Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Чет 12 мар 2009 0:25


Колеги,

Днес си получих кабела, след триста мъки успях да го подкарам на виста-та и дори да си направя няколко експеримента.
От прочетеното в нета ми излиза, че на свободен ход, при подгрят двигател, без консуматори впръсканото количество ми е твърде високо - около 6.4, при граници от 2 до 9, а заводско 4. Опитах за експеримента да увелича числото от адаптации/10/, но не мога да го вдигна повече от 32784/или някъде там/ - количеството спадна минимално - до 6.2.
След това направих един тест на 3-та с около 3000 оборота, който ще се опитам да приложа като снимка. От резултатите в 011 група излиза, че турбото ми не донадува сякаш.
Колата си върви и се набира. Нямам намерение да я ровя, при положение че си върви, но много ми се иска да разбера защо се получава така. Освен това има едно едва доловимо белезникаво припушване, което много ме дразни и искам да го махна - мисля си, че точно от количеството идва.

test drive.jpg


Моля за компетентни коментари и предложения.




Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот mimojef » Чет 12 мар 2009 7:20


Не знам за другите показатели но специално за турбината мисля че ти надува перфектно ! От 1.1 до 1.4 е нормално налягането :да: А при 3150 оборота/мин. е логично да се доближи до горната граница.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот dani_94 » Чет 12 мар 2009 7:36


Колега, турбината си ти надува добре, защото исканата и актуалната стойност са еднакви, но ти теста си го направил на равен участик, а то трябва на 3 предавка при изкачващ се наклон при 3000-3500 оборота с пълна газ, тогава ни направи снимка...


mimojef написа:Не знам за другите показатели но специално за турбината мисля че ти надува перфектно ! От 1.1 до 1.4 е нормално налягането :да: А при 3150 оборота/мин. е логично да се доближи до горната граница.


1 бар му е само атмосверното налягане, и фактически в момента му е надула на 0.4


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот gomez » Чет 12 мар 2009 8:40


Колега, количеството впръскано гориво се променя на 001 канал.
Вдигаш стойността 32768 и милиграмите намаляват !
Направи го 2.5 - 3.0мг. на празен ход и загрят двигател !
Прочети малко темата VAG-COM или в сайта на Ростех.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Чет 12 мар 2009 9:32


Колега гомез,

Точно това се опитах да направя, но цикловото число не може да се увеличи с повече от 40-50 единици, а така количеството впръскане се намаля много малко - от 6.4 на 6.2. Каквато и стойност да му напиша в полето при натискане на тест се самонастройва на ...32784, мисля че беше, повече не може. Надолу не съм го пробвал, но мисля, че няма проблеми.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот gomez » Чет 12 мар 2009 10:04


Да наистина максимум стойност е 32784.
След като не могат да се свалят повече милиграмите е нужна центровка на помпата .... тоест механична центровка.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот djdaka » Чет 12 мар 2009 17:32


След като регулираш това число да е под 4 ... колата подивява, моята преди настройката бе 4,8 , сега е малко под 4 , а на някои колеги е доста под 4 :wink:
Поздрави.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Чет 12 мар 2009 17:54


Това, което забелязах е, че работната температура не се качва повече от 80-85 градуса по стрелката, а вчера, като я гледах на ваг-кома дори беше 77-78. Това ми се струва малко, при положение, че стойностите по памет трябва да са някъде около 89-92 градуса.
Дали не е възможно компютъра да си мисли, че колата е все още в подгряващ режим и затова да и пуска повечко? Да се кара все на смукач, един вид? И от там да идва това леко припушване...
Как точно подивява? Не трябва ли да е обратното - моята да е твърде дива с тия стойности...


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот rosen79 » Чет 12 мар 2009 19:18


Като и намалиш нафтата,върви повече.Обяснението е,че има повече кислород,което води до по-добро изгаряне.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот Andonov » Чет 12 мар 2009 20:07


rosen79 написа:Като и намалиш нафтата,върви повече.Обяснението е,че има повече кислород,което води до по-добро изгаряне.


:applause:

Само, че си на много грешен път.
Много трябва да изпиша за да ме разбереш какво става след, като намалиш въпросните мг. Само ще спомена, че горивото изобщо не се променя на празен ход. :deal


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Чет 12 мар 2009 21:02


Не вярвам да е чак толкова много това, което трябва да изпишеш, но труда ще си струва. Ще има един куп хорица, които ще се плеснат по челото и ще си кажат - бах мааму, значи така било...и ще знаят вече да не пипат къде трябва и къде не.
Пък и е хубаво всички майстори, специалисти и каквито и да било хора, които си вадят хляба с тия неща да разберат, че бизнеса им няма да намалее. Не, просто ще има повечко хора с кофти поравени коли.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот hooligan_sk » Пет 13 мар 2009 15:33


ТДИ наистина върви повече с бедна смес, незнам точния принцип, но по някакъв начин се подобрява въртящия момент! Вальо(вентоман) ми настрои помпата на 2,8 на празен ход(мислех че се шегува с големия чук), преди беше доста под 2 и вървеше една идейка повече ;)


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Пет 13 мар 2009 16:35


А числото има ли връзка с температурата на двигателя? Както писах по-горе, студеничко ми работи нещо на мен... Ако работи на 90г дали няма да си падне само?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот Andonov » Пет 13 мар 2009 20:12


hooligan_sk написа:ТДИ наистина върви повече с бедна смес, незнам точния принцип, но по някакъв начин се подобрява въртящия момент! Вальо(вентоман) ми настрои помпата на 2,8 на празен ход(мислех че се шегува с големия чук), преди беше доста под 2 и вървеше една идейка повече ;)


Andonov написа:Само ще спомена, че горивото изобщо не се променя на празен ход.



единак написа:А числото има ли връзка с температурата на двигателя? Както писах по-горе, студеничко ми работи нещо на мен... Ако работи на 90г дали няма да си падне само?


Разбира се колега и то много. Същото зависи и от натоварването на двигателя - климатик, фарове подгрявания разни и т.н.
Колкото е по-студен мотора (и по-натоварен) числото е по-голямо.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Показания от VAG-COM диагностика - коментари

Мнениеот единак » Пет 13 мар 2009 20:22


За натоварването си абсолютно прав. Докато беше вързана за ВАГ-КОМ-с си правих експерименти да включвам разните му там консуматори. Без климатик - 6.2, със - 8.2
Дааа, значи да си търся термостат, да я вкарвам в параметри и тогава да му мисля. Все си мислех, че за компа не би трябвало да има разлка между 78 и 88 градуса...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, railfan и 32 госта