Поставяне на турбо на 1.9Д
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
1,9Д (1Y) е пригоден за турбо, има инжектори за охлаждане на буталата. Трябва ти колектори от турбо, може би въздушен филтър, картера от турбо за да вържеш маслото, както и фланеца за масленият филтър. Ако турбото е от 1,6 е още по добре, по бързо се развърта. За да има поне малък ефект тази цялата работа трябва да вдигнеш количеството на нафтата от помпата, а най добре е да смениш помпата с такава с динамично регулиране на горивото в зависимост от налягането на турбото (за препоръчване от Г2 ГТД или бус- те имат по голям хуб) Интеркулер и разпръсквачи с по високо налягане са препоръчителни.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Багодаря на модераторите че ми преместиха темата, а и на колегата за изчерпателния отговор. Обаче всичко това ми се струва много сложно за изпълнение. На практика аз трябва да сменя половината мотор! И поради тази причина едвали ще го направя. Но все пак колко кс мога да очаквам от този тунинг и колко пари ще ми струва?
ръсти , има ли разлика ако мотора е aef ,
ръсти , има ли разлика ако мотора е aef , няква сгода откъм помпа поне или е абсолютно същото,,,трябва ли да се разрежда двигателя , дават му 22.5 компресия, на тд-тата колко е?
мерси...
мерси...
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
AEF е с обикновенна помпа. За компресията мисля че не трябва да се разрежда. Сигурен ли си за тази стойност 22,5. Все си мисля че беше около 30 бар. Колко мислиш да надува турбото че да го разреждаш? Мислиш ли че ще докараш повече от 1,2 бар? Границата на VTG и на оригиналните гарнитури е 2 бар (експериментални стойности )
верно си прав за разреждането като се замисля..,а това за компресията някаде ми се мерна когато не ме интересуваше и съм го запомнил като неофицялна информация от трета ръка...
аз от няколко дни и две пълнения го имам поло-то , навсякъде ги плуят тея двигатели...много харчели ,9.5 градско четох по форума,,,маховика им се трошел дето струвал колкото голф2,,,
имаш ли наблюдения за негативи?? аз си го имам са благонадежден икономичен ,който в купето на поло няма липса на мощност,дават го по добро ускорение от 1.3 ,приблизително като 1.4и а онзи ден по нанъгорнище ме изненада как се набира...
аз от няколко дни и две пълнения го имам поло-то , навсякъде ги плуят тея двигатели...много харчели ,9.5 градско четох по форума,,,маховика им се трошел дето струвал колкото голф2,,,
имаш ли наблюдения за негативи?? аз си го имам са благонадежден икономичен ,който в купето на поло няма липса на мощност,дават го по добро ускорение от 1.3 ,приблизително като 1.4и а онзи ден по нанъгорнище ме изненада как се набира...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ishodov и 158 госта