След като се беше отзовал един клапан в буталото на четвърти цилиндър, главата е след шлайф. Дюзата е сменена ! всички дюзи са си по местата, ново бутало. Всичко е по белези, коляновия с шпонката, разпределителния с болта, помпата на болта или по друг начин казано на 19 зъба.
Пали и работи единствено на стартов спрей.
След убучението на дюзата, грешки не записва.
Нялягането на горивото поне при въртене, според диагностичния уред показва че е ок.
А колата дойде на ход на 3 цилиндъра .
В същност, на дюзите им е дадена адаптация, но ужно ли е да се разчете новата дюза или всичките и да се въведът на ново ?
Пробвам я със старата накълвана и пак не запалва.
който с каквото може да помага че тва лайно, опс рено, ме гръмна
