Тъй като неможах да открия конкретна тема пускам тази. Мотора ми е 1,9TDI, 1Z, 90к.с.
Климатика ми е оригинален и е зареждан миналата пролет.
Сега ми показва на централните духалки на 2-ра/3-та степен на вентилатора, след около 7-10 минути работа - 5 градуса. В движение пада до 2-3 градуса.
При вас така ли е?
И второто ми питане е в градски условия или може би когато паднат оборотите под 1000 климатика изключва и като се вдигнат пак включва.
Това при вас пак ли е така?



Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
Не колега и аз сум сьщия двигател климатика си бачка както трябва няма значение кви са оборотите
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
Температурите които си посочил са в границите на нормалното.Колкото до включването и изключването не би трябвало да е така.Веднъж зацепен, компресора си върти в целия диапазон от обороти.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
аз чувам дори някакво реле , долу при бушоните как първо цъка и осезаемо се вижда, чува и усеща по температурата от въздуховодите, че климатика е спрял, ако изфорсирам леко и се включва.
На предната кола /Форд Фиеста/ имах един термостат от хладилник /от 0 до 10 градуса/ и датчика му бе заврян във въздуховода и като достигнеше някаква ниска температура - изключваше климатика, а като се затоплеше - пак го включваше, нещо като примитивен климатроник. Та това нещо наподобява описаното, но при мен е свързано пряко с оборотите.
Ще отида да ми претеглят фреона за всеки случай, може да е намалял и затова да прави така - незнам.
На предната кола /Форд Фиеста/ имах един термостат от хладилник /от 0 до 10 градуса/ и датчика му бе заврян във въздуховода и като достигнеше някаква ниска температура - изключваше климатика, а като се затоплеше - пак го включваше, нещо като примитивен климатроник. Та това нещо наподобява описаното, но при мен е свързано пряко с оборотите.
Ще отида да ми претеглят фреона за всеки случай, може да е намалял и затова да прави така - незнам.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
нещо си въобразяваш според мен, това реле дето цъка не изключва климатика
прочети има една стикната тема, как работи тоя мотор и ще разбереш какво е това реле което около 2000 оборота цъка
а вече ако не духа студено е друг въпрос, но да ти се изкл климатика си въобразяваш веднъж зацепен компресора се изкл само от копчето или степените на перката, като е на 0 се изкл компресора
прочети има една стикната тема, как работи тоя мотор и ще разбереш какво е това реле което около 2000 оборота цъка
а вече ако не духа студено е друг въпрос, но да ти се изкл климатика си въобразяваш веднъж зацепен компресора се изкл само от копчето или степените на перката, като е на 0 се изкл компресора
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
На не згаряла кола/най -добре да е тояла/ отвори капака ,пусни мотора и пусни климатика.Иди отпред и виж дали се включват двете перки/трябва да се включват/.
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
gicho76 написа:Тъй като неможах да открия конкретна тема пускам тази. Мотора ми е 1,9TDI, 1Z, 90к.с.
Климатика ми е оригинален и е зареждан миналата пролет.
Сега ми показва на централните духалки на 2-ра/3-та степен на вентилатора, след около 7-10 минути работа - 5 градуса. В движение пада до 2-3 градуса.
При вас така ли е?
И второто ми питане е в градски условия или може би когато паднат оборотите под 1000 климатика изключва и като се вдигнат пак включва.
Това при вас пак ли е така?
Колега нормално е да показва тези градуси. Няма значение какъв ти е двигателя. а температурата е по малка при движение, защото имаш още по добо охлаждане на кондензатора (Радиатора на климатика)
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Климатик на 1,9 TDI 1Z 90к.с. - колко издухва нормално
днес доляхме 350гр. фреон /25лв./
температурите на издухване паднаха с 1 градус от първоначалните.
под 1000 оборота отново спира, според техника си е от електрониката на автомобила и нямало нищо ненормално.
всички перки си включват нормално при пускане и винаги заработва първоначално до първото повишаване и падане на оборотите.
температурите на издухване паднаха с 1 градус от първоначалните.
под 1000 оборота отново спира, според техника си е от електрониката на автомобила и нямало нищо ненормално.
всички перки си включват нормално при пускане и винаги заработва първоначално до първото повишаване и падане на оборотите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта