Здравейте колеги,
от няколко месеца имам Пасат Б5, 2.5 ТДИ В5 типтроник и съм доста доволен като цяло. Вчера обаче ми светна лампата за маслото (жълто). Маслото действително беше около минимума и днес долях малко но лампата продължава да си свети. Нормално ли е тва ? Малко след кат светна лампата, ми изгоря и релето на мигачите. Днес купих ново и всичко е ок. Дали има връзка?
Търсих из форума но не намерих много по въпроса а и лошото е че съм извън бг известно време и ми е по-трудно да намера качествен сервиз на нормална цена.
Благодаря ви предварително за помоща



въпрос - жълта лампа за масло ?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпрос - жълта лампа за масло ?
Последна промяна от North_Side на Нед 28 дек 2008 22:42, променено общо 1 път.
- P-TRANSPORTER
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
пр
колега погледни си датчика на картера,или буксата да е излязла,
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпрос - жълта лампа за масло ?
North_Side написа:Здравейте колеги,
от няколко месеца имам Пасат Б5, 2.5 ТДИ В6 типтроник и съм доста доволен като цяло. Вчера обаче ми светна лампата за маслото (жълто). Маслото действително беше около минимума и днес долях малко но лампата продължава да си свети. Нормално ли е тва ? Малко след кат светна лампата, ми изгоря и релето на мигачите. Днес купих ново и всичко е ок. Дали има връзка?
Търсих из форума но не намерих много по въпроса а и лошото е че съм извън бг известно време и ми е по-трудно да намера качествен сервиз на нормална цена.
Благодаря ви предварително за помоща
-Ако нивото на маслото е ниско "лейката" свети в жълто и на многофункционалният дисплей има надпис:STOP! OLSTAND PRÜFEN (Спрете!Проверете нивото на маслото)
-Ако датчика за маслото е неизправен "лейката" мига в жълто и сигнализира със звуков сигнал и на многофункционалният дисплей има надпис:"OLSENSOR WERKSTATT" (Датчика за нивото на маслото е неизправен.Необходим е ремонт)
-Друг вариянт е маслото вече да не е с вискозитет предписан от завода производител.
Спри колата на равно място и изчакай 1-2 часа да се стече маслото в картера.Провери на щекъта до къде е.Долей си до горна черта и го наблюдавай.В сервизната книжка пише още, че при жълта лампа ако отвориш предния капак дори без да пипаш нещо жълтата лампата ще изгасне и след около 100 км. отново ще светне.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сложих й 10w40 маслото е Marly. В България карах с друго но тук го смених преди 2000км и в началото нямах никаква консумация.
иначе поне не е нещо фатално. а по всичко личи,че не е и датчика щото на мен ми свети постоянно и на дисплея пише на жабарски "Controllе oil Uso e manutenzione"
ще сменя маслото пак пък да видим дали няма да се оправи!
иначе поне не е нещо фатално. а по всичко личи,че не е и датчика щото на мен ми свети постоянно и на дисплея пише на жабарски "Controllе oil Uso e manutenzione"
ще сменя маслото пак пък да видим дали няма да се оправи!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- P-TRANSPORTER
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
пр
значи колега остава да направиш една диагностика -ваг ком и ще излезне проблема успех
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта