нещо повече за Голф 1.9ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

нещо повече за Голф 1.9ТД

Мнениеот sredkov » Вто 04 дек 2007 19:49


здравейте на всички от скоро съм собственик на Голф 3-ка 1.9ТД 95г от Германия с -ел. пакет подгряване на седалките АБС АЕРБЕГ .до тук добре сега следва сложното.... за първи път карам собствен дизел и се притеснявам за поддръжката...
1.Какво масло да сложа....???
2.Филтри......Ремъци ........цени и кои са най-читави???
3Омаслил е около гарнитурата на клапаните каква да взема..........И дали е практично да сменя и гарнитурата на картера???
3.Вие преден десен лагер на главината.Какъв е най-удачния вариант за лагера....И дали да сменя и левия???
4.Оборотите са 1000 а не 900 както ми казаха че трябва да бъдат.... на какво се дължи това и имали място за притеснение от моя страна
ПП моля дайте своето компетентно мнение и съвет разчитам на познавачи като вас и моля ако съм пропуснал нещо относно обслужване на новозакупен автомобил кажете




Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Сря 05 дек 2007 18:05


НИЩО ЛИЧНО НО НАЙ ДОБРЕ В ХААС БГ ПРЕДСТАВИТЕЛЯ НА ФВ-Е ЗА БГ ТАМ ЗНАЯТ НАЙ ДОБРЕ КАКВО :)

Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 9:42, променено общо 1 път.
Причина: Без главни букви моля!


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 05 дек 2007 18:13


:welcome_to_group : vw fen Тез 1000 оборота не ми се виждат добре.Но все пак да се види на VAG най-добре.Иначе добър избор.


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Сря 05 дек 2007 18:28


:welcome_to_group

Добър избор :D

Пробваи да пуснеш темата тук :arrow: http://forum.vwclub.bg/viewforum.php?f=24


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 05 дек 2007 19:16


Доколкото знам ХААС е представител за Пловдив и района, а питащия е записал местожителство : София. Не знам официалния представител какво внимание ще обърне на такава кола. По-добре е да се пробва при клубните майстори. По някои от въпросите има писани стотици страници, а и в крайна сметка решението им е въпрос на предпочитания, и финанси.


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Сря 05 дек 2007 19:18


днес още по-странно стана като въртя волана (имам хидравлика)на ляво оборотите падат около 900 оборота а на дясно не мърдат от 1000 .какво може да бъде


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 10 дек 2007 8:07


Не знам официалния представител какво внимание ще обърне на такава кола.

Аз ще ти кажа : ....да сметнем само малко .....значи за кола 92 почти само дето не те псуват на майка ..... проверено 2006 та ...значи има 1 година овехтяване .... за кола 95 която приравняваме на 94 тогава ..... е добре , поне нямаше да го бият :wink: :D :D


Потребителски аватар
ventsimax
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 22:33
Автомобил: golf 3 1.9 td 1994
Двигател: aaz
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот ventsimax » Нед 23 дек 2007 1:42


здравей,колега. Живо ме интересува темата защото и аз наскоро станах горд собственик на същия голф-ааz.Ta и при мен е така-1000 оборота на празен ход.Пиши ако обичаш ако ходиш по майстори дали така е нормално или не. Иначе за мен това е прекрасен мотор а и колата като цяло ме много кефи.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 23 дек 2007 10:30


Ta и при мен е така-1000 оборота на празен ход.

ха де ..... това е трик на автоджамбазите ...да се по високи оборотите , че така ако тампоните малко са тръгнали да не тресе много много :wink: а и така някак си по мазно трака дизеляка .... и на моя бяха така ..даже 1100 , ама аз си намерих онова описание на винтовете на помпата и леко мръднах полагащия се - от тогава е по книга :)
Прекрасен мотор ? хм смело изказване !! не , че моя ми е създавал каквито и да е проблеми досега , ама като глътнеш малко инфо , ще разбереш , че има за какво да се притесняваш ( принципно ) ..дано го пропуснеш тоя момент :idea: :D


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Нед 23 дек 2007 15:18


Честито колега!!! На моя оборотите са 950.За подръжката евтини ремъци и части.75 лв ми вземаха да ги сменят с ролката.Виж си само демпферната шайба дали е в ред.Иначе това са старите динозаври на дизелите.Прост мотор и евтин за подръжка без електроники.Къде беше казал един колега "Запали ли ще стигнеш" :lol:


Потребителски аватар
ventsimax
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 22:33
Автомобил: golf 3 1.9 td 1994
Двигател: aaz
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот ventsimax » Нед 23 дек 2007 23:03


А и още едно въпросче:Каква е разликата м/у GTD и TD?

Съгласен съм колега колкото по-просто-толкова по-добре.
При по- новите е фрашкано с датчици.
Напатил съм се от към електроники


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 24 дек 2007 4:12


maiz написа::welcome_to_group : vw fen Тез 1000 оборота не ми се виждат добре.Но все пак да се види на VAG най-добре.Иначе добър избор.
И какво ще покаже VAG-Com-a? Това не е TDI, а TD и предполагам се сещаш, че няма компютър. :wink:


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Вто 01 яну 2008 17:26


здравейте и ЧНГ на всички не бях в БГ и затова не съм писал .но с мой познат... монтьорче се опита с болта на помпата да регулира оборотите но нестана нямаше ама никакъв ефект .... след това видя жилото на убогатителя за нафтата(съжалявам ако има някаква грешка в обяснението но неразбирам много ) там стегна някакъв болт и сега оборотите са ми 900 а като е студена са на около 930 но не и 950 стрелката просто е под средата на скалата900-1000 .....но сега имам един въпрос нов .....ИМАМ ЧУВСТВОТО ЧЕ ТУРБОТО МИ ВКЛЮЧВА ПОД 2000 ОБОРОТА ТОВА ГО ЗАБЕЛЯЗАХ ВЧЕРА ПРЕЗ ДЕНЯ НО ВСЕ ПАК НЕ СЪМ ГО КАРАЛ ОКОЛО 3-И СЕДМИЦИ и може да си въобразявам но ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО???????????


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Вто 01 яну 2008 18:29


Да ти е честита колицата, с здраве да си я караш. Аз само един съвет ще ти дам: Преди 6-7 години и аз имах такъв, само че беше 1992г. GTD изпълнение, отиди в Юнитрайд и си купи болта (струва 4-5 лв.) който захваща зъбното колело на агренажният ремък с коляновият вал, това е болт който се вменя при всяка смяна на агр.ремък, болта е за еднократна употреба. На времето аз не го знаех за смяната му и след време се изрони щпонката с която е хванато това зъбно колело и коляновия вал, тогава ремонта е неизбежен (сменяш кол.вал) Не си струва за 5 лв. да си прецакаш колицата. За останалите колеги този болт го има и в TDI-то. Айде Ч.Н.Г на всички ;)))


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Вто 01 яну 2008 18:35


ventsimax написа:А и още едно въпросче:Каква е разликата м/у GTD и TD?


разлика в моторите няма и двата са ААZ 75 к.с. разликата е в нивото на оборудване. При GTD имаш следното задължително ниво на оборудване: двусекторни фарове, голямата решетка, голям преден спойлер, пластмаси на веждите и праговете, по широки лайсни на вратите, затъмнени стопове, брони в цвета на купето, спойлер на задния джам, антена на тавана, вътре имаш рекаро салон.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 77 госта