Карам си на 3'та с 2500 оборота и намалявам рязко. Превключвам на 2'ра и се чува едно стържене метал в метал. Същия звук при триене на накладките в дисковете( но в случая не съм използвал спирачка ).
Стържи в рамките докато отпускам съединителя. Отпускам го и шума отминава. Пробвам с 4'та на 3'та същатата работа. Направи го 3-4 пъти и след това спря да стърже.
Съединителя си отделя от средата. Пробвах съединителя с 3'та и ръчна всичко е нормално. При потегляне не тресе както преди с АФН'а и маховика. Скоростите влизат съвсем нормално без проблеми.
Голф 4 АГР.
Някакви идеи?
Стържене при превключване от висока на ниска скорост
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Стържене при превключване от висока на ниска скорост
стьрже като синхронизатор или аксиален лагер
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Стържене при превключване от висока на ниска скорост
Страх ме е да кажа, че стърже като аксиален лагер. Защото при синхранизатор, че хърка при всяка скорост. А тук при мен стърже на феродо и огледален диск. Не искам да предвиждам, че скоро са правили нещо по съединителя а не са сменили аксиалния лагер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ICO-G и 56 госта