Питане за Renault Kango 1.5dci K9K 704

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Питане за Renault Kango 1.5dci K9K 704

Мнениеот Ventoman » Чет 19 мар 2009 17:16


Та говоря сериозно, Renault Kango 1.5dci K9K 704.
След като се беше отзовал един клапан в буталото на четвърти цилиндър, главата е след шлайф. Дюзата е сменена ! всички дюзи са си по местата, ново бутало. Всичко е по белези, коляновия с шпонката, разпределителния с болта, помпата на болта или по друг начин казано на 19 зъба.

Пали и работи единствено на стартов спрей.

След убучението на дюзата, грешки не записва.
Нялягането на горивото поне при въртене, според диагностичния уред показва че е ок.

А колата дойде на ход на 3 цилиндъра .

В същност, на дюзите им е дадена адаптация, но ужно ли е да се разчете новата дюза или всичките и да се въведът на ново ?
Пробвам я със старата накълвана и пак не запалва.

който с каквото може да помага че тва лайно, опс рено, ме гръмна :shock

Последна промяна от Ventoman на Нед 22 мар 2009 13:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Spas » Чет 19 мар 2009 18:58


Според мен новата дюза не е адаптирана. Щом пали със стартов спрей, значи не и достига нещо. Провери пак дюзите, свещите, и софтуера. И като е бил този клапан вътре, имаше ли надрано по цилиндъра и колко>? Би трябвалод а е имало, ако е и дошла на ход. :) успех


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Чет 19 мар 2009 23:50


Надрано няма , ако имаше щях да пиша, само главата и буталото са пострадали. Главата е наварена , а дюзата и свещите са нови , но свещите в момента на са необходими , като се има в предвид че и по минута работи на спрей.
От тръбичките хвърля нафта да те удави .

Интересното и че и не припушва, варянта е да не хвърля нафта. Мерих луфта на клапаните , в норми е. Првия старт на компесомера дава само 5 бара, но с втори-трети оборот си дава вече перфектна компресия. Но щом запали на спрея, нищо не и пречи да продължи да си работи на нейното си гориво.

Никой ли не е свалял до сега главата на три годишно лайно, опс, рено ?

Някой нещо да подскаже ?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Andonov » Чет 19 мар 2009 23:53


Ще се опитам да те насоча в нещо, което сигурно си проверил.
Не знам дали на тази кола го има ама на МБ спринтер беше същия проблем, като изключим пораженитя.

Нама палене. Само със старт газ.
Оказа са датчика който е на рейла от към кутията.
След смяна на гумичката която не е външа (о пръстен) всичко заспа.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Чет 19 мар 2009 23:59


Имаш в предвид да се клати датчика на скоростите ли? щото и тва съм проверявал..........


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Andonov » Пет 20 мар 2009 0:03


Не. Пак казавам при това рено незнам дали го има този датчик.
Той не е като примерно при пежо, който е в средата на рейла.
Този е друг пак на рейла.
Но това ти казавам пак при МВ спринтер.

Но ефекта беше абсолютно същия. Няма палене освен старт газ и после си въри иделано.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Пет 20 мар 2009 0:08


Датчика на рейла не е и докосван. Много ми се вярва че не от него , той не и докосван, а и опръстена е само на 3 години :(


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Andonov » Пет 20 мар 2009 0:10


Това няма значение.
Въпросният бус идва да товари и гаси след няма и 30 мин няма палене.
И този е малко след гаранция.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот ifidik » Пет 20 мар 2009 6:52


единият вариант- разменени маркучи към резервоара.
мерихте ли какъв е електрическия сигнал на дюзите?има ли го?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Пет 20 мар 2009 9:13


Няма как да се сбъркат маркучите, пръво це дължините няма да им отговорят, второ че са по цветове. Сигнал не съм мерил, докато имаше разменени места на дюзите, си казваше че не са наред, сега са си ок, даже при въртене отчита количество гориво.

Никой ли не се е сблъсквал с тез системи на Делфи? Интересъва ме дали трябва да разчета кодовете на дюзите наново и да ги въведа на ново, и с какъв интерфейс мога да го направя това така че да мога да въвеждам и букви освен цифри?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Dobromirski » Пет 20 мар 2009 14:11


Ако дюзата е от същият тип , не е нужно да правиш каквото и да е !
Я задръж на стартер за ПОНЕ 10 секунди , и после пиши дали ще черпиш mhihi
ПП:Провери за изправност на датчиците на коляновият и разпределителният вал .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот niks76 » Съб 21 мар 2009 0:47


дат4ик на реиката на дюзите и на помпата за високо налягане-единия от двата е; адаптацията на дюзата не е интересна..... това е стария мотор
рено си имат специфи4ни проблеми,а и тригодишно не е толкова ново-вси4ко се знае за тях 8)

Последна промяна от niks76 на Съб 21 мар 2009 9:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Съб 21 мар 2009 8:04


Оказа се съвсем различно. С помалко масло в цилиндрите и си пална. :mrgreen:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот niks76 » Съб 21 мар 2009 23:23


малко не се връзва,а и имам предостатъ4но опит с рендетата , за да е проблем с компресията
п.с ДЦИ износено и без компресия пали по лесно от износено тди;Валка пиши истинското решение ,тия ги приказваи на клиентите... 8)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да помоля дизелджийте да помогнат на дизелджията

Мнениеот Ventoman » Нед 22 мар 2009 1:48


Ем тва беше решението. Извадих свещите, всичкобеше в нафта, повъртях да изхвърли квот може. Оставих я да почине, сипак по малко масло в цилиндрите, вкарах пета предавка, повъртях с предно дясно. После повъртях на стртер. Като бях изключил кабелите на дюзите. Баща ми ми каза че му се виждат малко 5 бара на първи удар та той ме посаветва за маслото. Закачих всичко, сложих свещите. Врътнах и пална от четвърт оборот.

Явно докато бях объркал местата на дюзите, всичката нафта и спрей са попребали някакси нещата. Тя даже на спей не работеше като някое ТДИ примерно , да натисна бутона на спрея и да си бачка. Едвам запалваше, и трябваше през две секунди да пръскам за да може да работи, иначе кихваше.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта