значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перкат

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
uzupatori
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перкат

Мнениеот uzupatori » Сря 25 яну 2006 20:26


значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перката някои ако знае нещо да пиши имали някаде някакво реле или дадчик?




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 25 яну 2006 21:29


Колега, ще те помоля да подбираш разделите, където си пускаш темите.
ДаДчика за перката ти се намира в долната част на радиатора. Ако е с 2 (две) клеми имаш само една скорост, ако е с 3 (три) е двускоростен. Провери дали имаш добър контакт при буксите преди да тръгнеш да го сменяш.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 25 яну 2006 22:54


Уточни се и коя перка, че перки има всякакви!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 22:58


Ако става въпрос за перката на радиатора:
1. Как разбра че не работи...
/Имах голф 1.3 само той си знае колко е издъхнал и какви ли не "водни проблеми съм имал" е мамка му 2 ра степен никога за 3 години не съм я виждал да работи.. а със сигурност на датчика работеше, и на перката също.! винаги 1 ва степен е охлаждал/
2. От къде си сигурен, че имаш 2 ра степен?

Ма ако си все пак мераклия да сменяш, и то сега, когато и 1 ва степен надали ще включи /при все че си в Петрич/ датчика ти е на радиатора...
свлаяш буксата, даваш накъсо на самата букса и гледаш дали работи и 1 ва и 2 ра...

Пък после си смени датчика, и ще си сигурен и ще спиш спокойно :)

Само да спомена, че 2 ра степен се включва на 102 градуса, което е бая бая в дясно на показателя...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 25 яну 2006 23:06


oops spam офф Колегата се е притеснил щото са големи жеги в Петрич-най-топло е там в сравнение с другите части на България!Прати много поздрави на Светла от с.Марикостиново!Ей-луди млади години! :wink:


uzupatori
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот uzupatori » Чет 26 яну 2006 0:06


Значи като дам принудително ток на моторчето има бавни и бързи обуроти но лятото ми включваше само бавните и колата ми дигаше 100градуса а втора степен не включваше и сега съм го направил принудително на копче утре ще пробвам дали е от дадчика.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 26 яну 2006 0:36


не можеш да пробваш датчика :)
нема как да го изпържиш на 102 градуса... освен в тенджерата под налягане


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 26 яну 2006 11:19


Да ама НЕ! В 80% от случайте се преебава втората степен на моторчето на перката, а не датчика!
Неприятно е че е 80-100 кинта....


uzupatori
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот uzupatori » Чет 26 яну 2006 12:09


Значи днес пробвах свалих буксата и дадох накъсо но се включи само първа степен а втора я няма никаква имали някакво реле или какво може да е?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 26 яну 2006 14:43


Там където си дал "на късо" трябва да дадеш между една от буксите, и тази която идва от акумулатора обикновенно е червена.

Та после пробваш на буксата да "закъсищ"пак червената или тази от акумулатора с 3 тият пин...
Ако не тръгва да върти, проблема ти е ясен..
перка на радиатора...
Аз лично преди да си купя нов вертикопел, бих разглобил старият за да видя каква е "хавата" дали не подлежи на отремонтиране :)
Щото madmen те запозна цифрово за какво говорим :)
Още повече, че сега в студовете е точното време да правиш такава щуротия ако не искаш да спираш колата..


uzupatori
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот uzupatori » Чет 26 яну 2006 17:05


Значи при мен има и нещо друго до казанчето за водата има някаква черна курия с прозрачно капаче вътре има бушон 50А и беше изгорял сега го смених тва имали нещо общо с перката ?


uzupatori
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот uzupatori » Чет 26 яну 2006 19:22


Kато дам ток от акомулатора на перката ми работат 1-ва и 2-ра степен а като дам накъсо от датчика на радиатора ми работи само 1-ва степен
каде мойе да търся повредата имали релета?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта