смяна на семеринга на разпределителния вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

смяна на семеринга на разпределителния вал

Мнениеот kidgo » Пет 26 дек 2008 23:56


Здравейте,интересува ме лесно ли се сменя семеринга на разпределителния вал на golf3 AAZ мотора!Че трябва да сваля ангренажното колело и ремък и сам се досещам,но от там насетне има ли някакви труднотии и чалъми или просто изваждам старата и набивам новата?!И съответно трябва ли да бележа нещо или колелото влиза на шпонка във вала и няма как_да го разместя при сглобяване?!
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 27 дек 2008 8:23


Няма шпонка.Сваляш капака на главата и отзад вала се законтря.За по-лесна смяна на семеринга извади и петата която е върху него.След като всичко е сглобено и ремъка е опънат,тогава махаш законтрянето на разпределителния вал-примерно поставен гаечен ключ 17.
П.П.не може да няма някоя тема.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Съб 27 дек 2008 10:01


с търсачката не намерих такава!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Съб 27 дек 2008 11:41


което ти е казал колегата и аз добавям да си бележиш зъбното колело на нафт. помпа . а колелото на вала е на конус и няма никво значение как го слагаш ... важно е отзад законтрянето на вала с ключе 14 / 17 мисля , че аз такова слагах


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 28 дек 2008 11:05


Процедурата е като при смяна на ангр.ремък.Вала не само се "законтря",ами се изравнява(успоредност) с главата.Двигателя в ГМТ,колелото на ГНП-фиксирано(с дорник,желязо кръгло такова-диаметър 16мм).Както споменаха-демонтира се петата дето го държи.Подготви си и нова гарнитура за капака,за всеки случай.Хубаво е да имаш подходяща скоба за ангренажното колело.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 28 дек 2008 11:21


--------------------------------------------------------------------------------

1. сваляш капака над клапанит
2.слагаш на скорост и буташ докато двете гърбици на първи цилинър се насочат на горе и погеждаш в отвора на кожуха на маховика да сее появил белега и да съвпадне , същевременно отзад на разпределителния вал има прорез той трябва да е успореден на хоризонталния ръб на главата и вкарай в прореза некакъ гаечен ключ влизащ плътно или шина около 5 мм...сложи сибелег на зъбното колело на нафтовата помпа и започвай разглобяването


Последната промяна е направена от kiko946 на Нед Дек 14, 2008 23:49; мнението е било променяно общо 1 път


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Нед 28 дек 2008 18:32


ок,благодаря ви!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 74 госта