ЧНГ колеги забелязах че ми пада налягането на горивото сутрин когато започна да паля въртя като луд и забелязах че по маркучите върви въздух сменил съм маркучи скоби и пак същото. Интересува ме има ли клапанче на помпата да не връща горивото обратно. Помагайте.
mod edit: gr_kanev
проблем с горивото
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с горивото
колега ако не дадеш инфо за каква кола става въпрос как да ти се отговори.по принцип ГНП-то си има клапан за налягане.аз имах същия случай на връх миналата нова и се оказа че е от горивен филтър.но все пак неможе да се гадае.дай модел и т.н.peponiko написа:ЧНГ колеги забелиазах че ми пада налягането на горивото сутрин когато започна да паля вартя като луд и забелязах че по маркучите вари въздух сменил сам маркучи скоби и пак същото. Интерисува ме има ли клапанче на помпата да не връща горивото обратно. Помагай те.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Aз пък имах следния случай: преди 10 г. още нов от любопитство отдолу на горивния филтър ми казаха имало тапа за изтичане на вода (ако има) ... отвих я цялата и гуменото уплътнение изпаднало и завих и така карах няколко дни с непрекъснато мехурчета в пластмасовите прозрачни тръби докато накрая узрях за какво става дума - гуменото уплътнение.
Клапана отгоре също има уплътнение-гумени шайби.
mod edit: gr_kanev
Клапана отгоре също има уплътнение-гумени шайби.
mod edit: gr_kanev
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Здрасти колега,карах голф с такъв мотор 2,5 години.И на мен ми направи такъв проблем точно първата зима.Взимаше въздух от рейката за подаване на газ,явно втулката беше износена и от там смучеше въздух.В сервиза ми казаха някаква космическа сума за ремонта и се наложи да си я оправям сам.Подпрях рейката с една планка която я закачих на двата болта на капака на помпата,там кадето е мембраната на турбото.Така я продадох и човека още я кара без проблем.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 29 авг 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега като се замисля май и аз имам подобен проблем.Сутрин въртя по 10 секунди.После гася и въртя веднага,пали от раз.Мислех, че може да е от свещи но няма логика.Като я оставя 10-15 мин. после пак паля трудно.Независимо дали е топла или студена.Колата ми е Пасат 19 тди помпа дюза.
mod edit: gr_kanev
mod edit: gr_kanev
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля си че е вероятно да не ти държи налягане системата.genata_83 написа:Сега като се замисля май и аз имам подобен проблем.Сутрин вартя по 10 секунди.После гася и вартя веднага,пали от раз.Мислех, че може да са от свещи но няма логига.Като я оставя 10-15 мин. после пак паля трудно.Независимо дали е топла или студена.Колата ми е Пасат 19 тди помпа дюза.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 50 госта