Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот wnaso » Вто 08 ное 2011 14:20


Колеги някой да се е сблъсквал с такъв проблем.Грешката се трие и след няколко дни се появява отново.
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 045 906 013 E
Component and/or Version: R3 1,4L EDC 0000SG 0476
Software Coding: 0003071
Work Shop Code: WSC 00788
1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 4.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 12.54 V
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Duty Cycle: 18.9 %
Bin. Bits: 00110000




bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот bobidi » Вто 08 ное 2011 15:40


Грешката до колкото виждам е за N18 управляващият клапан за EGR.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот nasko1978 » Вто 08 ное 2011 17:40


Да не би да е "изолиран" софтуерно егр-а?Провери и вакуумите също. :да:


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот wnaso » Вто 08 ное 2011 20:28


Не е изолиран софтуерно ,и да направя едно уточнение ,колата е 2008 година на 26000 километра и е с ел.клапан ,не е познатия на всички N18 с вакуум.


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот bobidi » Вто 08 ное 2011 21:15


wnaso написа:Не е изолиран софтуерно ,и да направя едно уточнение ,колата е 2008 година на 26000 километра и е с ел.клапан ,не е познатия на всички N18 с вакуум.


Можеше да напишеш кода на мотора който може би е BMS или BWB, нещата са обединени гледам "Exhaust gas recirculation valve -N18- with exhaust gas recirculation potentiometer -G212-". Вакума незнам къде е закачен но си го има, поне според elsawin. Прегледай си вакумите и ел.връзките като за начало.

п.с. Следващото което можеш да направиш е да го свалиш да го позачистиш.
п.с.2 Съжалявам че не го превеждам, но е по добре в оригинал
What does this mean?
OBD Code P0403refers to
The Exhaust Gas Recirculation (EGR) system is controlled by a vacuum solenoid. The solenoid is supplied ignition voltage. The Powertrain Control Module (PCM) controls the vacuum solenoid by grounding the control circuit(ground) or driver. The primary function of the driver is to supply ground for the object that is being controlled. Each driver has a fault circuit that the PCM monitors. When the PCM turns a component on, the control circuit voltage is low, or close to zero. When the component is turned off, the voltage on the control circuit is high, or near battery voltage. The PCM watches for these conditions, and if it doesn\'t see the proper voltage at the proper time, this code is set.
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0403
Usually a fault in the control circuit, will leave no noticeable symptoms other than the Malfunction Indicator Lamp (MIL) illumination. However, if the EGR control solenoid is stuck open due to debris, etc. the code may be accompanied by misfire under acceleration, rough idle, or engine dying altogether.
Causes
Possible causes of OBD code P0403
The causes for a P0403 EGR code could be any of the following: Bad EGR solenoid Excessive resistance in control circuit (PCM controlled ground) due to an open, chafing or damage to the harness Poor connection at the EGR solenoid harness (worn or loose pins) Water intrusion at the EGR solenoid harness Blockage in EGR control solenoid holding solenoid open or closed causing excessive resistance Loss of supply voltage to EGR solenoid Bad PCM
Possible Solutions
With the ignition on and engine off, use a scan tool to activate the EGR solenoid. Listen or feel for a clicking, indicating that the solenoid is operating. If the solenoid does operate, you'll have to check current draw on the ground circuit. It should be less than one amp. If it is then the problem is intermittent. If it isn't then there is excessive resistance in the circuit and perform the following 1. When it's activated see if you can blow lightly through it. IF you can\'t there may be a blockage causing excessive resistance. Replace EGR solenoid as needed. If there is no blockage, disconnect the EGR solenoid and the PCM connector containing the EGR solenoid control circuit. Using a digital Volt-Ohm meter (DVOM) check resistence between the control circuit and battery ground. It should be infinite. If it isn't, then there is a short to ground on the control circuit. Repair the short to ground and retest as needed. 2. If the solenoid doesn't click as it should, disconnect the EGR solenoid connector and connect a test light between the two wires. Using the scan tool, command the EGR solenoid on. The light should light up. If it does, replace the EGR solenoid. If it does not perform the following: a. Check for 12 Volts on the ignition supply voltage to the solenoid. If it isn't present, inspect the supply circuit for an open, or a short due to chafing or breakage and re-test. b. If it still doesn't operate: then manually ground the EGR solenoid control circuit. The light should light. If it does, repair open in EGR solenoid control circuit and re-test. If it doesn't, replace EGR solenoid.

и последно вземи го закачи на VAGCOM не на този OBD четец ,може да "изплюе" нещо по точно.
Колата не е ли гаранционна?


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот wnaso » Вто 08 ное 2011 23:04


Благодаря колега ,изчетох инфото и тия дни ще огледам по подробно около ЕГР-ра но на първо четене не видях вакуум.Двигателя е BWB ,а писах за километрите защото не ми се вярва за тия километри да се зацапа толкова клапана че да е за чистене.Колата е на съсед на когото помагам че се е шашнал от светещата лампа на таблото и не съм го питал дали е в гаранция.
Това е клапана.
п.с. С ВагКом е гледана колата.
Прикачени файлове
112018.jpg
112018.jpg (14.29 KиБ) Видяна 2863 пъти


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: Polo 9N3 1.4tdi - EGR грешка

Мнениеот wnaso » Пон 14 ное 2011 13:54


Проблема е решен ,оказа се от DPF-а.Това е решението-http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта