Тругна работа!От "ТД" лесно става "Д" но в обратния ред трябва да смениш почти целия мотор. Трябва да сменищ Всмукателни тръби, Какартер, Бутала, Трябва да си сложиш кулер за маслото!! Маслото се охлажда чрез охладителната течност което ще рече, че трябва да попромениш и водните съедиения на мотора. И това съвсем не е всичко

На блока на
турбодизела има едни дупчици до коляножия вал в които дупчици се слагат едни "
Пишльоци" който пръскат масло по челото на буталото от долната му страна когато е в ДОЛНА МЪРТВА ТОЧКА за да го охлаждат(което ше рече, че трябва и БЛОК да сменяш)!!! Ама има и още

има разлика в клапаните

Ъгъла на конуса на клапана е по-различен от на обикновения дизел. Но не можеш да смениш само клапани ! Трябва да се сменят и фаските в които лягат клапаните на главата. Аааааааааааа......... да не забрая Освен всичко изброено до тук за да е пълен
ефекта трябва да смениш и
горивонагнетателна помпа 
Трябва да сложиш помпа с вакумрегулатор който да е свързан с тупбината за да става сработването между турбото и помпата и
олелията да е пълна ! Разбирасе има
турбодизели които са с обикновени помпи и по-малки турбини но те са пълна безмислица и са само 62 коня

Ако направиш тези промени ще се накичиш с един
палав GTD агрегат с мощност 70 коня !!! Което автоматично те изпраща на мотгата да си търсиш
Торсионна(стъбилизираща) шанга за предния мост, която да ти помага да озъптяваш КОНЕТЕ по завоите
Но Дали Си Заслужава Всичко Това ??? 