

Благодаря за мнението,но засега нека ламарината си стои в мазата-не смятам да я слагам.Както казах,някои от болтчетата бяха почти развити,а ако бяха паднали в мотора примерно докато бях в Гърция и там блокира,кво правя и аз незнам.За разхода на масло сигурно си прав,няма начин да не се увеличи,защото както казах вентилационния отвор е най-отгоре на капака на клапаните в задния ляв край и тази ламаринка,като е там се получава нещо като лабиринт за маслените капки да не влизат директно в отвора,но маслените пари свободно си преминават.Мисля няма общо капака да е омаслен,ако я няма ламарината,поне аз сложих старата гарнитура,която не беше толкова зле,но я намазах с червен силикон.Капчица масълце не съм видял вече 5х.км за по-нататък незнам.Лично аз съм готов да преглътна малко по-висок разход на масло,но предпочитам това пред блокаж примерно.Ти лично колега с колко ти се увеличи разхода на масло като я махна тази пластамаса? И все пак те моля понеже само ти взе участие,ако се сещаш къде точно беше това мнение ли,тема ли на този колега дето му бяха изпадали болчетата да ми дадеш съответния линк ще съм много благодаренdobrin написа:Не се вкарвай в приключение. Върни си т.нар. ламаринка където си беше, затегни хубаво болтчетата, като преди това намериш с каква точно сила трябва да бъдат затегнати.
При Г2 на дизеловите 1.6 има такова нещо, но от пластмаса. При мен липсваше навремето, и докато не го сложих, капакът на клапаните ми беше постоянно омаслен, да не говорим, че след като го сложих, почна да гори по-малко масълце.
Благодаря колега точно тази тема съм гледал,но не можах да я намеря.Ето наистина какво става като има много излишни неща по мотора,затова нека мойта ламарина на капака на клапаните си стои заедно с БОЛТОВЕТЕemo-gar написа:itan75,ето един линк за едни болтчета дето не си стоят на мястото(ма не е твоя случай,от друго място са)
viewtopic.php?t=22097&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0+aft
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта