AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!

Мнениеот nasko1978 » Пон 13 апр 2009 10:35


Дойде време и аз да пиша за проблема ,който ме дразни от около година.Проблема е познат до болка, но след като изчетох всички теми от 2 години насам и не ми става ясно, реших да питам и аз.Голфа е 110 к.с 99г.Катализатора е изтърбушен преди 1,5г.Колата се кара винаги с качествени филтри,масла,добавки,гориво само от OMV.Сменени са ролки и ремъци - INA и т.н.Та проблема е: колата си пали,работи нормално, ускорява, но към 2,800 - 3000 об.мин и забива и няма мощност.Гася и паля, проблема се оправя ,но за много малко.Преди време майстор от форума ми направи настройка на помпата,смених и едно малко възвратно клапанче за вакуума.Колата работеше около 150 км. добре и пак наново.Вчера направих така нареченото "раздвижване" на геометрията,смених вакуумни маркучета.Процедурата е тежка ,заради ограниченото пространство,но я направих!Ефект имаше много як,НО отново замалко.
Не съм почиствал дебитомера!?? Преди няколко дни бях при Vaskoto по друга работа и той я закачи на Vag - Com на място и каза ,че излиза - "deviation vakuum control".
При разкачането вчера не открих нищо нередно - няма масло, няма спукани или счупени части - всичко изглежда на око добре - да ама не!Няколко пъти ми е светвала лампата за подгрева без причина и Васко каза ,че това е сигнал свързан с работата на мотора.По принцип колата не пуши,не тресе,не харчи масло и не повече гориво от нормалното, но искам мощност.Колата се кара повечето време "градско"!!? Имам ОГРОМНА МОЛБА към знаещите колеги от форума - Нека всеки от вас да сподели знанията си относно проблемите на нас "простосмъртните" и ако може да ни помагате в трудни моменти, а не да се пише с недомлъвки и подсказки или на лични съобщения.Абсолютно съм убеден, че никой от нас няма и не може да ви вземе хляба,напротив ще имате повече доволни клиенти!!!!
Надявам се на разбиране, както винаги досега във форума! :bowdown :да:

Последна промяна от nasko1978 на Сря 29 юли 2009 8:31, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот gomez » Пон 13 апр 2009 15:54


Не излиза ли грешка за свръх налягане ? Пробвал ли си с друг Н75 клапан ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот nasko1978 » Пон 13 апр 2009 16:37


Така и не можах да видя каква грешка излиза и там ми е грешката,може би.С друг клапан не съм пробвал.Аз си мисля за дебитомер в момента ,защото не съм го проверявал само него засега.


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот vw_manqk » Пон 13 апр 2009 18:21


Здравей колега значи моят голф също е дизел и имах подобен проблем забива ми около тия обороти гася и паля и няма проблем карах така 1 година докато изведнъж немога да го изрежа смисъл нямах мощност колата беше с проста дума Умряла,рециклирах турбината с нови части и сега близо 4к нямам никакви проблеми летя като луд.Успех :beer


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот Dorian » Пон 13 апр 2009 19:10


nasko1978 имаш л.с. :idea:


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот valerius » Пон 13 апр 2009 20:40


Колега, същия мотор, същите ядове. Всичката гняс от некачествено гориво и какво ли още не се натрупва на променливата геометрия на турбината и от там иде целия яд. Моя го реших в неделя миналката седмица. Някаде тук имаше и тема. За 6ч. от 9 сутринта до 3 следобед. Сваляне турбина разглобяване, почистване щателно, проверка, сглобяване и воалааа. от 900об/мин до 5000 ги прави без да се замисли. Върви и ускорява. Двата клапана на Турбото и ЕГР-а и дебитомера се тестват софтуерно, ако са ОК чисти турбината, махай катализатора и ще си спомниш кефа да си караш колата. Ако маш въпроси пиши ще помагам с каквото мога.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот Dorian » Пон 13 апр 2009 21:26


И да затапи ЕГР-а да не зацапва турбината отново :arrow:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот gomez » Пон 13 апр 2009 21:30


Dorian написа:И да затапи ЕГР-а да не зацапва турбината отново :arrow:

Баце как ЕГР-а зацапва турбина???
Май се бъркаш с всмукателния колектор ! :lol:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот Dorian » Пон 13 апр 2009 21:34


gomez написа:
Dorian написа:И да затапи ЕГР-а да не зацапва турбината отново :arrow:

Баце как ЕГР-а зацапва турбина???
Май се бъркаш с всмукателния колектор ! :lol:

Питай по-вещите от форума :wink:


venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот venkokmeta » Пон 13 апр 2009 21:42


колега аз имах същия проблем при мен се оказа един клапан,намирасе зад вуздушния филтар и вси4ко сега е ОК


Потребителски аватар
P-TRANSPORTER
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот P-TRANSPORTER » Пон 13 апр 2009 21:47


колега,аз имах същият проблем,проблема беше,че турбото ми било зацапано,майсторите го почистиха и се оправи---успех :да:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот SACHO7803 » Пон 13 апр 2009 22:04


колега...колкото и да питаш ще получаваш отговори от типа----турбина-зацапана геометрия--дебитомер--катализатор--клапан н75 -вакум мъркучета--мъркучи на турбини и т.н.т.затова най добре си дигни дупето и върви при някой от форумните майстори--тоя който решиш че ти е най близо.а ако не искаш---чукни търсачката--пише това което и ще ти отговорят в темата ти занапред.това е моя съвет. :D


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот nasko1978 » Вто 14 апр 2009 8:18


Доколкото разбирам от повечето мнения дотук, нещата клонят към зацапана геометрия.Проучвам нещата и в скоро време пак ще се действа.Един въпрос -Като махна меката връзка от кулера към ЕГР-а и погледна клапата вътре, във какво положения трябва да е тя при неработещ двг.????Като работи мотора и я затворя клапата - гасне - така ли трябва да е. :063:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот gomez » Вто 14 апр 2009 8:36


Като работи мотора и я затворя клапата - гасне - така ли трябва да е.

Да така е !


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот nasko1978 » Вто 14 апр 2009 14:35


Колеги сетих се още нещо - като е на място колата и я форсирам ,трябва ли да се движи лоста на пром.геометрия или в движение се движи.Друго - има едно малко клапанче в което влиза маркуче от N75 и кабелчета!???То се опираше на колекторите и не е в добро състояние - визуално.Каква работа върши. :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта