значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перкат
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перкат
значи имам венто 19тд и не ми работи 2-рата степен на перката някои ако знае нещо да пиши имали някаде някакво реле или дадчик?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако става въпрос за перката на радиатора:
1. Как разбра че не работи...
/Имах голф 1.3 само той си знае колко е издъхнал и какви ли не "водни проблеми съм имал" е мамка му 2 ра степен никога за 3 години не съм я виждал да работи.. а със сигурност на датчика работеше, и на перката също.! винаги 1 ва степен е охлаждал/
2. От къде си сигурен, че имаш 2 ра степен?
Ма ако си все пак мераклия да сменяш, и то сега, когато и 1 ва степен надали ще включи /при все че си в Петрич/ датчика ти е на радиатора...
свлаяш буксата, даваш накъсо на самата букса и гледаш дали работи и 1 ва и 2 ра...
Пък после си смени датчика, и ще си сигурен и ще спиш спокойно
Само да спомена, че 2 ра степен се включва на 102 градуса, което е бая бая в дясно на показателя...
1. Как разбра че не работи...
/Имах голф 1.3 само той си знае колко е издъхнал и какви ли не "водни проблеми съм имал" е мамка му 2 ра степен никога за 3 години не съм я виждал да работи.. а със сигурност на датчика работеше, и на перката също.! винаги 1 ва степен е охлаждал/
2. От къде си сигурен, че имаш 2 ра степен?
Ма ако си все пак мераклия да сменяш, и то сега, когато и 1 ва степен надали ще включи /при все че си в Петрич/ датчика ти е на радиатора...
свлаяш буксата, даваш накъсо на самата букса и гледаш дали работи и 1 ва и 2 ра...
Пък после си смени датчика, и ще си сигурен и ще спиш спокойно

Само да спомена, че 2 ра степен се включва на 102 градуса, което е бая бая в дясно на показателя...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Там където си дал "на късо" трябва да дадеш между една от буксите, и тази която идва от акумулатора обикновенно е червена.
Та после пробваш на буксата да "закъсищ"пак червената или тази от акумулатора с 3 тият пин...
Ако не тръгва да върти, проблема ти е ясен..
перка на радиатора...
Аз лично преди да си купя нов вертикопел, бих разглобил старият за да видя каква е "хавата" дали не подлежи на отремонтиране
Щото madmen те запозна цифрово за какво говорим
Още повече, че сега в студовете е точното време да правиш такава щуротия ако не искаш да спираш колата..
Та после пробваш на буксата да "закъсищ"пак червената или тази от акумулатора с 3 тият пин...
Ако не тръгва да върти, проблема ти е ясен..
перка на радиатора...
Аз лично преди да си купя нов вертикопел, бих разглобил старият за да видя каква е "хавата" дали не подлежи на отремонтиране

Щото madmen те запозна цифрово за какво говорим

Още повече, че сега в студовете е точното време да правиш такава щуротия ако не искаш да спираш колата..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта