Стържене при превключване от висока на ниска скорост

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Стържене при превключване от висока на ниска скорост

Мнениеот Adnan » Нед 18 яну 2009 18:13


Карам си на 3'та с 2500 оборота и намалявам рязко. Превключвам на 2'ра и се чува едно стържене метал в метал. Същия звук при триене на накладките в дисковете( но в случая не съм използвал спирачка ).
Стържи в рамките докато отпускам съединителя. Отпускам го и шума отминава. Пробвам с 4'та на 3'та същатата работа. Направи го 3-4 пъти и след това спря да стърже.
Съединителя си отделя от средата. Пробвах съединителя с 3'та и ръчна всичко е нормално. При потегляне не тресе както преди с АФН'а и маховика. Скоростите влизат съвсем нормално без проблеми.
Голф 4 АГР.
Някакви идеи?




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Стържене при превключване от висока на ниска скорост

Мнениеот kombito-tdi » Нед 18 яну 2009 19:26


стьрже като синхронизатор или аксиален лагер


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Стържене при превключване от висока на ниска скорост

Мнениеот Adnan » Нед 18 яну 2009 21:27


Страх ме е да кажа, че стърже като аксиален лагер. Защото при синхранизатор, че хърка при всяка скорост. А тук при мен стърже на феродо и огледален диск. Не искам да предвиждам, че скоро са правили нещо по съединителя а не са сменили аксиалния лагер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта