Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Колеги с какъв мотор освен този мога да го сменя за да пасне на всичко останало щот немога да намеря друг двигател от 101 коня ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
131 мисля, че е същия като конструкция.
Говорим за блок и глава.
Говорим за блок и глава.
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Искам да го сменя напълно и да пасва на скорости и на всичко друго за да работи нормално възможно ли е или трябва само 101 да търся ?
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Ако не ти е проблем регистрацията, технотеста и евентуална продажба след време, то можеш да сложиш всякакъв мотор 1,9 помпа-дюза. Всичко пасва без преправяне ( ако ползваш твоята си периферия ) и работи без проблем. Все пак да уточня още веднъж, ако колата е с друг код на двигателя ще трябва да минаваш технотест, за да е всичко редовно.
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Искам да го сменя щот вече и правя за 10 път дюзи и незнам от къде идва проблема че толкова често сменям дюзи аз до сега ме съм срешнал някой като мен да сменя дюзи през 3 месеца.някой ако знае да каже от къде идва проблема нафта зареждам само от колонки да уточня.
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Така от дистанция едва ли някой може да ти каже. Ако вала е заминал и 20 пъти да смениш дюзи все тая. Вкопана глава също се лекува само с друга. Проблеми и решения за тях колкото искаш, само ти трябва правилния човек.
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
При всяка смяна на дюзи дали една две три или четири зависи колко са заминали проблема се решава за 3 месеца и хоп пак идват проблемите до като не сменя проблемните дюзи.
Последна промяна от IvanMan на Съб 10 дек 2016 15:41, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не цитирай предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Re: Голф 4 атд 101 к.с мотор смяна?
Ами нали като ги сложа и на компа показват що годе добри стойности и така до след 5000 км.карал сам и дюзи на ремонт и почистване и пак заработва колата до след 5000 км и проблемите идват пак вече ми писна от дюзи явно колата има някъв проблем и ебава дюзите предположете от къде идва това нещо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта