Проблем с датчика за масло на Поло 1.9 D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
yotov_uktc
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Проблем с датчика за масло на Поло 1.9 D

Мнениеот yotov_uktc » Нед 09 ное 2008 23:55


здравейте....днес на излизане от задрьстването преди витиня настьпих газта и датчика за маслото започна да свети и писка.проверих маслото-беше малко под нормалното.спрях една кола и човека ми продаде 1 литьр масло 15w-40.нз дали е подходящо за дизел но нямах избор.и така до софия вдигна ли повече от 2000 оборота и се включва датчика за маслото.спирам,гася и след 2 мин паля и с 60км/ч.няма течове,има масло.просото нз какво му става.даже на свободна при повече от 2000 оборота се включва и почва да пищи.моля кажете ако знаете проблема..мерси предварително.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 10 ное 2008 8:55


Проблема ти е в датчика за маслото може би.Отиваш някъде да ти измерят налягането на маслото,ако е в нормите взимаш един датчик за високото налягане и проблема ти е решен.Нищо пари е към 5-10лв.


yotov_uktc
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Проблема решен

Мнениеот yotov_uktc » Вто 11 ное 2008 11:47


мерси много..действително проблема беше в датчика за високо налягане.не съм мерил налягането на маслото защото сам смених датчика,но веднага щом се прибера ще го сторя...
искам само да попитам датчика който свалих от полото беше за налягане от 0.75 до 1.05(за високи) а този който взех от на тате голфа(2-ка 1.6 бензин) беше от 1.6 до 2.0(или 2.6 не се разчиташе добре)..какво значение има това и мога ли да оставя на полото другия датчик или да си взема като стария(прецакания),който доколкото се виждаше беше розов..
мерси предварително..


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 11 ное 2008 18:26


Ми нямам представа,аз бих взел такъв като за тая кола


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Сря 12 ное 2008 11:52


Те за това хората са го мислили да са различни се пак едното е бенз другото е дизел :!: А разлики в изискванията на мазилната им уредба има мн :wink: От където и да го гледаш е по-добре с такъв за колата :!: Другото за мен е извращение...


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Пон 17 ное 2008 23:17


Колега, дизеловия мотор е по-натоварен от бензиновия по отношение на мазането - само това, че работи на по-висока компресия трябва да ти е достатъчно та да се осъзнаеш, че едното не става от другото!!! Като сложиш датчик от бензинов мотор на дизелов и решиш, че е от него после може да слагаш и бензинов мотор, щото дизела ще се е скапал ...


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Пет 02 яну 2009 16:37


Хора същия проблем имам със 1.9сди Поло 2001,колата е на сестра ми е наляла масло на Приста Ойл Супер Дизел 15 W 40,пали като нова тръгвам и как вдигне повече от 2000 оборота почва да мига лампата на маслото,другият проблем който се появи по същото време е със спирачките.Педала на спирачките е много твърд и колата не спира,но при движение около няколко километра почнаха спирачките да се връщат по малко.Не мога да разбера какво става,не искам да си мисля,че мотора е дал фира,дайте съвети някакви!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта