Здравейте колеги! Честита Коледа!
Може ли някой да ми каже защо колата Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. забива някъде около 2800 оборота. След това е като умряла, даваш газ само ръмжи и не върви. Да споделя, че този проблем го имах в началото на годината и след като свалихме турбината и я изчистихме от нагара и също смених дебитомера, колата се оправи. Сега същият проблем. Моля за съвет и ориентировъчна цена за отстраняване на проблема.
Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=149
Чети,тъкмо ще научиш малко повече за автомобила си.
Твоят проблем(и) е обяснен някъде тук.
Чети,тъкмо ще научиш малко повече за автомобила си.
Твоят проблем(и) е обяснен някъде тук.
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
propparo написа:http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=149
Чети,тъкмо ще научиш малко повече за автомобила си.
Твоят проблем(и) е обяснен някъде тук.
Колега, ако знаеш от къде идва проблема, моля сподели, за да го отстраня по-бързо, защото ми предстои пътуване, тия дни.

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.
Nikol99 написа:Здравейте колеги! Честита Коледа!
Може ли някой да ми каже защо колата Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. забива някъде около 2800 оборота. След това е като умряла, даваш газ само ръмжи и не върви. Да споделя, че този проблем го имах в началото на годината и след като свалихме турбината и я изчистихме от нагара и също смених дебитомера, колата се оправи. Сега същият проблем. Моля за съвет и ориентировъчна цена за отстраняване на проблема.
Ти сам си си отговорил колега.След като ведниж го е правил,и си решил проблема,защо питаш?
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.
За чистенето на турбото излиза около 180лв. Но дали е също от зацапана геометрия, може да е и от някой клапан.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с ускорението на 1,9 ТДИ 110 к.с.
Nikol99 написа:За чистенето на турбото излиза около 180лв. Но дали е също от зацапана геометрия, може да е и от някой клапан.
Ми като за начало тръгни от там,ако пак е същото търси причините другаде.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Nikol99 написа:Dorian написа:Тигре използвай търсачкатаИма поне 30 теми защо забива тди-то
Прегледах някой от тях, но конкретика няма. Нали за това е форума, да се помага със съвети при такива проблеми.
Ти искаш без да четеш да научиш нещо май ама айде...

Прегледай всички мъркучи покрай турбото и кулера дали нее излязъл някой,дали нее спукан,сцепен или пробит,провери капан Н75 дали е в час,запуши EGR-a,изчисти всмуателните колектори от нагара,ако можеш си раздвижи геометрията на турбото от лостчето задане сваляш за чистене пак турбото,дебитомера виж как е(въпреки чее малко вероятно да забива от него)прегледай центровката дали е точна с ваг-ком.Ако направиш всичко това освен че щеси решиш проблема със забиването,ами и ще избегнеш бъдещи проблеми

- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Като я рестартирам тръгва да ускорява и около 3000 пак същото. Забравих да споделя, че вчера като забелязах за този проблем изфорсирах автомобила и след мен се появи невиждан до сега черен пушек. Отново тръгнах да изпробвам колата извън града и пак заби, но този път при рестартиране и настъпване на педала не забелязах да пуши черно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта