здравейте на всички от скоро съм собственик на Голф 3-ка 1.9ТД 95г от Германия с -ел. пакет подгряване на седалките АБС АЕРБЕГ .до тук добре сега следва сложното.... за първи път карам собствен дизел и се притеснявам за поддръжката...
1.Какво масло да сложа....???
2.Филтри......Ремъци ........цени и кои са най-читави???
3Омаслил е около гарнитурата на клапаните каква да взема..........И дали е практично да сменя и гарнитурата на картера???
3.Вие преден десен лагер на главината.Какъв е най-удачния вариант за лагера....И дали да сменя и левия???
4.Оборотите са 1000 а не 900 както ми казаха че трябва да бъдат.... на какво се дължи това и имали място за притеснение от моя страна
ПП моля дайте своето компетентно мнение и съвет разчитам на познавачи като вас и моля ако съм пропуснал нещо относно обслужване на новозакупен автомобил кажете



нещо повече за Голф 1.9ТД
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
НИЩО ЛИЧНО НО НАЙ ДОБРЕ В ХААС БГ ПРЕДСТАВИТЕЛЯ НА ФВ-Е ЗА БГ ТАМ ЗНАЯТ НАЙ ДОБРЕ КАКВО 

Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 9:42, променено общо 1 път.
Причина: Без главни букви моля!
Причина: Без главни букви моля!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Доколкото знам ХААС е представител за Пловдив и района, а питащия е записал местожителство : София. Не знам официалния представител какво внимание ще обърне на такава кола. По-добре е да се пробва при клубните майстори. По някои от въпросите има писани стотици страници, а и в крайна сметка решението им е въпрос на предпочитания, и финанси.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Не знам официалния представител какво внимание ще обърне на такава кола.
Аз ще ти кажа : ....да сметнем само малко .....значи за кола 92 почти само дето не те псуват на майка ..... проверено 2006 та ...значи има 1 година овехтяване .... за кола 95 която приравняваме на 94 тогава ..... е добре , поне нямаше да го бият



- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ta и при мен е така-1000 оборота на празен ход.
ха де ..... това е трик на автоджамбазите ...да се по високи оборотите , че така ако тампоните малко са тръгнали да не тресе много много


Прекрасен мотор ? хм смело изказване !! не , че моя ми е създавал каквито и да е проблеми досега , ама като глътнеш малко инфо , ще разбереш , че има за какво да се притесняваш ( принципно ) ..дано го пропуснеш тоя момент


- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Честито колега!!! На моя оборотите са 950.За подръжката евтини ремъци и части.75 лв ми вземаха да ги сменят с ролката.Виж си само демпферната шайба дали е в ред.Иначе това са старите динозаври на дизелите.Прост мотор и евтин за подръжка без електроники.Къде беше казал един колега "Запали ли ще стигнеш" 

здравейте и ЧНГ на всички не бях в БГ и затова не съм писал .но с мой познат... монтьорче се опита с болта на помпата да регулира оборотите но нестана нямаше ама никакъв ефект .... след това видя жилото на убогатителя за нафтата(съжалявам ако има някаква грешка в обяснението но неразбирам много ) там стегна някакъв болт и сега оборотите са ми 900 а като е студена са на около 930 но не и 950 стрелката просто е под средата на скалата900-1000 .....но сега имам един въпрос нов .....ИМАМ ЧУВСТВОТО ЧЕ ТУРБОТО МИ ВКЛЮЧВА ПОД 2000 ОБОРОТА ТОВА ГО ЗАБЕЛЯЗАХ ВЧЕРА ПРЕЗ ДЕНЯ НО ВСЕ ПАК НЕ СЪМ ГО КАРАЛ ОКОЛО 3-И СЕДМИЦИ и може да си въобразявам но ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО???????????
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ти е честита колицата, с здраве да си я караш. Аз само един съвет ще ти дам: Преди 6-7 години и аз имах такъв, само че беше 1992г. GTD изпълнение, отиди в Юнитрайд и си купи болта (струва 4-5 лв.) който захваща зъбното колело на агренажният ремък с коляновият вал, това е болт който се вменя при всяка смяна на агр.ремък, болта е за еднократна употреба. На времето аз не го знаех за смяната му и след време се изрони щпонката с която е хванато това зъбно колело и коляновия вал, тогава ремонта е неизбежен (сменяш кол.вал) Не си струва за 5 лв. да си прецакаш колицата. За останалите колеги този болт го има и в TDI-то. Айде Ч.Н.Г на всички
))

- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ventsimax написа:А и още едно въпросче:Каква е разликата м/у GTD и TD?
разлика в моторите няма и двата са ААZ 75 к.с. разликата е в нивото на оборудване. При GTD имаш следното задължително ниво на оборудване: двусекторни фарове, голямата решетка, голям преден спойлер, пластмаси на веждите и праговете, по широки лайсни на вратите, затъмнени стопове, брони в цвета на купето, спойлер на задния джам, антена на тавана, вътре имаш рекаро салон.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 77 госта