Голф 2 GTD turbo intercoler не върви

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svetliosv
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 GTD turbo intercoler не върви

Мнениеот svetliosv » Съб 07 юни 2008 14:12


Здравейте,обръщам се към вас с надеждата да ми помогнете.Проблемът ми е следния;Карам Голф 2 1.6 ГТД турбо с интеркулер,по прицип колата трябва да върви много,двигателя е як (80 коня) купето е леко,но неще да върви както трябва реших че проблема е в помпата и я закарах на майстор в Суходол ако го знаете (човека се разправя с само с фолксвагени)но и той не можа да каже какво е.Каза че първи цилиндър работи ту на 800 ту на 5000 оборота и не знае какво и е.Има още нещо,сутрин като го паля,подгрявам го и пали от раз,после го гася и истине малко (тогава свещите,знаете,не греят) и колата пали много тръдно и единствено ако съм дръпнал обогатителя докрай,колата е на 24000 км,филтри са сменени компресия има явно щом сутрин пали от раз.Не е реално обикновена Лада да върви повече от Голфа и също така ми дава разход 7.0-7.5 мисля че много за голф :roll: .Моля който може да ми помогне да го направи,имам и скайп- svetlindimitrov Благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 GTD turbo intercoler не върви

Мнениеот radotom » Съб 07 юни 2008 14:38


svetliosv написа:Каза че първи цилиндър работи ту на 800 ту на 5000 оборота и не знае какво и е.

Колега, ако някой майстор ми каже така, то бих накарал всичките цилиндри да работят на 5 000 оборота, отдалечавайки се от него! :lol: Нещо не си доразбрал, струва ми се!
По повод въпроса... защо ли това страшно ми напомня поведението на бившата ми печка, дето имаше, както се оказа, почти 1мм. ръб в цилиндрите?!? При това положение сети се за каква компресия сттава дума!
Споко, не си го взел ти! :lol: Онзи беше атмосферен дизел.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 07 юни 2008 17:30


турбината дали работи?колко надува?пуши ли?колко масло гори?има ли странични шумове?когато пали трудно пуши ли докато въртиш и какъв цвят пуши? :075:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 07 юни 2008 18:37


90% помпа


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 GTD turbo intercoler не върви

Мнениеот quattro^^ » Съб 07 юни 2008 18:41


svetliosv написа:Има още нещо,сутрин като го паля,подгрявам го и пали от раз,после го гася и истине малко (тогава свещите,знаете,не греят)

Как така не подгряват бре?Подгряват ако има нужда.Просто като е работил двигателя скоро е по-топъл и бързо подгрява.За тях нема разлика сутрин ли е вечер ли е,тва да не е електромер :lol:


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Съб 07 юни 2008 19:04


Дюзи , разпръсквачи ,как са ,проверихте ли?


Потребителски аватар
svetliosv
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svetliosv » Нед 08 юни 2008 11:10


Турбото работи,а като върти стартера отзад пуши бяло и мирише на сурова нафта.
По принцип голфовете са така като са нито топли нито студени свещите не греят и тогава е мъката.
И аз мисля че е помпата ама единственото място дето могат да ми свършат работа е Бош сервиз на то ше ми излезе колкото цялата кола,затова ако взема друга помпа втора употреба дали ще стане и колко ли ше струва


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 08 юни 2008 12:44


сигурен ли си ,че белезите на ангренажния ремък са точни.на коляновия вал има два белега.убеди се ,че всичко е наред.ама хубаво разгледай и капака на клапаните извади.


Потребителски аватар
svetliosv
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svetliosv » Пон 09 юни 2008 11:18


Смених въздушния филтър и сега си върви както когато я вкарахме в БГ обаче с паленето си е същата мъка.Друго искам да отбележа,че работи много меко и тихо,а на мен ми е направило впечатление че другито голфове "тракат" и като им отвориш капака едва ли не можеш да оглушееш
дали пък проблема не е в ауспуха :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 09 юни 2008 11:29


Пробвай с нов акумулатор.


Потребителски аватар
svetliosv
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svetliosv » Вто 10 юни 2008 12:48


Акомулатора го взех преди 3 месеца чисто нов


Tihomir78
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re:

Мнениеот Tihomir78 » Пон 09 мар 2009 21:06


dobrin написа:Пробвай с нов акумулатор.

ХАХАХАХА ти в ред ли си бе нов акумулатор

Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 22:57, променено общо 1 път.
Причина: Много остроумно, но е спам! И прочети правилата!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 GTD turbo intercoler не върви

Мнениеот dobrin » Пон 09 мар 2009 22:58


Ако авторът има какво още да каже по темата, нека ми пише ЛС да я отключа. Както и ако е намерил решение на проблема си.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта