Здравейте колеги.
Надявам се това да ми е първата и последната тема която да поствам, като се надявам с почти откритита причина да бъда полезен и на други. Предварително се извинявам ако съм допуснал някои неточности.
Автомобила е Бора, 90 к.с., AGR.
От преди няколко седмици започна да се появява следния проблем, който в последно време доста зачести.
Колата запалва за секунди и веднага изгасва.
1. Майстора предположи че е имобилайзер в ключа - така и така бях само с 1 ключ, направихме още един, но не беше от него.
Когато прави проблема не може да се диагностицира, защото не стига ток до компютъра.
2. Имобилайзера на алармата беше вързан някакси неправилно за реле '109', при окъсяването му - колата запали. Но и след оправянето му проблема си остана.
В началото след откачване на акумулатора и изчакване 10-тина минути се оправяше, или да оставя колата в покой и след макс. за час време всичко беше наред.
В последно време проблема доста зачести, но забелязах че го прави САМО когато е загряла.
3. Друг майстор предположи че е свъзано с датчика за оборотите - но бързо се разубеди.
Обаче откри че се губи '+' на едно от крачетата на реле '109'. Понеже му се е случвало и преди с "Голф 4", човека предполага че е някаква "букса/клеморед" дълбоко под таблото която правела проблеми и просто трябва да се изхвърли и запоят кабелите, но трябва яко разглабане.
Дали на някой му се е случвало подобно нещо, макар че има логика когато загрее колата (климатика работи, загрява кабела който е дефектирал и прекъсва веригата), а когато изстине да се оправя.
Предварително благодаря на всеки който се отзове с мнение.
Проблем с палене на Бора
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Бора
Проблема ти не е само един а са два.
След правилна диагностика се отстраняват за има-няма и един час,
и цената не би трябвало да е по-висока от 50-60 лв.
Потьрси някой който разбира какво прави, а не да влизаш в първия сервиз в който не знаят какво правят.
След правилна диагностика се отстраняват за има-няма и един час,
и цената не би трябвало да е по-висока от 50-60 лв.
Потьрси някой който разбира какво прави, а не да влизаш в първия сервиз в който не знаят какво правят.
- malkia_s
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с палене на Бора
Наистина положението е ТРАГИЧНО.
Отстранена е "буксата", ток вече си има но проблема е същия.
Майсторите само вдигат рамене и ме мотат - втори ден не са открили причината, а вече няколко смених.
Всеки ми уверява че е фабричния имобилайзер (със същите симптоми е: пали за секунда и гасне), но когато правех новия ключ пробвах дали ще запали преди да го обучат и колата категорично отказа, като започна да мига съответната индикация за имобилайзера.
1. Засега категорично знам че когато прави проблена няма ток на компютъра (и всякаква диагностика е невъзможна)
2. Проблема се получава при топла кола докато не я угасиш.
Давайте съвети кой и къде може да помогне.
Отстранена е "буксата", ток вече си има но проблема е същия.
Майсторите само вдигат рамене и ме мотат - втори ден не са открили причината, а вече няколко смених.
Всеки ми уверява че е фабричния имобилайзер (със същите симптоми е: пали за секунда и гасне), но когато правех новия ключ пробвах дали ще запали преди да го обучат и колата категорично отказа, като започна да мига съответната индикация за имобилайзера.
1. Засега категорично знам че когато прави проблена няма ток на компютъра (и всякаква диагностика е невъзможна)
2. Проблема се получава при топла кола докато не я угасиш.
Давайте съвети кой и къде може да помогне.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта