Е досештах се ама до сега не съм го махал и за тва питам.
За пробата някой казват да вкарам отверка в алтернатора да блокирам охладител перката и да въртя в обратна на въртенето и трябва да прескача да не завърта демек алтернатора нали.
Що като загрее спира да трака ? Като я пална сутрин и трака, после на обет като пална и не трака чак на другата сутрин.
Тя е неква куча марка Фленор от автокъщата ми я купиха-бонус.
Може ли да сменя инерционната, а тая Фленора да я карам още ? Кво ще стане ако не я сменя и нея ?
И най важното как се отвива тая инерционна ролка, и как се вади- мога ли сам или не ?
Вибрации в обтегача на пистовият ремък
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
сменяш с INA струва около 80лв.,обаче се иска специален инструмент така,че на майстор може и да свалиш генератора и да го занесеш,така по-малко ще платиш
обтяжната е някъде около 60лв.
обтяжната е някъде около 60лв.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
ulipet написа:сменяш с INA струва около 80лв.,обаче се иска специален инструмент така,че на майстор
Специалния инструмент се казва вложка за алтернатори и струва 18лв. (за толкова я купих аз) От там на татък смяната е елементарна.
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Каква е тая вложка и кво и е специалното и от къде се завзима ? Щото и аз обичам да имам разни железа в шкафа.
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
kossis написа:Каква е тая вложка и кво и е специалното и от къде се завзима ? Щото и аз обичам да имам разни железа в шкафа.
Те го на
http://www.zimber-tools.com/91-cat-inst ... lternatori
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
То всъщност е важното дали трябва да се сваля целия алтернатор или може да се развие виско перката. Абе може ли на место да се смени или иска повече разглобяване ?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
със сръчни ръчички се сваля целия генератор без да се маха виско перката,нямаш си на идея как е запекла шайбата на генератора,аз си свалих ген. занесох го на майстор и той за 5лв ми смени шайбата и ми излезна по-евтино от 16-17 лв за инструмент
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Колеги,някой може ли да даде ,препоръка за марка и цена на:
каква марка е добре да купя за оптяжния мехънизам(ролка с пружина;Г болта+ролкта в другата му страна) ,ако може и цена за която може да се купи и от къде.
каква марка да търся демпферната шайба също цена за нова такава и удачно ли е да се вземе 2ра ръка съшатата(по какво да гледам дали е в добро състояние)ако е възможно да се определи с ръце.
П.С нещата са ми необходими за Голф3 1.9TDI-(1Z)
Весели Празници,колеги!
каква марка е добре да купя за оптяжния мехънизам(ролка с пружина;Г болта+ролкта в другата му страна) ,ако може и цена за която може да се купи и от къде.
каква марка да търся демпферната шайба също цена за нова такава и удачно ли е да се вземе 2ра ръка съшатата(по какво да гледам дали е в добро състояние)ако е възможно да се определи с ръце.
П.С нещата са ми необходими за Голф3 1.9TDI-(1Z)
Весели Празници,колеги!
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Здравейте колеги.
Темата е добра прочетох я отначало, моята оптяжна ролка мърда леко.
Тази на генератора и ремъка са напълно спокойни.1.9 тди ПД.
На видеото е при студен мотор при топъл е същото ,шумове няма.
В първото мнение се казва ,ако ви вибрира силно ,та...
Бихте ли погледнали как е ситуацията,... не ми се ще ако не попадна на съвестен майстор да ми каже..."те тия са тъй спокойно-давай" .
Благодаря за мненията и помоща предварително.
Темата е добра прочетох я отначало, моята оптяжна ролка мърда леко.
Тази на генератора и ремъка са напълно спокойни.1.9 тди ПД.
На видеото е при студен мотор при топъл е същото ,шумове няма.
В първото мнение се казва ,ако ви вибрира силно ,та...
Бихте ли погледнали как е ситуацията,... не ми се ще ако не попадна на съвестен майстор да ми каже..."те тия са тъй спокойно-давай" .
Благодаря за мненията и помоща предварително.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Според мен това положение е напълно нормално,все пак ролята им е да обира "луфтовете" и не може да не претръпва леко.....ако е затегнала ролката,там е като шевна машина,кофти звук и вибрации
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
RadoShopa написа:Според мен това положение е напълно нормално,все пак ролята им е да обира "луфтовете" и не може да не претръпва леко.....ако е затегнала ролката,там е като шевна машина,кофти звук и вибрации
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
mariovasi написа:Здравейте колеги.
Темата е добра прочетох я отначало, моята оптяжна ролка мърда леко....
Най лесно се проверява при загасен мотор с една отверка през дупките отзад на алтернатора да се завърти перката на ротора в посока на въртене на мотора - ако се завърти , ролката е ОК , ако не мърда е за смяна . И накрая - да не се забравя отверката в перката ...
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Като помисля тоя тест и аз го пробва, но не ми се върти на никъде перката за охлаждане. Може и да е за смяна, но като е загрят мотора и работи спокойно.
Но ми се струва, че ако се върти тая перка - трябва да се върти обратно на посоката на движение на ремъка. Все пак нали и идеята и е да отпуска в обратна посока нали ?!
Другото е, че стара ролка колкото и да работи ако я въртиш на ръка чрез перката на алтернатора, не знам дали ще освобождава. Виж като се върти под товар е друго усилието.
Тоя тест при тебе става ли и твоята ролка нова ли е или е по стара колега ?
Тези дни сложих отверката в отворите отгоре на алтернатора и се получи лост- като напънах и в едната посока се мести с малко усилие перката- тоест работи фрай-лаиф ролката, е не е с инерция , но се мести.
Но ми се струва, че ако се върти тая перка - трябва да се върти обратно на посоката на движение на ремъка. Все пак нали и идеята и е да отпуска в обратна посока нали ?!
Другото е, че стара ролка колкото и да работи ако я въртиш на ръка чрез перката на алтернатора, не знам дали ще освобождава. Виж като се върти под товар е друго усилието.
Тоя тест при тебе става ли и твоята ролка нова ли е или е по стара колега ?
Тези дни сложих отверката в отворите отгоре на алтернатора и се получи лост- като напънах и в едната посока се мести с малко усилие перката- тоест работи фрай-лаиф ролката, е не е с инерция , но се мести.
Последна промяна от kossis на Вто 12 мар 2013 14:28, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
при мен с отверката се движи на едната страна но въпреки това при студен мотор обтегача вибрира като за световно.като загрее мотора спира.като пусна климатика пак вибрира
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Моята ролка беше блокирала и обтегача не вибрираше , даже сега след смяна като че ли вибрира повече . На студено вибрира повече понеже работата на мотора е по-неравномерна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 86 госта