Колеги,
Днес си получих кабела, след триста мъки успях да го подкарам на виста-та и дори да си направя няколко експеримента.
От прочетеното в нета ми излиза, че на свободен ход, при подгрят двигател, без консуматори впръсканото количество ми е твърде високо - около 6.4, при граници от 2 до 9, а заводско 4. Опитах за експеримента да увелича числото от адаптации/10/, но не мога да го вдигна повече от 32784/или някъде там/ - количеството спадна минимално - до 6.2.
След това направих един тест на 3-та с около 3000 оборота, който ще се опитам да приложа като снимка. От резултатите в 011 група излиза, че турбото ми не донадува сякаш.
Колата си върви и се набира. Нямам намерение да я ровя, при положение че си върви, но много ми се иска да разбера защо се получава така. Освен това има едно едва доловимо белезникаво припушване, което много ме дразни и искам да го махна - мисля си, че точно от количеството идва.
Моля за компетентни коментари и предложения.



Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Не знам за другите показатели но специално за турбината мисля че ти надува перфектно ! От 1.1 до 1.4 е нормално налягането
А при 3150 оборота/мин. е логично да се доближи до горната граница.

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Колега, турбината си ти надува добре, защото исканата и актуалната стойност са еднакви, но ти теста си го направил на равен участик, а то трябва на 3 предавка при изкачващ се наклон при 3000-3500 оборота с пълна газ, тогава ни направи снимка...
1 бар му е само атмосверното налягане, и фактически в момента му е надула на 0.4
mimojef написа:Не знам за другите показатели но специално за турбината мисля че ти надува перфектно ! От 1.1 до 1.4 е нормално наляганетоА при 3150 оборота/мин. е логично да се доближи до горната граница.
1 бар му е само атмосверното налягане, и фактически в момента му е надула на 0.4
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Колега, количеството впръскано гориво се променя на 001 канал.
Вдигаш стойността 32768 и милиграмите намаляват !
Направи го 2.5 - 3.0мг. на празен ход и загрят двигател !
Прочети малко темата VAG-COM или в сайта на Ростех.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
Вдигаш стойността 32768 и милиграмите намаляват !
Направи го 2.5 - 3.0мг. на празен ход и загрят двигател !
Прочети малко темата VAG-COM или в сайта на Ростех.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Колега гомез,
Точно това се опитах да направя, но цикловото число не може да се увеличи с повече от 40-50 единици, а така количеството впръскане се намаля много малко - от 6.4 на 6.2. Каквато и стойност да му напиша в полето при натискане на тест се самонастройва на ...32784, мисля че беше, повече не може. Надолу не съм го пробвал, но мисля, че няма проблеми.
Точно това се опитах да направя, но цикловото число не може да се увеличи с повече от 40-50 единици, а така количеството впръскане се намаля много малко - от 6.4 на 6.2. Каквато и стойност да му напиша в полето при натискане на тест се самонастройва на ...32784, мисля че беше, повече не може. Надолу не съм го пробвал, но мисля, че няма проблеми.
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Да наистина максимум стойност е 32784.
След като не могат да се свалят повече милиграмите е нужна центровка на помпата .... тоест механична центровка.
След като не могат да се свалят повече милиграмите е нужна центровка на помпата .... тоест механична центровка.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
След като регулираш това число да е под 4 ... колата подивява, моята преди настройката бе 4,8 , сега е малко под 4 , а на някои колеги е доста под 4
Поздрави.

Поздрави.
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Това, което забелязах е, че работната температура не се качва повече от 80-85 градуса по стрелката, а вчера, като я гледах на ваг-кома дори беше 77-78. Това ми се струва малко, при положение, че стойностите по памет трябва да са някъде около 89-92 градуса.
Дали не е възможно компютъра да си мисли, че колата е все още в подгряващ режим и затова да и пуска повечко? Да се кара все на смукач, един вид? И от там да идва това леко припушване...
Как точно подивява? Не трябва ли да е обратното - моята да е твърде дива с тия стойности...
Дали не е възможно компютъра да си мисли, че колата е все още в подгряващ режим и затова да и пуска повечко? Да се кара все на смукач, един вид? И от там да идва това леко припушване...
Как точно подивява? Не трябва ли да е обратното - моята да е твърде дива с тия стойности...
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Като и намалиш нафтата,върви повече.Обяснението е,че има повече кислород,което води до по-добро изгаряне.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
rosen79 написа:Като и намалиш нафтата,върви повече.Обяснението е,че има повече кислород,което води до по-добро изгаряне.

Само, че си на много грешен път.
Много трябва да изпиша за да ме разбереш какво става след, като намалиш въпросните мг. Само ще спомена, че горивото изобщо не се променя на празен ход.

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
Не вярвам да е чак толкова много това, което трябва да изпишеш, но труда ще си струва. Ще има един куп хорица, които ще се плеснат по челото и ще си кажат - бах мааму, значи така било...и ще знаят вече да не пипат къде трябва и къде не.
Пък и е хубаво всички майстори, специалисти и каквито и да било хора, които си вадят хляба с тия неща да разберат, че бизнеса им няма да намалее. Не, просто ще има повечко хора с кофти поравени коли.
Пък и е хубаво всички майстори, специалисти и каквито и да било хора, които си вадят хляба с тия неща да разберат, че бизнеса им няма да намалее. Не, просто ще има повечко хора с кофти поравени коли.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
ТДИ наистина върви повече с бедна смес, незнам точния принцип, но по някакъв начин се подобрява въртящия момент! Вальо(вентоман) ми настрои помпата на 2,8 на празен ход(мислех че се шегува с големия чук), преди беше доста под 2 и вървеше една идейка повече 

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
А числото има ли връзка с температурата на двигателя? Както писах по-горе, студеничко ми работи нещо на мен... Ако работи на 90г дали няма да си падне само?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
hooligan_sk написа:ТДИ наистина върви повече с бедна смес, незнам точния принцип, но по някакъв начин се подобрява въртящия момент! Вальо(вентоман) ми настрои помпата на 2,8 на празен ход(мислех че се шегува с големия чук), преди беше доста под 2 и вървеше една идейка повече
Andonov написа:Само ще спомена, че горивото изобщо не се променя на празен ход.
единак написа:А числото има ли връзка с температурата на двигателя? Както писах по-горе, студеничко ми работи нещо на мен... Ако работи на 90г дали няма да си падне само?
Разбира се колега и то много. Същото зависи и от натоварването на двигателя - климатик, фарове подгрявания разни и т.н.
Колкото е по-студен мотора (и по-натоварен) числото е по-голямо.
Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари
За натоварването си абсолютно прав. Докато беше вързана за ВАГ-КОМ-с си правих експерименти да включвам разните му там консуматори. Без климатик - 6.2, със - 8.2
Дааа, значи да си търся термостат, да я вкарвам в параметри и тогава да му мисля. Все си мислех, че за компа не би трябвало да има разлка между 78 и 88 градуса...
Дааа, значи да си търся термостат, да я вкарвам в параметри и тогава да му мисля. Все си мислех, че за компа не би трябвало да има разлка между 78 и 88 градуса...