Семеринг на коляновия вал на АЕФ
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Семеринг на коляновия вал на АЕФ
Здр колеги. Скоро (след около 2000км ) се налага да сменям ангренажния ремък. Забелязах, че има омаслено точно под шайбата на коляновия вал и се стича по климатика масло, не че е много но с времето сигурно ще стане повече и ще стане проблемно, та вапроса ми е трябва ли да се сваля двигателя, за да се смени въпросния семеринг или при смяна на ангренажа може да сменя и него? колата ми е поло 1.9д АЕФ
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
Еми конкрeтнo по твоя въпрос не мога да кажа, но категорично обърни внимани на скоростната кутия, да не тече масълце от нея, че там е кофти, тва им е слабото местенце на AEF
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
аз не съм сменял но като се свали ремъка /зъбния/ се отваря поле за работа
- kurortist
- Мнения: 148
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
Здр.колега,значи като стане време за смяна на ремъка като раздърпаш капаците около ремъка,може да се огледа откъде е текло,можеда се е стичало по отгоре някъде! 
П.С За да смениш семеринга на вала отвиваш ангенажното колело и го вадиш!

П.С За да смениш семеринга на вала отвиваш ангенажното колело и го вадиш!

- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
колеги купих въпросния семеринг ама като отидох в сервиза за смяна ми казаха, че ремъка на моята кола се сменя на 90000км
, а аз съм на 60000км. Вие кога сменяте ангренаж? Аз на стария форд съм скъсал 3 ремъка на 30000км и после сменях на 20000 от страх, че от глава и клапани ми беше писнало. Няма идея на колко се сменя на полото, но все пак си мисля, че не трябва да е повече от 60000 


-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
ми в аутодата пише 60 000 мили което е пак толкова
ако е читав ремъка който е сложен не виждам причина да не си караш спокойно, и му хвърляй по едно око на всяко масло примерно, да не се е раздърпал, да си има цялост
поздрави
ако е читав ремъка който е сложен не виждам причина да не си караш спокойно, и му хвърляй по едно око на всяко масло примерно, да не се е раздърпал, да си има цялост
поздрави
Re: Семеринг на коляновия вал на АЕФ
здравеи колега
по този въпрос моят майстор ми препоръча да го сменям на 50 000 км или на третата година без значение километрите тъи като гумата старее!егати ремъка 83лева струва за три години си заслутава!
по този въпрос моят майстор ми препоръча да го сменям на 50 000 км или на третата година без значение километрите тъи като гумата старее!егати ремъка 83лева струва за три години си заслутава!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта