Има ли вариант да се вдигнат при пускането на компресора на климатика, че вдига повечко шум и някой път може и да се изгаси двигателя при потегляне?
решението



Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат... РЕШЕНО
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат... РЕШЕНО
Последна промяна от John3V на Пет 19 юни 2009 17:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат до към 850..
Неможе колега ,така си е слаби са му кончетата и моето е така на градско направо едвам отлепя ,ама е ладно ,работи супер,на дълго каране не се усеща
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат до към 850..
Аз щото си мислих за нещо там с вакуумното управление, както при запалване при студен ДВГ.
Някой с предложение?
Някой с предложение?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат до към 850..
John3V написа:Аз щото си мислих за нещо там с вакуумното управление, както при запалване при студен ДВГ.
Някой с предложение?
ми виж как е при мен направено,един вакуумен авансор http://www.snimka.bg/album.php?album_id=385502 или нещо такова се казва, вдига към 300-400 оборота когато се пусне климатика, включва се от вакуум, издърпва с жило едно допълнително лостче което е отзад на нафтовата помпа, което е ограничено т.е. може да се направи да вдига колкото ти са нужни обороти, ама е направено фабрично, надявам се поне информацията да ти помогне за някаква идея

автомобила ми е golf 3 aaz
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.9D - Оборотите при пуснат климатик падат до към 850..
То я имам тая идея, но си нямам представа от къде да изкарам тва жило, както и управлението на помпата.
Ако има някой, който е навит да изкара някой лев и му се занимава - да се обади.
Промяна:
Шумовете и падането на оборотите се реши елементарно (макар и за 275лв кеш): смяна на инерционната ролка на алтернатора.
Ако има някой, който е навит да изкара някой лев и му се занимава - да се обади.
Промяна:
Шумовете и падането на оборотите се реши елементарно (макар и за 275лв кеш): смяна на инерционната ролка на алтернатора.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта