Колеги, трябва да сменям масло и консумативите към него - става въпрос за Голф 4, 1.9тди 99г. И тъй като имам канал и на предишната кола винаги сам си си сменял тези неща ( но тя беше Форд и бензинова) искам да ви попитам следното :
1. Има ли някакви тънкости при смяната на горивния филтър- чувал съм, че новият трябва да се пълни с нафта и тем подобни?
2. Да ми кажете как се сменя масленият, понеже не съм сменял досега такъв- хартиен ми дадоха и къде му е кутията .
Благодаря ВИ!



Смяна горивен и маслен филтри
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=80531
Айде стига де
Задай си въпроса в съответния технически форум, в случая "Дизелови агрегати"
Иначе:
1. Пълни се с нафта, иначе няма да можеш да запалиш лесно. Сменява се лесно.
2. За първи път чувам за хартиен маслен...
Айде стига де



Иначе:
1. Пълни се с нафта, иначе няма да можеш да запалиш лесно. Сменява се лесно.
2. За първи път чувам за хартиен маслен...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ISRalien написа:И трябва да разглобиш стария, да го измиеш, и да сложиш хартията вътре ли?
Примерно на мойто служебно Пежо 206 е същата работа - масления филтър е един хартиен елемент.Отвиваш стария филтър,махаш елемента,слагаш нов и готово....като на Москвич 412.
Голф 4 не съм пипал и не знам как е.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Luciano написа:ISRalien написа:andro_ написа:ISRalien написа:2. За първи път чувам за хартиен маслен...
Има...когато е само елемент.
И трябва да разглобиш стария, да го измиеш, и да сложиш хартията вътре ли?
Отваря се, вади се стария и се слага новия. Елементарно. За 15 сек работа
Само да не забравиш да смениш и двете гумени уплътнения които трябва да са в кутията с новия филтър /ако е читав/

- dandrv
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
- Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
- Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
- Местоположение: София
Re: Смяна горивен и маслен филтри
Принципно на хартиеният елемент е отбелязано кой край трябва да е нагоре. Какво става ако се сложи неправилно? Проблем ли е или не съвсем?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта