Проблем с датчик за положението на педала за газта G79/APP

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Сомчо
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 14:07
Автомобил:
Двигател:

Проблем с датчик за положението на педала за газта G79/APP

Мнениеот Сомчо » Нед 28 дек 2008 19:23


Здравейте!
Опитах да намеря с търсачката решение на проблема с които се сблъсках но безуспешно!
Карам Пасат 98г. 1,9TDI двигател AFN 110к.с.! При преминаване вчера през Петрохан се държеше нормално колата докато не стигна малко преди Костинброд и тогава педала на газта проста спря да функционира - натискаш го но не се подава газ никаква реакция от двигателя! угасих изчаках 1-2 мин запалих и си работеше на нормални 900 оборота и педала си работеше нормалано НО само за 5 минути докато тръгнах и край вече!държеше едни постоянни 1100 оборота! така леко леко се прибрах до софия!тая сутрин стресиран ставам рано да търся маистори и хоп тя си запали нормално загря и си работеше перфектно! закарах я на диагностика да видим какъв е проблема! изписа няколко грешки за плафона на вътрешното осветление за подгряване на огледалата и за единият еърбег че не работи но изписа и това: 00777 проблем с датчик за положението на педала за газта G79/APP/. това горе долу е в превод от мен де но според хората правили диагностика - е изгорял тоя датчик или потенциометър и не се получава обратен сигнал! както и да колата ми трябва спешно за утре да пътувам и им казах да го правят спешно! купили нов момчетата сменили го и хоп изненада - с него същият проблем - продължава да държи 1100 оборота и не реагира на мърдането на педала на газта и изкарва абсолютно същата грешка при сменена джаджа!
Моля ви някои ако е имал подобен проблем да даде мнение че в момента е 20часа а момчетата продължават да я оглеждат в сервиза за евентуален дефект и не могат да открият!
Само да спомена че преди месец имах някакъв гаден проблем с осветлението в купето и борд компютъра - в смисъл работят но само когато те си поискат и се оказа че е прекъснал някакъв кабел от централният блок - които момчетата смениха!
Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 28 дек 2008 21:45


След като си имал проблем в инсталацията , нормално е да търсиш причината там, особенно след като си сменил потенциометъра на педала. Проблема при теб е че след "рестарт" нещата се оправят , демек проблема се появява за малко и тогава колата влиза в safe mode. В autodatata има пиновете на ECU-to , проверете какво идва от потенциометъра директно на пина на ЕЦУ-то. Най-добре е с осцилоскоп , така може да се видят пиковете от прекъсванията ако има такива.
Що се отнася до това какво има във форума, имаше доста интересна тема за този проблем на колега със същият проблем , при който се оказа че проблема е от температурен датчик , а му плюеше същата грешка, ще се опитам да потърся .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта