:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Blow Off за дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Blow Off за дизел

Мнениеот napster » Пет 30 яну 2009 16:40


Става въпрос за Пасат Б4 дизел 110коня. Ще има ли смисъл да се сложи и най- вече ще се чува ли свистене?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Vizor » Пет 30 яну 2009 16:42


практически не можеш да сложиш защото нямаш дросел
винаги ще се намери начин да се сложи.. но както казах по-горе.. нямаш дросел :)


Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Insect » Пет 30 яну 2009 16:43


а Голф 5 тфи има ли ? или изобщо има ли смисъл да се слага? Изключваме свистенето.


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот napster » Пет 30 яну 2009 16:45


Добре тогава може ли да се сложи дросел и някаква ориентировъчна цена може ли да ми кажеш Визоре :)


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот bomber » Пет 30 яну 2009 16:45


нямаше ли колеги с дизели и такива клапани :arrow:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Vizor » Пет 30 яну 2009 17:54


блоуофа предпазва турбината от бакпрешър (бекпрешър = лошо нещо) .. съмнява ме голф5 тфи да няма блоуофф.. просто сигурно го връща обратно след дросела евентуално .. за да не го изпуска в атмосферата

абе.. за кво си играха програмистите да правят търсачки и да я слагат долу и всякакви такива неща ?
viewtopic.php?t=81643&highlight=


мале като прочетох в тая тема колко глупости пише ми стана лошо :( :( :(

apchih написа:Сложих го, ефект 0. Изсъска 1 път ама набих оборотомера до към 4000 и толкоз. Явно налягането не е достатъчно силно, срязах малко пружината за да няма такова съпротивление и пак нулев ефект. Да не би да има някъде вече сложен заводски разтоварващ клапан който да трябва да се изолира?


сега
давам пример с блоуоф-а с който съм аз
това е фабричния на 1.8т бошовския .. продават се за по 15лв из тунинг.бг а на мене ми го подари колегата със супърб-а за което съм му благодарен

той представлява следното:
1 вакум отгоре
вход и изход за въздуха

следете ми мисълта защото тя е доста трудна и ще я обясня по кофти начин :oops: кво да направя просто момче съм

имаме надув..
дросела се затваря и тогава двигателя започва да работи на вакум
имаме лява и дясна страна на дросела (да предположим)
лявата страна е след дросела (към двигателя)
дясната е преди дросела (откъм турбото)

дросела се затваря
обаче турбината има инерция и продължава да засилва въздуха, който отива до дросела и като няма откъде да мине за да го нагнети в двигателя се връща обратно към лопатките на турбината.. става ви ясно като турбината върти на една страна а тоя въздух тръгне да я върти на друга какво става с лопатките и ос-та
та
това налягане трябва някъде да отиде.. някъде (навсякъде) но не и да стои в тези тръби
блоуофа се слага преди дросела (откъм турбото или така наречената от мен дясна страна), а вакумчето след него
когато двигателя създаде вакум при затворен дросел този вакум минава през всички вакумчета и започва да "смуче" от тях
както и от нашето прословуто вакумче.. от там продължава да смуче от блоуоф-а
вътре блоуоф-а има една мембранка която това вакумче издърпва нагоре и по този начин отваря клапата на блоуофа и резултата е ССссссссссссссссссссс

обаче.. когато налягането преди и след дросела (лява и дясна страна) е еднакво става следното:
има вакуум преди дросела.. дросела е леко отворен.. и има същия вакум и след дросела.. изравнени са
тогава вамумчето дърпа мембранката.. но от долната страна на блоуофа мембранката също е дърпана от същия вакум
при надув.. същата работа.. отгоре бута.. отдолу също :)

от дизели ГРАМ не чаткам.. за това вие си направете сметката как може това да бъде реализирано

П.П. не казвам,че съм прав за горе написаното! да не изкочат експертите и да ме накажат лошо :oops:


Така.. след кратко прочитане разбрах как става философията при дизелите

The controlling of the Blow Offs is made not as with the petrol engine by means of the butterfly valve, but by a sensor at the accelerotor pedal and a single solenoid valve. This makes it possible for the same "HISSING" sound with the gas removal to have, as from Ralley vehicles or from the film "The admits nearly of and The Furious".


Надявам се да съм бил полезен..
сиреч.. има .. само трябва да се изръсите 200-300лв/$ за него :)


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот apchih » Пет 30 яну 2009 20:11


Vizor написа:

Така.. след кратко прочитане разбрах как става философията при дизелите

The controlling of the Blow Offs is made not as with the petrol engine by means of the butterfly valve, but by a sensor at the accelerotor pedal and a single solenoid valve. This makes it possible for the same "HISSING" sound with the gas removal to have, as from Ralley vehicles or from the film "The admits nearly of and The Furious".


Надявам се да съм бил полезен..
сиреч.. има .. само трябва да се изръсите 200-300лв/$ за него :)


Някаква идея от къде да го взема този соленоиден клапан който да създава вакуум, щот намирам само такива за тромби които само духат така да се каже.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот ifidik » Пет 30 яну 2009 20:26


клапана е най обикновен клапан от газова уредба,а вакум си имаш от вакумпомпата.разликата при дизела е ,че се монтира бутон на педала на газта ,който управлява клапана


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот kombito-tdi » Пет 30 яну 2009 21:09


моя на бравото си работи супер
и като цяло общата цена не надхвьрля 100лв заедно сьс всичко монтирано
незнам ако направя клип дали пак няма да се приеме като реклама :mrgreen:
но при необходимост ще направя


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Brezel » Пет 30 яну 2009 21:20


Обясни как се прави за да си го направи колегата (акто намекна ифидик) кажи му от къде да си вземе частите и да му излезе под 100 лева и може и някое техническо пояснение както направи визора после едно клипче за да с евиди че работи и в краен случай можеи да не изглежда като реклама.


иначе сам добре предположи че ше изглежда като реклама в предов
"аз на моя фият имам сам съм си го правил и на теб 100 лева ше ти излезе, ето и клипче да видиш че работи. В темата информация кое как с еправи няма да пиша щото съм много зает с работа да слагам такива клапанчета на клиенти"

дай го по колегиялно човека мераклия изглежда иска да му съска :да:

Колега напстер да ти кажа честно напълно безмислено е. Ако искаш да си направиш дизела да е спорен звяр направи го, ама да му сложиш клапан да съска като 400 коня бензинов турбо звяр а всъщност да е дизелче ....по скоро смешно изглежда. Факт е че такъв клапан е само за шоу и нема икакъв смисъл да се слага. А шоу ефекта е вс еедно да сложиш на 1.4 мотор 60 коня оригинален ремус за да ръмжи като Мустанг ....пак на нищо не идва. :012:

:beer


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот apchih » Пет 30 яну 2009 23:54


ifidik написа:клапана е най обикновен клапан от газова уредба,а вакум си имаш от вакумпомпата.разликата при дизела е ,че се монтира бутон на педала на газта ,който управлява клапана


Извинявам се за невежеството, но къде точно се намира вакумпомпата? (1.9 TDI AFN)
И ще бъде ли достатъчно силен този вакуум?


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот vw_manqk » Пет 30 яну 2009 23:57


Сижелявам за отклонението на темата но искам да попитам голфа ми е дизел,махнах катализатора и сложих спортно гърне и сега ми се чува по силно блоу оффа това възможно ли е да е от катализатора ? :bowdown


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Vizor » Съб 31 яну 2009 14:11


vw_manqk написа:Сижелявам за отклонението на темата но искам да попитам голфа ми е дизел,махнах катализатора и сложих спортно гърне и сега ми се чува по силно блоу оффа това възможно ли е да е от катализатора ? :bowdown


пълни глупости
просто .. като не разбираш.. що се мешаш деба.. много ме е яд така
къв блоуоф ти се чува? като ти нямаш? ей това не го разбирам
айде спрете да спамите поне да направим една читава тема


Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот Insect » Съб 31 яну 2009 15:11


Vizor написа:става ви ясно като турбината върти на една страна а тоя въздух тръгне да я върти на друга какво става с лопатките и ос-та


Предвид тия писания, да разбирам ли че е хубаво да има блоу офф, ефекта не е само ссс-кането :roll:


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Blow Off за дизел

Мнениеот apchih » Съб 31 яну 2009 20:37


Изображение

Клапана е сложен, сензорчето за педала на газта лесна работа, само някой да каже от къде да се вземе този магнетвентил (тези за газовите уредби не са ли само с по 1 вход и изход, а тук трябва да има 1 вход и 2 изхода) и на коя вакуумна магистрала да се сложи (ако от вакуум помпата, то къде се намира тя 1.9 TDI AFN)
Благодарско!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта