Проблем с налягане в охладителна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с налягане в охладителна система

Мнениеот _Impuls_ » Пон 29 дек 2008 16:26


От известно време забелязвам че имам налягане в охладителната система . Маркучите се надуват и само като отвъртя капачката това налягане изчезва . Не е от гарнитура понеже я смених преди известно време. Термостата също ми е изряден .




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 16:27


Колко се надуват,колега?Нормалното налягане е около 1-на атмосвера,ако не се лъжа.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Пон 29 дек 2008 16:30


еми като атмосфери не мога да преценя , но със сигурност е пове4е от нормалното


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 16:33


Ако е повече би трябвало да ти изхвърла антифриза.Колко време след като изгасиш двигателя стоят твърди?Отвий капачката и от вътрешната страна пише до какво налягане държи,ако минава тази граница,би трябвало да изхвъля антифриза.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Пон 29 дек 2008 16:37


съмнявам се много в капачката . наистина обаче си хвърля малко антифриз


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 16:42


Ми моя съвет е вземи си нова капачка,щото тая може и от нищото да испуска(поне аз така бих направил),и ако пак испуска,търси причините в гарнитурата(нищо че си я сменавал),или някъде да не е запушено по системата.По огледай и главата за шупла, блока също.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Пон 29 дек 2008 16:45


а дали е възможно да е от водна помпа , или няма нищо общо


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 16:46


Това вече не знам,ама не ми се вярва.Не знам какво може да стане на помпата,че да прави повече налягане.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пон 29 дек 2008 17:09


При мен от вчера го има проблема с помпата. Обяснението за налягането в маркучите, което ми даде един познат бе, че при липса на циркулация антифриза в блока и главата кипва и логично налягането се вдига пък и се появяват мехурчета.
П.С.: сега чакам по-топло време да си сложа новата дето ми се търкаля в багажника...


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 17:11


За това не се бях сетил,че може да върти антифриза.


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Пон 29 дек 2008 18:12


на мен ми грееше една кола лятото ,минава 90 градоса на 110градоса ми хварляше водата и се оказа водна помпа лопатките аут


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _Impuls_ » Пон 29 дек 2008 18:35


Незнам колеги. Утре ще махна термостата и ще видя като работят и двата кръга понеже само така ще съм сигурен че работят. Та ще пробвам дали и при това положение ще надува. Ще почна от там , ако няма ефект ще ползвам съветите ви .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 29 дек 2008 23:05


_Impuls_ написа:Незнам колеги. Утре ще махна термостата и ще видя като работят и двата кръга понеже само така ще съм сигурен че работят. Та ще пробвам дали и при това положение ще надува. Ще почна от там , ако няма ефект ще ползвам съветите ви .

Ако колата работи само намалкия кръг,ще загрее повече от необходимото.Не виждам смисъл да махаш термостата.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Проблем с налягане в охладителна система

Мнениеот kiko946 » Вто 30 дек 2008 0:33


_Impuls_ написа:От известно време забелязвам че имам налягане в охладителната система . Маркучите се надуват и само като отвъртя капачката това налягане изчезва . Не е от гарнитура понеже я смених преди известно време. Термостата също ми е изряден .


I НА мойта кола като отвия веднага капачката , антифриза избухва и 1 2 литра антифриз изтича , ...затова изчаквам 1/2 час и тогава отвивам.

долния маркуч става ли горещ ?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Проблем с налягане в охладителна система

Мнениеот kiko946 » Вто 30 дек 2008 8:09


kiko946 написа:
_Impuls_ написа:От известно време забелязвам че имам налягане в охладителната система . Маркучите се надуват и само като отвъртя капачката това налягане изчезва . Не е от гарнитура понеже я смених преди известно време. Термостата също ми е изряден .


I НА мойта кола като отвия веднага капачката , антифриза избухва и 1 2 литра антифриз изтича , ...затова изчаквам 1/2 час и тогава отвивам.

долния маркуч става ли горещ ,след известно време...нормално е началото да е студен и в зависимост от натоварването на двигатела термостата да отвори и да загрее ....защо искаш да махаш термостата ? ....няма да се достигне работната температура ако го махнеш.

по грешка вместо ПРОМЕНИ съм натиснал ЦИТАТ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта