Първо, честита ви Нова Година! Дай боже да сме по-добре и да караме по-безаварийно.
На въпроса. Значи днес реших да си сменя част от консумативите /в понеделник сменям ангренажния ремък и тогава и маслото/. Въздушния филтър...ми лесно, за 20сек. Обаче с горивния филтър се занимавах малко по-дълго. Първо пущината не щеше да се отвие, добре че прочетох в необятния нет, че може да се използва ключ 17 за да си го отвиеш, като използваш леглото на пробката за източване /абе подробностите всеки ги знае/. И като се започна една. Първо, понеже нямах чиста нафта да си напълня новия филтър, го сложих директно. Ми няма такова въртене. То не беше стартиране, не беше въртене и не и не. И акумулатора ми слаб. Сещай се какво става. А пък е там, знаеш, че ти трябва още маааалко, ама го няма. И се почна една - търси кабели, търси хора да искат да ти помогнат... Стана на края, ама е*ати и въртенето дето беше. Имаше и други магарии за да улесня процеса, ама не е това въпроса.
Значи.
Колата се кротна. Очаквах да работи по-добре, да се набира по-добре, а тя.. се кротна малко. Преди мааалкичко да стъпех на газта и се отрязваше/след доработките/, а сега и трябва малко повече сякаш. Ама някак си ми изглежда по ....пропорционално, ако мога до кажа така. Преди хвърчеше, ама имаше и кофти звук, при това някак си нямаше тая, натрапена от опита с други дизели, плавност. Просто не знам дали е нормално. При все, че за последните 15-на години съм карал все дизели/форд 1.8, пежо 605 2.1 TDI, пежо 406 2.0 HDI/ и никоя не се беше набирала така като тая преди да и сменя филтрите. Не че сега е лошо, ама е различно... малко по-трудно се набира, не тегли както преди един вид...
Баси, какво ли да очаквам като сменя и маслото и масления...
А, да не забравя...проверих си и свещите/щото при -4 ми претрисаше онзи ден/ и с ом метърчето нещо се огелпих. На старите на + и където да било ми показваше има ли съпротивление, а на тая дава някакво съпротивление само ако сложиш на + и на резбата на гайката, под +са/уж са отделени с някаква леко забележима гумичка.../.
Ако звуча малко разсъгласован, то е защото току що изпратих тоя, който ми даде ток след 1.5л водка.
Приемам всекви мнения, предложения и предположения...
Дан' забравя ... 1.9 TDI, 1998
Смяна на горивен и въздушен филтър
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 74 госта