обогатител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

обогатител

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 18:10


имам поло 1.9 дизел AEF двигател искам да попитам трябва ли винаги дизела да се пали с обогатител и има ли начин да се изолира и какъв е той. при мен обогатителя е автоматичен и когато е включен оборотите на двигателя са ниски и имам чувството че се дави това е при всяко палене в продължение на 2 минути




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Пет 02 яну 2009 19:08


Оборотите ти са по ниски защото динамото товари двигателя след като се позареди акумулатора се нормализират.


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

ью

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 19:20


има ли някакво решение това е всеки път когато запаля


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

ью

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 19:39


обогатителя е на вакум но аз имам климатик присаден в Италия и при него има една ролка която свири при ниски обороти когато е включен обогатителя относно оборотите когато е включен обогатителя оборотомера показва 550 а като се изключи стават 950


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 04 яну 2009 11:12


Първо:не "обогатител",а авансатор,Второ:вероятно след 2 минути ти изключват подгревни свещи и пада товара в/у алтернатора-респективно мотора.Трето:...това първия дизел ли ти е?


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

az

Мнениеот zasu » Нед 04 яну 2009 12:23


да това ми е първия дизел но когато са ниски оборотите и работи на авансатор както казваш има една паразитна ролка близо до компресора на климатика и тя страшно свири а не знам дали свещите подгряват 2 минути на опел кадет подгряват близо 40 секунди


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Чет 08 яну 2009 0:59


подкрепям колегата ЕМО ГАР .... това дето се дърпа сутрин с лявата ръка при студен двигател е авансьор - жокер (дава малко предварение на впръскването на горивото), а не смукач ,обогатител....

PS: Германците му казват ЖОКЕР ... 98 год. я докарах от Германия и така ми каза сестра ми : - сутрин дърпаш жокера ... сега тази дума влезна и в нашия език ... нещо като помощ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 62 госта