
проблем при оборотите
проблем при оборотите
Здравейте. Имам следния проблем. След смяна на турбината през изпусквателната система е преминало около 4-5 литра масло. След този ремонт двигателят не може да изфорсира, като при запалване максималните обороти достигат до 1800. Автомобилът е vw sharan. Днегателят е с катализатор 1,9 TDI.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при оборотите
Според мен ако махнеш катализатора, или го смениш ще се оправи.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем при оборотите
Колега, не си прави експерименти !!!!
Маслото не е само в изпускателният , но и в смукателният тръбопровод - а именно в интрекулера. Пълен е с масло ! Внимавай какво правиш, че можеш да се вкараш в страшен филм. Като позагрее малко колата, маслото от кулера ще навлезе в двигателят и няма гасане докато не се покаже някоя биела през блока ! Свали кулера и го измий хубаво с нафта. После го остави да се отцеди. Въпреки това , после запали и карай колата ЕДИНСТВЕНО на СКОРОСТ (може и на място като вдигнеш предницата във въздуха). Не пали на свободна на място !! Ако почне сама да си дава газ НЕ ПИПАЙ СЪЕДИНИТЕЛЯТ (натиснеш ли го , връщане няма), единствено спирачка.
ПП: Както и колегата горе каза - изтърбуши катализатора. И без това е хубаво да го няма.
Маслото не е само в изпускателният , но и в смукателният тръбопровод - а именно в интрекулера. Пълен е с масло ! Внимавай какво правиш, че можеш да се вкараш в страшен филм. Като позагрее малко колата, маслото от кулера ще навлезе в двигателят и няма гасане докато не се покаже някоя биела през блока ! Свали кулера и го измий хубаво с нафта. После го остави да се отцеди. Въпреки това , после запали и карай колата ЕДИНСТВЕНО на СКОРОСТ (може и на място като вдигнеш предницата във въздуха). Не пали на свободна на място !! Ако почне сама да си дава газ НЕ ПИПАЙ СЪЕДИНИТЕЛЯТ (натиснеш ли го , връщане няма), единствено спирачка.
ПП: Както и колегата горе каза - изтърбуши катализатора. И без това е хубаво да го няма.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 53 госта