Проблем със студено палене - горивна помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
iwanst
Мнения: 144
Регистриран на: Съб 21 май 2005 16:23
Автомобил:
Двигател:

Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот iwanst » Пет 27 мар 2009 16:15


Пасат 2000г. 4motion ATJ помпа дюза от както го взех пали студен след престои от 12 часа(без значение -10 или +10 е околната температура) само след 20-30 секунди въртене без опит да припали. В маркучите преди и след тандем помпата на главата няма грам въздух и след 12 часа престой.
- сменени са нагревателните свещи (старите бяха ок) - никаква промяна
- смени уплътнения на дюзите в главата
Започва да припалва вече почти веднага а за 3-4 секунди е заплила но пак не е като когато е палена скоро(ако е палена в рамките на 1 час пали още 1вата секунда).

Проблем в тандемпомпата...? още 600 лв
Проблема ми е в главата (не пипаи пове4е ще стане по зле 3-4 секунди са си добре - тва си е за анкета).
Има ли помпа в резервоара - на контакт от маркучите от резервоара никва нафта нищо не тече. Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км. Не съм гледал на куплунга на сондата дали са 2 жици за нивомера или 4 и за горивна помпа.
Ако заводски има само механична помпа на главата, как преди да завърти дава налегане тая помпа за да запали???




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот dmode101 » Пет 27 мар 2009 21:35


iwanst написа:Пасат 2000г. 4motion ATJ помпа дюза от както го взех пали студен след престои от 12 часа(без значение -10 или +10 е околната температура) само след 20-30 секунди въртене без опит да припали. В маркучите преди и след тандем помпата на главата няма грам въздух и след 12 часа престой.
- сменени са нагревателните свещи (старите бяха ок) - никаква промяна
- смени уплътнения на дюзите в главата
Започва да припалва вече почти веднага а за 3-4 секунди е заплила но пак не е като когато е палена скоро(ако е палена в рамките на 1 час пали още 1вата секунда).

Проблем в тандемпомпата...? още 600 лв
Проблема ми е в главата (не пипаи пове4е ще стане по зле 3-4 секунди са си добре - тва си е за анкета).
Има ли помпа в резервоара - на контакт от маркучите от резервоара никва нафта нищо не тече. Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км. Не съм гледал на куплунга на сондата дали са 2 жици за нивомера или 4 и за горивна помпа.
Ако заводски има само механична помпа на главата, как преди да завърти дава налегане тая помпа за да запали???
Заводски ти е с помпа в резервоара, ама ти сам си си отговорил. И аз съм минал по тоя път и те съветвам 3-4 секунди са добре, не се занимавай, ще се набуташ с пари само... :) Може и акомулатора ти да върти тегаво на студено.


iwanst
Мнения: 144
Регистриран на: Съб 21 май 2005 16:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот iwanst » Пон 30 мар 2009 16:30


Ако има помпа в резервоара как да я пробвам дали работи.
Защото на контакт при разкачени маркучи не бълва никаква нафта към горивния филтър.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот dmode101 » Вто 31 мар 2009 8:32


...

Последна промяна от dmode101 на Вто 31 мар 2009 8:34, променено общо 1 път.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот dmode101 » Вто 31 мар 2009 8:33


iwanst написа:Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км.

Вече си я пробвал...


nmarinov
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа

Мнениеот nmarinov » Сря 01 апр 2009 20:09


колега , имам LUK изправна тандем помна свалене от AJM мотор, можем да се направим врътка ако се съмняваш че проблема е в помпата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта