


Пасат Б6 2006 година 2.0 дизел скъпа ли е поддръжката
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Пасат Б6 2006 година 2.0 дизел скъпа ли е поддръжката
Здравейте, искам да си купувам Пасат 2006 година дизел 2.0 и искам да ви попитам някой знае ли скъпа ли е поддръжката на такава машина и как са като коли.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
НЕ.определено не е скъпа подръжката.комплект ангренажен ремък с ролки и водна помпа -400лв.
ходовата част като цяло излиза по-евтино и от пасат 2000г.
ходовата част като цяло излиза по-евтино и от пасат 2000г.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
А те имат ли поринцип някакви дефекти фабрични които да дават или нещо което да им се чупи системно и недобре изпипано както на пасат 2000 година предницата например.
Благодаря ви много
Благодаря ви много
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
stef_86 написа:Здравеите искам да си купувам пасат 2006 година дизел 2.0 и искам да ви попитам някои знае ли скъпа ли е поддръжката на такава машина и как са като коли .
viewtopic.php?f=1&t=118713&hilit=%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82+%D0%BF%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html - обърни внимание на снимковият материал в края на статията к'во е открил чичкото със зелените дрешки.

Успех
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Тук e преведено на английски чрез Google. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Lisho написа:stef_86 написа:Здравеите искам да си купувам пасат 2006 година дизел 2.0 и искам да ви попитам някои знае ли скъпа ли е поддръжката на такава машина и как са като коли .
viewtopic.php?f=1&t=118713&hilit=%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82+%D0%BF%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html - обърни внимание на снимковият материал в края на статията к'во е открил чичкото със зелените дрешки.![]()
Успех
Да...затвърждава се тенденцията,че не са толкова здрави като предците си....кола на няма 3 години и серво (един колега наскоро сподели и каква му е цената


-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Аз досега имах Пасат 1998 година дизел и за 50000 км не смених нищо, супер бях доволен; преди това съм имал Голф 2 и Венто, което все още карам и никога съм нямал проблеми и това ме кара да мисля за нещо по-ново - Б6 .Но май не са от най-добрите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Много е дискутирано...просто хората вече се ориентират да правят кола,която да не се продава много скъпо а да е на печалба (по-евтини материали и по-нискокачествена сглобка) и да се печели основно от резервни части и поддръжка...така имат една кола,която е конкурентноспособна с другите производители и същевременно е направена да си избие парите многократно от честа подмяна на скъпоструващи части...които не се трошат просто така, а защото са правени от по-нискокачествени материали....вече и по скоростните кутии слагат пластмасови втулки и лагери (не говоря за VW специално).
Имам един познат, който ходи на специализации из Германия по разни заводи и т.н. точно в тази сфера и като се върна каза че по-скоро ще се вози с градския транспорт, отколкото да си купи кола след 2000-та година.
Според много хора и собственици на В6 това е така наричния "вечен пациент" на автосервизите. Както и повечето по-нови коли ако не са от японските примерно...те още си държат на качеството и здравината както едно време.
Имам един познат, който ходи на специализации из Германия по разни заводи и т.н. точно в тази сфера и като се върна каза че по-скоро ще се вози с градския транспорт, отколкото да си купи кола след 2000-та година.
Според много хора и собственици на В6 това е така наричния "вечен пациент" на автосервизите. Както и повечето по-нови коли ако не са от японските примерно...те още си държат на качеството и здравината както едно време.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Искам само да ви споделя че в един немски форум за Пасат 3C(B6) разделите са по 3-4 страници с теми и мнения (нормално все пак е нов модел),но раздела за проблеми и ремонти( само по електрическата част) е 12-13 страници вече
Нямах време да ги прочета всичките,но най-масовия дефект е електронната ръчна спирачка - всеки 3-5 има проблем с нея.

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Много е вероятно този модел (B6) да остане в историята като най-неуспешният.
А самата идея с тази електронна ръчна спирачка още от начало ми се стори супер ненадеждна...
А самата идея с тази електронна ръчна спирачка още от начало ми се стори супер ненадеждна...

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Ами то от електрониката се печелят най-много пари по-най-лесния начин. Прост пример е един контролер - сумарно всичко вътре като чаркове и т.н. струва 50-100 евра със сглобяването и т.н. и т.н. (разбира се не се произвежда в Германия). След това този контролер се "налива" с някаква програма (писана също не в немско за някакви смешни пари, ама добре тествана за да няма проблеми) и заминава на колата.Било той да е комфорт кодул, било платка за централно с 80-90-пинов процесор
,конотролер за АБС или друга система или за климатроник и т.н.
Всичкото това добре залято с някаква смола в голяма монтажна кутия с 10 куплунга по 100 пинчета всеки. Утре това гръмва и колко струва новото - една торба пари...ама какъв избор имаш. Същото е с машинките за ел.стъклата на В4 (защо не е като на В3 с проста машинка и контролер отзад под задната седалка,който се разглобява с 3 щипки и вътре си имаш достъп и до релета и до процесор и до каквото искаш за да си го ремонтираш), както е и комофорт модула на В5 - забит във вратата та като си я трескаш всеки ден да даде фира по-бързо а ако все пак не го смениш а го разглобиш и оправиш да започне да събира влага заради влагата във вратата....При Голф 2 и Пасат В3 ключа за фаровете не струва повече от 20лв...а за В4 и Голф 3 понеже вътре е с електроника струва 170 (поне преди година-две като гледах толкова струваше). При В6 още е рано за конкретни такива наблюдения ама и според мен ще остане в историята като най-неуспешния модел не само заради електрониката, ами и заради сглобката въобще...останах втрещен като видях снимките от по-горния линк с разцепванията и ръждата....старите двигатели вари ги, печи ги, не можеш да ги строшиш така (разцепена глава си е рядкост дори след прегряване), а това е нов мотор, който не е и сънувал хилядите километри на предшествениците си
mod edit : gr_kanev
С грешка си за комфорт-модула на Б5 - въобще не е във вратата !!!

Всичкото това добре залято с някаква смола в голяма монтажна кутия с 10 куплунга по 100 пинчета всеки. Утре това гръмва и колко струва новото - една торба пари...ама какъв избор имаш. Същото е с машинките за ел.стъклата на В4 (защо не е като на В3 с проста машинка и контролер отзад под задната седалка,който се разглобява с 3 щипки и вътре си имаш достъп и до релета и до процесор и до каквото искаш за да си го ремонтираш), както е и комофорт модула на В5 - забит във вратата та като си я трескаш всеки ден да даде фира по-бързо а ако все пак не го смениш а го разглобиш и оправиш да започне да събира влага заради влагата във вратата....При Голф 2 и Пасат В3 ключа за фаровете не струва повече от 20лв...а за В4 и Голф 3 понеже вътре е с електроника струва 170 (поне преди година-две като гледах толкова струваше). При В6 още е рано за конкретни такива наблюдения ама и според мен ще остане в историята като най-неуспешния модел не само заради електрониката, ами и заради сглобката въобще...останах втрещен като видях снимките от по-горния линк с разцепванията и ръждата....старите двигатели вари ги, печи ги, не можеш да ги строшиш така (разцепена глава си е рядкост дори след прегряване), а това е нов мотор, който не е и сънувал хилядите километри на предшествениците си

mod edit : gr_kanev
С грешка си за комфорт-модула на Б5 - въобще не е във вратата !!!
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Естествено че ще има много мнения след като в Германия е пълно с такива Пасати, много повече от старите. Пък и ако е толкова лош защо ли xората продължават да си го купуват
и фв продължават да го произвеждат. Моя вече е на 130000 км и нямам проблеми. 
mod edit : gr_kanev


mod edit : gr_kanev
- mitko3040
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Здравей! Колата поне според мен си струва. Подръжката не е по-скъпа от другите автомобили от този клас и тази година. Мнения много ти си прецени.
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Пасата е Б6 2.0ТДИ DSG с електрона ръчна - с копче. Проблема е следният.
В един момент, след освобождаване на ръчната светва лампата и вече ръчната неможе да се използва, тоест неможе да се включи. Колата си върви нормално, не задържа и не е блокирала колелата, но няма ръчна.
Изписва грешка - control head...
Знам че това поколение имат проблеми с ръчната и много хора се оплакват, но никъде досега несъм намерил, какво пречинява проблема. Повечето хора си отстраняват проблем в официални представители и става въпрос за гаранционни коли.
Ако найкой се е сблъсквал и знае каква е причината моля да сподели
?
Мисля, това е кода на грешката и евентуалното решение - http://wiki.ross-tech.com/index.php/02443
Пробвано е с ново копче, не е проблема в него
В един момент, след освобождаване на ръчната светва лампата и вече ръчната неможе да се използва, тоест неможе да се включи. Колата си върви нормално, не задържа и не е блокирала колелата, но няма ръчна.
Изписва грешка - control head...
Знам че това поколение имат проблеми с ръчната и много хора се оплакват, но никъде досега несъм намерил, какво пречинява проблема. Повечето хора си отстраняват проблем в официални представители и става въпрос за гаранционни коли.
Ако найкой се е сблъсквал и знае каква е причината моля да сподели

Мисля, това е кода на грешката и евентуалното решение - http://wiki.ross-tech.com/index.php/02443
Пробвано е с ново копче, не е проблема в него

Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Колеги, аз имам същия пасат - 2006, 2,0 ТДИ 140кс DSG вече 140 000км. - перфектен автомобил. Завиждам на себе си, че ко карам. Двигателя е идеален - пъргав, динамичен и икономичен. Считам обаче, че е крайно време да не даваме мнения за пасат 6 от чуто на спирката от водачи на пасат 2/моите уважения, но като ми трябва мнение за този модел, ще чуя вашето/. За този пробег освен консумативи не съм пипал нищо по него. А що се касае до прословутата статия от Ауто билд искам да Ви обърна внимание на следното: Констатираните проблеми за 100 000 км. на тестваната кола са 3-4 сервизирания по дребни проблеми в ел.инсталацията, които са незначителни. Защо обаче никой не коментира констатациите от същата статия, че лагерите, буталата, сегментите и клапаните имат нулево износване и, че двигателя е много надежден и ще изкара 1 000 000 км. За микропукнатините на блока на тествания двигател VW и DEKRA са категорични, че не са никакъв проблем, поради това, че не са на отговорно място. Проблема на ръчната спирачка е в самия шалтер за включване и изключване, което като всеки бутон е допустимо да покаже проблем при непрекъсната употреба. Определено обаче, тази спирачка е много удобна. На фона на тези дребни проблеми управлението на пасат 6 е удоволствие. При смяна на консумативите на време и качествено колата е бетон.
А защо никой не коментира множеството тестове на Ауто билд на пасат 6 2,0 ТДИ с конкурентни автомобили, при които отзивите за него са отлични:
1. бр.6/2009г. - първо място от 5 автомобила пред последните модели от класа на опел, форд, хонда, ситроен;
2. бр.8/2009г. - първо място от четири автомобила пред последните модели от класа на форд, мазда, тойота;
3. бр.21/2007г. - първо място пред седем автомобила;
4.бр.16/2007г. - първо място сред три автомобила;
5.бр.4/2008г. - първо място пред А4;
6. бр.16/2008г. - второ място пред А4;
Всички изброени по-горе тестове сипят суперлативи за този автомобил.
Много е странно, че в този форум никой от притежателите или каращите пасат 6 не се е оплакал, а напротив - всички го хвалят като перфектен и безпроблемен автомобил, а само някои колеги, които карат две-три поколения по-стари автомобили са "компетентни колко бил проблемен пасат 6", след като никога не са се докосвали до него.
И не на последно място този двигател се вгражда и в А4, А6, Тигуан, Голф 5 и др., за които никой не е споменал, че имат проблем, а напротив само ги хвалят. А що се касае до подръжката - не е скъпа. За разлика от пасат 5, тук има наполовина шарнири и се сменят като отделен детайл а не с носача.
Колега купувай и не се плаши ако можеш да си го позволиш.
А защо никой не коментира множеството тестове на Ауто билд на пасат 6 2,0 ТДИ с конкурентни автомобили, при които отзивите за него са отлични:
1. бр.6/2009г. - първо място от 5 автомобила пред последните модели от класа на опел, форд, хонда, ситроен;
2. бр.8/2009г. - първо място от четири автомобила пред последните модели от класа на форд, мазда, тойота;
3. бр.21/2007г. - първо място пред седем автомобила;
4.бр.16/2007г. - първо място сред три автомобила;
5.бр.4/2008г. - първо място пред А4;
6. бр.16/2008г. - второ място пред А4;
Всички изброени по-горе тестове сипят суперлативи за този автомобил.
Много е странно, че в този форум никой от притежателите или каращите пасат 6 не се е оплакал, а напротив - всички го хвалят като перфектен и безпроблемен автомобил, а само някои колеги, които карат две-три поколения по-стари автомобили са "компетентни колко бил проблемен пасат 6", след като никога не са се докосвали до него.
И не на последно място този двигател се вгражда и в А4, А6, Тигуан, Голф 5 и др., за които никой не е споменал, че имат проблем, а напротив само ги хвалят. А що се касае до подръжката - не е скъпа. За разлика от пасат 5, тук има наполовина шарнири и се сменят като отделен детайл а не с носача.
Колега купувай и не се плаши ако можеш да си го позволиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho, invisiblewin и 41 госта