90 или 110к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
itcaka78
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Аксаково

90 или 110к.с.

Мнениеот itcaka78 » Нед 28 юни 2009 21:41


Здравейте на всички.
Пред мен стои дилема и тя е навил съм се да вземам пасат b5 тди комби.
За семейна кола ще се ползва и се чудя 90 или 110 коня да бъде.
В момента съм с голф 2 и стана доста тясно за всички.
Какъв съвет ще ми дадете като се има на предвид съпоставка между тях-от към подръжка;разход; смяна на консомативи;ходовата част мисля че няма разлика или греша.
Данаците имат ли голяма разлика и т.н.
Благодаря на всички отзовали се.Успех.
:bowdown :bowdown :bowdown




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 юни 2009 14:02


Гледаш за читав мотор и с двата няма да сгрешиш.110 коня е с малко по-сложна турбина/с променлива геометрия/ и съединетл с демпферен маховик което е предпоставка за проблем в повече ,но не и болка за умиране.На 110 конюовия после можеш да му сложиш обикновен съединетл ,а турбината се чисти.Гледай основно обаче колата да е читава и готви 300-500 лева за пъровначално бослужване -масла,ремъци,всякви филтри.............


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пон 29 юни 2009 14:35


и аз съм на мнение че зависи по-скоро от колата, гледай да е читава, и двата мотора са добри, предвид че ще е пасат е по-добре по-силния, но и 90 лесно се отпушва и става чувствително по-пъргав от преди

лично бих избрал 110, при положение че купето не е в по-лошо състояние от еквивалент с 90кс
въпреки че е с демпферен маховик и променлива геометрия
ако пък искаш да изключиш възможни проблеми с зацапано турбо и вибрации от демпфера, се цели направо към 90кс

поздрави


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Stivi » Пон 29 юни 2009 16:40


20кс са си 20кс каквото и да си говорим,така че аз гласувам за 110кс,но ако попадне изгодна оферта за 90кс пак става,щом казваш че е за семейна кола значи няма да се притесняваш че за изпреварвания ще ти трябва по-дълъг участък :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 юни 2009 21:09


Освен ,че е 20 коня отгоре турбото е с променлива геометрия и друго развърта :wink:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот morfei1 » Пон 29 юни 2009 22:26


Колкото повече, толкова по-добре


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот dobrin » Пон 29 юни 2009 22:36


Преди време бях изправен пред същата дилема, и я реших в полза на по-големия мотор, с изключение на факта, че взех помпа-дюза Б 5.5 101 к.с. :034: След това чип и т.н.
Купето на Пасата не е леко и повечето кончета и въртящ момент няма да са излишни. Аз лично бих предпочел по-мощния двигател, естествено зависи и в какво състояние ще се намери.
Колегата gr_kanev е с Пасат В 5, TDI, 90 к.с. и е доволен доста, особено що се касае до разхода. Ако не си от бързащите :олелеее значи и по-малкия двигател ще удовлетвори изискванията ти. Въпреки това, с 4 души и багаж ще е тегаво според мен.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот L&R » Пон 29 юни 2009 22:39


Поне за 1о път повтарям 90ката tdi на пасата е с променлива геометрия в много от случаите.


Потребителски аватар
itcaka78
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Аксаково

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот itcaka78 » Вто 30 юни 2009 5:50


Благодаря на всички отзовали се и си мисля и аз като вас че 110 е по добрия вариант.
Мислим с един колега да ходим тия дни към Пловдив и региона че тук към Варна много са надули цените и да разгледаме пък ако ни хареса нещо и да вземем.
Успех и безаварийно каране.


Потребителски аватар
shimmy
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот shimmy » Сря 01 юли 2009 0:44


Аз карам и 2та мотора с разликата че 110к.с. е на Пасат а 90 к.с. е на А3, чесно казано 20 кончета си казват думата, независимо че са на по-голямо и по-тежко купе.

Rabbit_TDI написа:...Гледай основно обаче колата да е читава и готви 300-500 лева за пъровначално бослужване -масла,ремъци,всякви филтри....

500лв. са до никаде на който и да е от 2та мотора. Минал съм през смяната на всички ролки+ремъци+водна помпа+масла, филтри и т.н., трябват си 1000лв. за да нямаш ядове после.

Важното е мотора да не е станал на чорба от прекалено експлоатиране, и неправилна поддръжка.
По принцип тези мотори са супер корави и държат на бой.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 01 юли 2009 0:59


Стига плаши човека-после ще викат тия ФВ много скъпи за обслужване по-добре си зема Фят.Имал си 1000 дал си 1000.То сигурно и той ще даде 1000 със застраховки номера и прехвърляния ,ама обслужването на ТДИ ако не е ПД/то и там сигурно не е толкова ама просто не съм запознат/ си е 300-500 лв.- естествено винаги можеш да идеш в Порше Изток и да обслужат 10 годишната ти кочина за 2000 лева ,все пак там работят само разбиращи хора с проверени и оригинални части.


Потребителски аватар
shimmy
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот shimmy » Сря 01 юли 2009 1:23


Rabbit_TDI написа:Стига плаши човека-после ще викат тия ФВ много скъпи за обслужване по-добре си зема Фят.Имал си 1000 дал си 1000.То сигурно и той ще даде 1000 със застраховки номера и прехвърляния ,ама обслужването на ТДИ ако не е ПД/то и там сигурно не е толкова ама просто не съм запознат/ си е 300-500 лв.- естествено винаги можеш да идеш в Порше Изток и да обслужат 10 годишната ти кочина за 2000 лева ,все пак там работят само разбиращи хора с проверени и оригинални части.

За труд съм платил 120лв. така че това е положението ако искаш да си сервизираш мотора качественно с хубави части - само обтегача на ангренажа струва около 200лв. на АФН-а, и филма - тази ролка си работи може и да не я сменяме не е вариянат за обслужване на 10+ годишен дизел. Като се прави се сменя свичко - особенно на Пасат.

http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=18525&mode=view

Ето така изглежа при смяната на ремъци и ролки. Ако искаш прави компромиси, и после пак разглобявай :banghead:.


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот recaro_7 » Сря 01 юли 2009 1:46


L&R написа:Поне за 10-ти път повтарям 90ката tdi на пасата е с променлива геометрия в много от случаите.

Виктор е прав......аз се взех 90 кончета с променлива геометрия само,че Ауди А4.
Държа да кажа,че преди карах голф 3 тди 1Z,слагах му палър бокс...незнам си какво..........сега колата е пак 90 к.с. но с променлива геометрия на турбото....разликата е огромна.
Гледах и 110 АФН-ни,хубави бяха от 10 коли,една да ти хване окото и мн. по- скъпи.
На 90-ката данъка е 26лв.
С разликата от данъка на 110-ката си плащам гражданската отговорност.
И поуморена 110-ка я утепвам.
Гледай преди всичко техническото състояние.
За разход,няма да казвам,че няма да повярвате......ама е доста по нисък от посочения на табелката при резервната гума :mrgreen: :да:
Успех,колега :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 01 юли 2009 8:25


Не са всички с променлива ,а по новите.На Б5 стартие години съм гледал ,че има и с AHU мотор и следващия който пак е без променлива.


Потребителски аватар
karnobatliev
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 29 май 2009 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: svilengrad

Re: 90 или 110к.с.

Мнениеот karnobatliev » Сря 01 юли 2009 10:57


що пьк не помислиш за AJM 116 кс ако е с рьчна скоросна кутия бяга колкото 130кс а и разхода е 5-6л на 100км при яко натискане на гаста



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта