Проблем с турбокомпресор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Проблем с турбокомпресор

Мнениеот valerius » Пон 27 апр 2009 22:01


Мотора е АФН и след почистване на геометрията, всмукателните колектори и кулера, изминати няколко стотин километра търбината взе да издава съскащ, стържещ звук като при триене, всмукателен колектор след нея е омаслен. Показанията на ВАГ-КОМ са в норма, надува нормално. Преди почистването мотора не хабеше масло, но забиваше. геометрията беше блокирала. Някакви идеи?




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Проблем с турбокомпресор

Мнениеот kombito-tdi » Пон 27 апр 2009 23:09


предполагам че
стьрженето се получава от големия луфт в оста на турбината
и турбинката вече стьржи в охлюва
ако е тька и е дошло времето и трябва да се замислиш за нова
успех


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Проблем с турбокомпресор

Мнениеот valerius » Вто 28 апр 2009 17:35


И аз така предполагам, но търсех успокоение, защото това вече ми се беше случвало :|

Тук е момента да отбележа за тези които са изправени пред същия проблем. Начините на оправия са няколко и всеки има право на избор.

1. Нов турбокомпресор върви на цена около 1500-1600лв.
2. Употребяван от морга например около 450-600лв.
3. Рециклиране отново цена около 500-600лв. някъде може и повече.
4. В Ebay се продават ремонтни комплекти за около 100$ ако решите да си пробвате уменията. В този случай трябва да имате предвит оборотите с които се върти турбината и прецизноста на работата. Задължително балансиране иначе ефекта ще е отрицателен.
456.jpg

5. Този варянт според мен е най-добър. Вместо да купувате втора ръка или да рециклирате (цената е сходна) направо си купувате целия патрон балансиран, чиято цена в Ebay върви около 300$. Монтирате в здравия кожух и имате почти нов търбокомпресор за 1/3 от цената.
123.jpg


Приемам предложения и препоръки. Идеята е да бъда полезен за себе си и колеги.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Проблем с турбокомпресор

Мнениеот djdaka » Вто 28 апр 2009 20:36


Здравей , а бил качил линк с подобни предложения
Поздрави




Потребителски аватар
pvitkov
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с турбокомпресор

Мнениеот pvitkov » Вто 28 апр 2009 22:29


Колега , а дали са надеждни или ........???


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с турбокомпресор

Мнениеот dobrin » Вто 28 апр 2009 22:30


Теми да турбокомпресори има доста. За ремонта им също. Но пък нужда от рекламки на разни части, които се продават в ибей - няма нужда!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта