Та преди малко легнах под колата и кво да видя (аз си мислех, че е гарнитурата на картера ама..) - като се почне от стартера до магарето навсякъде омазнено, което ме навежда на мисълта за семеринг на коляновия вал от към кутията, понеже ако беше само гарнитурата на картера щеше да е само там омазнено не чак до стартера.
Семеринга не ми е скъп 10тина лева на Виктор рейнц (райнц) от Ауто+, кутията и с нея имам опит в свалянето (от 2ката ми) после свалям маховика със съединителя заедно. От там на татък видях в етка, че семеринга стои зад една планка, която е на болтове.
От тука нататък сте Вие - особености, техники, тънкости, пиниси и всякакви други съвети ще са ми от полза

ПП: колата е Golf 3 1.9D 1Y 92г.