Здравейте,интересува ме лесно ли се сменя семеринга на разпределителния вал на golf3 AAZ мотора!Че трябва да сваля ангренажното колело и ремък и сам се досещам,но от там насетне има ли някакви труднотии и чалъми или просто изваждам старата и набивам новата?!И съответно трябва ли да бележа нещо или колелото влиза на шпонка във вала и няма как_да го разместя при сглобяване?!
mod edit: gr_kanev
смяна на семеринга на разпределителния вал
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Процедурата е като при смяна на ангр.ремък.Вала не само се "законтря",ами се изравнява(успоредност) с главата.Двигателя в ГМТ,колелото на ГНП-фиксирано(с дорник,желязо кръгло такова-диаметър 16мм).Както споменаха-демонтира се петата дето го държи.Подготви си и нова гарнитура за капака,за всеки случай.Хубаво е да имаш подходяща скоба за ангренажното колело.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
--------------------------------------------------------------------------------
1. сваляш капака над клапанит
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването
Последната промяна е направена от kiko946 на Нед Дек 14, 2008 23:49; мнението е било променяно общо 1 път
1. сваляш капака над клапанит
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването
Последната промяна е направена от kiko946 на Нед Дек 14, 2008 23:49; мнението е било променяно общо 1 път
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 74 госта