Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот zaro » Сря 10 юни 2009 18:48


Днес за пръв път от има няма 3 години от както я имам таз кола ми се включи втората перка :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock
Направо се изумих. До сега никога не съм се замислял работи или не, но като се включи и изрева като ми 16. Тя сигурно след толкова време неработа е клеясала. Свисти много силно, но както си свисти и другата перка, просто се чува много по силно.
Въпроса ми е при вас как е - като се включи втората перка чува ли се много по силно, какво е поведението на колата като цяло? Пак казвам не чегърта, но просто свисти като истребител.




Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот AmW » Сря 10 юни 2009 19:04


Коя втора перка бе мен ? Тая малката ли ? Ако имаш нея напредвид то тя май е за климатроника !? 3 години не си го ползвал ли ?


Потребителски аватар
plkochev
Мнения: 203
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот plkochev » Сря 10 юни 2009 20:39


Втората перка е на климатроника и свисти доста повече от другата.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот feikot » Чет 11 юни 2009 9:31


Аз мога да Ви кажа един мой случай- малко спам,но може да е от полза на някой които четат за напред.Климатроника ми като го включа да духа студено и започваше си да духа но направо топло.Правя му диагностика (екон и рецирк) - никакви грешки.Викам си за лекар е.Отивам и му казвам на майстора така и така,той дойде,вика отвори ми капака-отварям го-бръкна нещо долу като гинеколог,и ми каза пускай-пускам климатика ейй бели мецки излязоха-студ ви казвам.Питам го-какво му беше, а той- не казвам и се хили :).След 4-5 пъти питане ми каза че изключвали компресора защото много шум се вдигало и хората си мислили че иамло нещо развалено.Вика ми, не си единствения,днес 5 човека преди тебе минаха така,джамбазите вика са тарикати.Ти,само като ми каза че няма грешка а не духа ми беше ясно :),та така и тогава се включи и втората перка и отпред 2 МиГ-а излитаха.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот zaro » Чет 11 юни 2009 19:05


хахахахаха
Климатроника си ми работи повече от перфектно, дори го обслужих преди около месец.
Но найстина досега тоя рев не го бях чувал, незнам на какво се дължи, но просто ми направи много силно впечатление.


Потребителски аватар
dancho_kolev
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот dancho_kolev » Пет 12 юни 2009 10:30


Верно, че като включи втората перка става доста шумна /с излитащите МИГ-ове е верно/, но тези дни при 37 градуса в Пловдив работи почти нон-стоп така като изтребител. С климатроник сам и добре, че е той! 8)


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот feikot » Пет 12 юни 2009 14:02


Е,климата грешка няма,много е добър.На Лагуна 2 се излага направо....


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Включване 2ра перка Б5 ТДИ

Мнениеот naiturseniq » Съб 13 юни 2009 15:25


Моята също не се чуваше по рано , и климата ми духаше топло ... Перката се въртеше но на 1 ва скорост ... като доляха фреон и пуснах климатика : ЛОЛ все едно съм на работа (летищтето) На втора скорост е много шумна верно е . При мен майстора ми каза че голямата перка не работи оптимално , щото като изгася мотора тя продължава да върти още... всмисъл има голям луфт и се върти лесно . И затова малката се тормозела и на място нямала да спре да върти на 2ра ... Каза ми, че ги оправяли с някви пластини без да я свалят (ако някой има инфо ? ) Колегата можеосега да не е чувал перката щото е въртяла на 1 ва , но сега е доста топло вече.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта