разни ремонти по Пасат Вариант 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 08 фев 2006 22:26


daskal написа:... но на този модел май препоръчват и смяна и на шайбата на разпределителния вал при всяка втора смяна на ремъка
Абсолютно прав си daskal-е!

А ето и мако цифри от моята фактура
038 109 119P Zahnriemen - 108.57 (ангреажен ремък)
045 109 244А Umlenkroll - 50.56 (малка обтягаща ролка)
045 109 243B Rolle - 118.20 (шайба вал)
Всичко това е без ДДС по цени UNITRADE. Труда е около 200лв. (и той без ДДС). Труда е толкова защото отделно си смята смяна на ремъка, смяна на обтягащата ролка и смяна на шайбата. Само труда за ремъка е 99.09лв.(без ДДС). Наистина работата е бая, защото се разглобява почти цяла предница. Най-забавното е че смяната на малката обтягаща ролка е ... 12.20. Дали ще го направят за 12.20 ... ако поискам :lol: Защото труда си е като за смяна на ремък
:ihihih: :maaad: :ihihih:




Бени
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 фев 2006 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Бени » Чет 09 фев 2006 14:10


Колеги, благодаря много за ценната информация и съвети!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 09 фев 2006 22:07


Rumen написа:
daskal написа:... но на този модел май препоръчват и смяна и на шайбата на разпределителния вал при всяка втора смяна на ремъка
Абсолютно прав си daskal-е!

А ето и мако цифри от моята фактура
038 109 119P Zahnriemen - 108.57 (ангреажен ремък)
045 109 244А Umlenkroll - 50.56 (малка обтягаща ролка)
045 109 243B Rolle - 118.20 (шайба вал)
Всичко това е без ДДС по цени UNITRADE. Труда е около 200лв. (и той без ДДС). Труда е толкова защото отделно си смята смяна на ремъка, смяна на обтягащата ролка и смяна на шайбата. Само труда за ремъка е 99.09лв.(без ДДС). Наистина работата е бая, защото се разглобява почти цяла предница. Най-забавното е че смяната на малката обтягаща ролка е ... 12.20. Дали ще го направят за 12.20 ... ако поискам :lol: Защото труда си е като за смяна на ремък
:ihihih: :maaad: :ihihih:


На колко km се сменят ремък и въпросните ролки. Двигателя е 1.9TDI


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 23:17


Според AutoData на 60 000 км. се сменяват


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 10 фев 2006 12:49


yossarian написа:На колко km се сменят ремък и въпросните ролки. Двигателя е 1.9TDI

Колегата bobcho е прав. Лично на мен, когато ми ги сменяха в UNITRADE ми казаха да не си правя експерименти след 70,000
Ето какво пише и в HAYNES 3917 - Passat 4cyl. Dec 1996 to Nov 2000 (P to X registration) Petrol & Diesel

Изображение

Така, че лично аз не мисля да рискувам след 60,000
Двигателя ми е 1.9 TDI, AJM 85kW, помпа-дюза


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 10 фев 2006 17:14


Rumen написа:
yossarian написа:На колко km се сменят ремък и въпросните ролки. Двигателя е 1.9TDI

Колегата bobcho е прав. Лично на мен, когато ми ги сменяха в UNITRADE ми казаха да не си правя експерименти след 70,000
Ето какво пише и в HAYNES 3917 - Passat 4cyl. Dec 1996 to Nov 2000 (P to X registration) Petrol & Diesel

Изображение

Така, че лично аз не мисля да рискувам след 60,000
Двигателя ми е 1.9 TDI, AJM 85kW, помпа-дюза


Cега ще купувам един голф TDI 74kW с разпределителна помпа на 84000 км. Ще ми сменят ремък, масла, филтри и т.н. Двигателя е longlive service и масло се сменя на 30000, а ремък на 90000. Не ме пързалят защото същото съм го чел и в сервизните инструкции.

Linka kojto si dal se otvaria samo ot BG.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 10 фев 2006 18:26


yossarian коя година е голфа.
Снимай книжката и дай да видим.
Аз не съм чувал и чел до сега за LONGSERVICE двигател на Фолксваген. Ако има такъв двигател маслото му и ремъка ще са значително по-скъпи от стандартните за модела.
Дай инфо че ми е интересно!


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 10 фев 2006 18:38


yossarian написа:Linka kojto si dal se otvaria samo ot BG.
Не разбирам какво имаш в предвид - вероятно снимката. Пише, че местожителството ти е в София (е, това не означава, че не може в момента да си в чужбина). Ако имаш проблем със снимката дай mail ще ти я пратя ако държиш, но общо взето са дадени процедурите, които се извършват на 60,000км при дизеловите двигатели измежду тях е и смяната на ремъка.

yossarian написа:Cега ще купувам един голф TDI 74kW с разпределителна помпа на 84000 км. Ще ми сменят ремък, масла, филтри и т.н. Двигателя е longlive service и масло се сменя на 30000, а ремък на 90000. Не ме пързалят защото същото съм го чел и в сервизните инструкции.
Да, правилно си прочел и наистина не те пързалят. При LongLive Service двигател нещата са точно така, но трябва да имаш в предвид, че трябва да се използват и LongLive консумативи (има такова масло и филтри и ангреажен ремък), но цените, които по принцип за този двигател не са ниски, за LongLive консумативи са си направо мам**та е***и! Сложш ли обикновен консуматив все едно нищо не правиш (т.е. не ползваш LongLive-а и минаваш на стандартни интервали на обслужване). Така, че внимавай какви консумативи ти слагат, да не си мислиш, че са LongLive, пък те да са standart, а ти да си караш като за Long ... и двигателя заминава. Да не говорим какво може да се случи с евентуално скъсване на ангреажния.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 10 фев 2006 19:07


versace написа:... Аз не съм чувал и чел до сега за LONGSERVICE двигател на Фолксваген.
...
Дай инфо че ми е интересно!

А-а-а-а има, има-а-а-а :lol:
Ето тук (http://volkswagen.msk.ru/service/service_interval.pdf) има писано по въпроса. Надявам се да ти е интересно да го прочетеш.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 10 фев 2006 19:31


Koлата е 2002 лизингова. Купувам я от атокъщата, която я е дала на лизинг и е правила поддръжката. В сервизната книжка има само три визити в сервиз, два пъти за сменя на масло и консуативи и веднъж за зимни гуми.
Трябва да питам колко струва смяната на longlive консумативи, защото смяната е включена в цената. Днес я поръчах, понеделник и вторник ще я обслужат и най/вероятно в сряда ще я взема.

Rumen написа:
yossarian написа:Linka kojto si dal se otvaria samo ot BG.
Не разбирам какво имаш в предвид - вероятно снимката. Пише, че местожителството ти е в София (е, това не означава, че не може в момента да си в чужбина). Ако имаш проблем със снимката дай mail ще ти я пратя ако държиш, но общо взето са дадени процедурите, които се извършват на 60,000км при дизеловите двигатели измежду тях е и смяната на ремъка.

Да, правилно си прочел и наистина не те пързалят. При LongLive Service двигател нещата са точно така, но трябва да имаш в предвид, че трябва да се използват и LongLive консумативи (има такова масло и филтри и ангреажен ремък), но цените, които по принцип за този двигател не са ниски, за LongLive консумативи са си направо мам**та е***и! Сложш ли обикновен консуматив все едно нищо не правиш (т.е. не ползваш LongLive-а и минаваш на стандартни интервали на обслужване). Така, че внимавай какви консумативи ти слагат, да не си мислиш, че са LongLive, пък те да са standart, а ти да си караш като за Long ... и двигателя заминава. Да не говорим какво може да се случи с евентуално скъсване на ангреажния.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 10 фев 2006 20:11


Rumen написа:
versace написа:... Аз не съм чувал и чел до сега за LONGSERVICE двигател на Фолксваген.
...
Дай инфо че ми е интересно!

А-а-а-а има, има-а-а-а :lol:
Ето тук (http://volkswagen.msk.ru/service/service_interval.pdf) има писано по въпроса. Надявам се да ти е интересно да го прочетеш.


Благодаря колга. Beer


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пет 10 фев 2006 20:54


На Младия Вампир ТДИ Голфа май е Лонг Лайф, в Германия му бяха слагали такова масло на Кастрол. Тука в БГ литъра беше към 30лв ако не се лъжа, а за нас с нормалните коли е 18лв


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daskal » Пет 10 фев 2006 20:59


От този линк можете да си изтеглите сервизна книжка за Пасат ,Бора ,Голф и Поло в нея много добре е описано кое на колко и кога трябва да се сменя , описан е и LONG SERVICE . Книжката е на руски
http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/vw_sbook.zip


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 10 фев 2006 21:09


imedarov написа:На Младия Вампир ТДИ Голфа май е Лонг Лайф, в Германия му бяха слагали такова масло на Кастрол. Тука в БГ литъра беше към 30лв ако не се лъжа, а за нас с нормалните коли е 18лв


Longlive излиза към 24 лв по евтино.


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daskal » Пет 10 фев 2006 21:18


yossarian написа:На колко km се сменят ремък и въпросните ролки. Двигателя е 1.9TDI

В сержизните книжки пише 90 000 км ,но почти на всякъде се препоръчва да се кара до 60 000 км защото агренажния ремък при Пасат (най вече при дизеловите двигатели) е слабо място
Преди месец сменях маслото в HAAS и там ми предложиха масло Long Life
норма на VW 506.00 но цената беше към 200 лв за 4 литра



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dimitar.a.dimitrov, kukata_pasat, nikidimow и 189 госта