има значение и на новото масло сложих добавка. Казаха че не е за всяка смяна на масло а е по-трайна. А за разхода говоря за загрял мотор без климатроник.
Не смятам че си внушавам защото колата я пробва и дрег мой бризък който е покарал доста такива и той смята че колата не е на ред. Той ме прати в Сакар Ауто но там само едно тестче на предварения и горения и чао. Аз изчаках на място колата и като я изкараха от халето студена. Поради тази причина търся наистина добър майстор- диагностик.


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Пет 19 дек 2008 14:06


Колега , разхода на място за който споменаваш е възможен ако си имал от така наречените POWER BOX боклуци(запоено съпротивление на температурния датчик за горивото). Като ,ако майстора го е свалил без да ти казва може да обясни спада в мощността и вече реалния разход който показва. Но ако е така може само да почерпиш.


amgv
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот amgv » Пет 19 дек 2008 14:26


За почерпката нямаш грижи но за такова нещо на датчика мисля че и смотания майстор дето ми сменя частите не е чувал. Така че моля ви казвайте къде да карам кенефа да го погледнат???? :cry:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 19 дек 2008 14:42




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 19 дек 2008 14:43


bobsan написа:Колега , разхода на място за който споменаваш е възможен ако си имал от така наречените POWER BOX боклуци(запоено съпротивление на температурния датчик за горивото). Като ,ако майстора го е свалил без да ти казва може да обясни спада в мощността и вече реалния разход който показва. Но ако е така може само да почерпиш.


Много точно обяснено !


Иначе варянта е да ти е въртял колелото на разпределителния, или да е махнал черната магическа кутийка.

Крайния варянт е да не е монтирал-опънал правилно ремъка. При ролките с амортисьори има едни подробности от сорта на 4-7мм...............

Никога не съм ги монтирал неправилно и не знам как се отразяват на центровката и милиграмите............


cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Мнениеот cobra_11 » Пет 19 дек 2008 18:51


Колега , махни малкото капаче на ангренажа ,това което скрива колелото на разпределителния вал . Погледни на 3те болта отпечатъците върху колелото , веднага си личи за последно кога са въртени


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 19 дек 2008 20:31


я напиши от колко оборота колата тръгва да дърпа като хората(ако е след 2600оборота е съвсем елементарно и сам може да си го корегираш)разхода за в момента не го с4итаи за критерии, а пък диагнозите за ремъци са много сериозни еи така написано наизуст 8)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 19 дек 2008 20:37


Ventoman написа:
bobsan написа:Колега , разхода на място за който споменаваш е възможен ако си имал от така наречените POWER BOX боклуци(запоено съпротивление на температурния датчик за горивото). Като ,ако майстора го е свалил без да ти казва може да обясни спада в мощността и вече реалния разход който показва. Но ако е така може само да почерпиш.


Много точно обяснено !


Иначе варянта е да ти е въртял колелото на разпределителния, или да е махнал черната магическа кутийка.

Крайния варянт е да не е монтирал-опънал правилно ремъка. При ролките с амортисьори има едни подробности от сорта на 4-7мм...............

Никога не съм ги монтирал неправилно и не знам как се отразяват на центровката и милиграмите............

при помпа дюза един сбъркан зъб е много и колата пали страшно трудно,отделно 4е по4ти всеки в Бг не бута там където не разбира ,така 4е едва ли е въртяно колелото на разпределителния вал(и за това нещо няма много специалисти)и моето мнение е 4е проблема е много елементарен и се дължи на едни доста 4есто слу4ващи се слу4аиности.да видим какво ще каже колегата по горното мнение ,за да не се пишат празни приказки


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 20 дек 2008 0:40


Еми аз вече видях колата, нещо особенно не видях освен предположението ми за амортисьора. Разпънат е до край. И момчето го видя и 15минути по-късно му показах на същи пассат кадето аз съм сменял ремъците и ролките как трябва да седи. А за не зацепен зъб не съм споменавал. А за вибрацийте предполагам и пак ще се окажа прав, не съ му поставили правилно гредата отпред, в крайно провиснато положение и предния тампон на двигателя не е ефективен.

Количеството гориво си му е на ред, центровката също а болтовете на колелото до сега не са отвивани.

Не са сменили амортисьора на обтяжната ролка е и мочето видя че видимо е изхвърлил маслото.

След историята която ми разказа едното ми предположение е че някой се е сдобил с резистор в кутийка (повербокс), а другото му го обясних.

За сток, всичко си му е в норми, разхода по борд му е 0.6 - 0.8 което за мен си е нормално, температурния датчик на горивото при загрят мотор се върти с малко по-ниска температура около 64-68градуса като спрямо колите който подържам аз и преди да съм надувал държат около 74гр., но не вярвам ако покаже 74 да промени толкова милиграмите иразхода по борд :D


amgv
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот amgv » Нед 21 дек 2008 10:01


Днес ще сменяме амортисьора на ангренажа с вентомана и да видим да ли ще си дойде всичко на място. Но определено диагнозата има логика за всички проблеми които имам с колата. Просто съм изумен :shock Човека на истина чува петела. Само за 2 минути откри причината и съответно решението!!!! Пак ще пиша след смяната да ли се е оправил "кенефа"


amgv
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот amgv » Вто 23 дек 2008 10:41


Колеги да се похваля :lol:
Вентомана оправи колата!!!! Това момче наистина знае какво прави :wink: Всичко което каза като проблеми си бяха верни. Снощи ги оправи и колата си заспа. Няма тресене, разхода спадна. Супер е човека само при него ще си оправям колата. А бе дано да няма какво да се оправи :lol: :lol:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 24 дек 2008 22:33


Вальо е човека.
Няма втори като него, просто нямам думи да изразя благодарностите си към него и нямам толкова добри думи, че да споделя колко съм доволен :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 60 госта