Термостат и ключ или имобилайзер ? Golf III 1.9 TDI .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Термостат и ключ или имобилайзер ? Golf III 1.9 TDI .

Мнениеот ДАНЧО » Пон 22 дек 2008 18:52


Имам два въпроса затова и така озаглавих темата.

1. Колата ми не загряваше,след смяната на термостата всичко си дойде на мястото , загрява и имам парно за две коли :) много съм щастлив.Но да дойдем на темата: въпроса ми е има ли някакъв проблем, че не карам достатъчно колата че да загрее , в смисъл , че от вкъщи до работа са ми 5 мин. навръщане са ми 10.Колата едвам стига до 60 70 градуса.

2.От извесно време понякога като запаля и колата веднага угасваше.Беше ми много странно и се чудех от какво може да е.Взех си втория ключ и сега два дни съм с него и нямам проблем.Втория ми ключ е оригиналния,само че не му работи фенерчето , а другия с който до сега палих ( 2 години) няма фенерче и според мен не е оригинален.

Предварително благодаря на отговорилите :!: :kef: :beer




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 22 дек 2008 18:56


По първия въпрос на мен ми трябват много повече от 10 минути каране,че да загрее.Мисля че е нормално,и особено в задръстванията много бавно загрява.


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 22 дек 2008 18:58


rosen79 написа:По първия въпрос на мен ми трябват много повече от 10 минути каране,че да загрее.Мисля че е нормално,и особено в задръстванията много бавно загрява.


Знам за колко време загрява по принцип колата въпроса ми е дали има проблем за двигателя , че няма време да загрява ;)


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 22 дек 2008 19:01


ДАНЧО написа:
rosen79 написа:По първия въпрос на мен ми трябват много повече от 10 минути каране,че да загрее.Мисля че е нормално,и особено в задръстванията много бавно загрява.


Знам за колко време загрява по принцип колата въпроса ми е дали има проблем за двигателя , че няма време да загрява ;)

Да разхода най-вече.Затлачва се и не върви,почва да пуши.Поне при мен беше така.Карах я все на близки разтояния,но миналата събота минах към 80км,и я изръчках няколко пъти и веднага смени работа изчезна пушека,започна да върви като хората.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 23 дек 2008 1:17


И на мен втория ключ (резервния) ми е без фенерче...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 24 дек 2008 12:32


То май е по-важно дали има чипче в ключа,а не фенерче :wink:


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 24 дек 2008 14:07


според това което ми обясниха като ти отвори термостата малкият кръг на системата вече е стигнал оптималните градуси за работа на двигателя т.е. 87 (поне моя отваря на толкова) и не е такъв проблем че не загрява на 90, проблема е ако я ръчкаш докато не е загряла напълно...а за затлачването колегата е прав...покарай дълъг път и колата ти все едно се отпушва... :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 74 госта