:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Прекъсване на тихи обороти! - отстранено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Прекъсване на тихи обороти! - отстранено!

Мнениеот milenski_77 » Пет 26 дек 2008 17:06


Здравейте колеги.
От една седмица съм собственик на Голф 3 ТД(AAZ мотор) и вече имам проблеми.
Колата прекъсва на тихи обороти.Няма значение дали е загрял или студен мотора, просто както си работи все едно за момент изгасва и претриса мотора.Като това е съпроводено и с изкарване на сив пушек от ауспуха в момента на прекъсването.Ако е дръпнат обогатителя няма такъв проблем.При подаване на газ и при каране също няма проблем.
Нещата май вървят към дюзи, но все пак ми е интересно защо го прави само на тихи обороти. Дали няма и някаква друга причина.
Също така се случва и като работи на тихи и подам рязко газ и пусна да изгасне мотора.
При палене когато е студен мотора първо припалва и огасва, а на второто завъртане си запалва, но без да съм подал газ не заработва. Трябва да и подам газ да заработи на по-високи обороти и тогава вече мога да я остая да работи на обогатителя.
Според мен би трябвало да запали на обогатител без да и подавам газ от педала.

Последна промяна от milenski_77 на Нед 15 фев 2009 19:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 27 дек 2008 22:13


Погледни си нафтовата помпа.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Съб 27 дек 2008 22:21


аз имам същия проблем с ААZ . карам си така и си нямам на идея от какво може да е. подозирам центровка


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Мнениеот milenski_77 » Нед 28 дек 2008 0:29


dobrin написа:Погледни си нафтовата помпа.

Как точно да я погледна помпата?


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Мнениеот axios » Чет 01 яну 2009 1:59


какво става с тази тема,никой ли не знае? При мен се получи същото. В понеделник ще сменя горивния филтър и ако тогава не се оправи не знам какво ще правя. Според вас ТДИ от 1997 година гледат ли се на компютър за диагностика? Аз лично, нищо не разбирам, разийш ли.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Чет 01 яну 2009 11:34


Гледат се, имат компютър...


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 01 яну 2009 20:55


Колега ,даите и малко предварение и ако не се оправи може да се погледнат дюзите(на тестер)!Виж дали не ти е разбита втулката на реиката за газта,също може да се окаже проблем.

П.С. Честита Нова 2009 Година на Всички!


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Мнениеот axios » Чет 01 яну 2009 21:14


благодаря! имам уговорка за сервиз на фолксваген, дано да разберат от какво е. ЧНГ на всички.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Прекъсване на тихи обороти!

Мнениеот milenski_77 » Нед 15 фев 2009 19:01


Проблема е отстранен!.
Днес свалих дюзите и се оказа че 2 от тях пръскат доста в страни(не че и четирите не са за разпръсквачи, но това е друг въпрос).
Понеже имах под ръка други 4 такива дюзи си подбрах 4 горе-долу добре пръскащи.
Междувременно мернах компресията и на четирите цилиндъра искара около 31 атмосфери, което си е перфектно.
Обаче като сложих индикатора на помпата се оказа че предварението е 0,45 мм, което беше доста извън допустимото.
Направих предварението на 0,8 мм, както си го дават по книга сглобих всичко.
Първо падна голямо въртене докато запали понеже от помпата изтече нафта при меренето на компресията, въпреки че извадих букста на ел. клапана.
Обаче след като запали и върнах авансатора и мотора си заработи без никакви прекъсвания и припушвания.
Наложи се да сваля малко тихите обороти понеже бяха около 1000. В момента си пали много добре и дори при студен мотор си работи равномерно и без прекъсване.
По натам ще му сменя и разпръсквачите и тогава вече би трябвало да стане още по-добре.
Като цяло съм много доволен от работата която свърших днес и добре че имам познати в сервиза та ми услужиха с инструменти и проверка на дюзите, че иначе нямаше да стане нищо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 51 госта