Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 11:32


Здравейте колеги! Честита Коледа!
Може ли някой да ми каже защо колата Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. забива някъде около 2800 оборота. След това е като умряла, даваш газ само ръмжи и не върви. Да споделя, че този проблем го имах в началото на годината и след като свалихме турбината и я изчистихме от нагара и също смених дебитомера, колата се оправи. Сега същият проблем. Моля за съвет и ориентировъчна цена за отстраняване на проблема.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 27 дек 2008 11:35


Тигре използвай търсачката :!: Има поне 30 теми защо забива тди-то :idea:


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 11:56


Dorian написа:Тигре използвай търсачката :!: Има поне 30 теми защо забива тди-то :idea:

Прегледах някой от тях, но конкретика няма. Нали за това е форума, да се помага със съвети при такива проблеми.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 27 дек 2008 12:04


http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=149

Чети,тъкмо ще научиш малко повече за автомобила си.
Твоят проблем(и) е обяснен някъде тук.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 12:32


propparo написа:http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=149

Чети,тъкмо ще научиш малко повече за автомобила си.
Твоят проблем(и) е обяснен някъде тук.


Колега, ако знаеш от къде идва проблема, моля сподели, за да го отстраня по-бързо, защото ми предстои пътуване, тия дни. :?:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 12:36


Nikol99 написа:Здравейте колеги! Честита Коледа!
Може ли някой да ми каже защо колата Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. забива някъде около 2800 оборота. След това е като умряла, даваш газ само ръмжи и не върви. Да споделя, че този проблем го имах в началото на годината и след като свалихме турбината и я изчистихме от нагара и също смених дебитомера, колата се оправи. Сега същият проблем. Моля за съвет и ориентировъчна цена за отстраняване на проблема.

Ти сам си си отговорил колега.След като ведниж го е правил,и си решил проблема,защо питаш?


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 12:49


За чистенето на турбото излиза около 180лв. Но дали е също от зацапана геометрия, може да е и от някой клапан.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 14:21


Nikol99 написа:За чистенето на турбото излиза около 180лв. Но дали е също от зацапана геометрия, може да е и от някой клапан.

Ми като за начало тръгни от там,ако пак е същото търси причините другаде.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 27 дек 2008 14:38


Nikol99 написа:
Dorian написа:Тигре използвай търсачката :!: Има поне 30 теми защо забива тди-то :idea:

Прегледах някой от тях, но конкретика няма. Нали за това е форума, да се помага със съвети при такива проблеми.

Ти искаш без да четеш да научиш нещо май ама айде...:)
Прегледай всички мъркучи покрай турбото и кулера дали нее излязъл някой,дали нее спукан,сцепен или пробит,провери капан Н75 дали е в час,запуши EGR-a,изчисти всмуателните колектори от нагара,ако можеш си раздвижи геометрията на турбото от лостчето задане сваляш за чистене пак турбото,дебитомера виж как е(въпреки чее малко вероятно да забива от него)прегледай центровката дали е точна с ваг-ком.Ако направиш всичко това освен че щеси решиш проблема със забиването,ами и ще избегнеш бъдещи проблеми :idea:


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 16:14


Утре ще прегледам всичко което ме посъветвахте. В понеделник ще проверя за грешки, както и центровката. За клапан Н75 не знам как да го тествам но...............


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Съб 27 дек 2008 17:32


колега несе притесняваи вземи си 2 3 литра масло за секи случеи варви сварши си работата ,като се варнеш ще му мислиш


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 17:37


didi7777 написа:колега несе притесняваи вземи си 2 3 литра масло за секи случеи варви сварши си работата ,като се варнеш ще му мислиш

Нещо май се обърка. :D


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Съб 27 дек 2008 17:46


какво сам се обаркал чети и мисли


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Съб 27 дек 2008 18:06


като я растартираш(огасиш и запалиш) всичко нарет ли е колега или вобште неште над 2800 турбото него чуваш никак така ли


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Съб 27 дек 2008 18:15


Като я рестартирам тръгва да ускорява и около 3000 пак същото. Забравих да споделя, че вчера като забелязах за този проблем изфорсирах автомобила и след мен се появи невиждан до сега черен пушек. Отново тръгнах да изпробвам колата извън града и пак заби, но този път при рестартиране и настъпване на педала не забелязах да пуши черно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта